Tas gezocht!
zaterdag 26 augustus 2017 om 23:11
Ik ben op zoek naar een leuke en praktische werktas.
Eisen: groot genoeg voor een kleine laptop, een aantal boeken, een flinke stapel papier en telefoon, portemonnee, etc. Ik heb geen enkel bezwaar tegen enige hipheid, maar de tas moet ook volwassen ogen. Ik wil geen rits, trekkoord of iets dergelijks, wel een aantal vakken (minimaal twee grote). Vorm: vierkant of rechthoekig-grotere breedte dan diepte.
Ik had mijn zinnen gezet op een leren rugzak. Ik vind een satchell erg mooi, maar die kan ik niet naar mijn zin vinden in een Nederlandse (web)winkel.
Het Googletalent van mij en een vriendin heeft alleen vierkante ogen opgeleverd. De grote tassenzaak in de buurt had alleen iets wat in de buurt komt, maar dieper dan breed is.
Conclusie Nu ga ik waarschijnlijk voor een boekentas XL van oldschoolbag.nl. Maar... Ik kan niet kiezen tussen marineblauw, babyblauw en Iers groen. (Graag iets kiezen in de poll)
Of is er toch nog iets anders te vinden?
Eisen: groot genoeg voor een kleine laptop, een aantal boeken, een flinke stapel papier en telefoon, portemonnee, etc. Ik heb geen enkel bezwaar tegen enige hipheid, maar de tas moet ook volwassen ogen. Ik wil geen rits, trekkoord of iets dergelijks, wel een aantal vakken (minimaal twee grote). Vorm: vierkant of rechthoekig-grotere breedte dan diepte.
Ik had mijn zinnen gezet op een leren rugzak. Ik vind een satchell erg mooi, maar die kan ik niet naar mijn zin vinden in een Nederlandse (web)winkel.
Het Googletalent van mij en een vriendin heeft alleen vierkante ogen opgeleverd. De grote tassenzaak in de buurt had alleen iets wat in de buurt komt, maar dieper dan breed is.
Conclusie Nu ga ik waarschijnlijk voor een boekentas XL van oldschoolbag.nl. Maar... Ik kan niet kiezen tussen marineblauw, babyblauw en Iers groen. (Graag iets kiezen in de poll)
Of is er toch nog iets anders te vinden?
zondag 27 augustus 2017 om 16:38
Oh, zo'n tas heb ik ook gehad (volgens mijn moeder beter voor mijn schoolboeken dan een rugzak). Vreselijk en onhandig ding vond ik het. Ik was blij toen ik eindelijk een rugzak mocht. Veel praktischer op de fiets, meer flexibel en door de gelijkmatige gewichtsverdeling beter voor mijn schouders/rug.Pientjexxxx schreef: ↑27-08-2017 16:28Het bewijs is geleverd: Ik ben nu echt een fossiel.
Mijn oude schooltas te koop bij GrannyWasGroovy.
![]()
Wait what?! Ik realiseer me nu dat het dus al weer 20 jaar geleden is dat ik een brugklasser was
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
zondag 27 augustus 2017 om 18:12
zondag 27 augustus 2017 om 19:21
zondag 27 augustus 2017 om 20:51
Oh! Die bedoel je! Maak het me nu niet nog moeilijker...Elle1976 schreef: ↑27-08-2017 19:21Deze bedoel ik dus hè. Ook die cognac kleur.https://oldschoolbags.nl/winkel/vintage-tas/
Het wordt 1 van de 3 kleurtjes!