Vreemdgaan

25-08-2017 13:10 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.
Mijn man is vreemd gegaan en is er ook tussen uit gegaan met haar. Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Kan ik hem nog wel vertrouwen en geloven.
Ben er steeds mee bezig heb er nachtmerries over.
_Amand schreef:
25-08-2017 16:13
Of het vreemdgaan was een symptoom. Wat het meestal is, gok ik.
In dat geval lijkt mij dat symptoombestrijding terecht is.
Oh to, wat rot. Kom voor jezelf op, hoor! Natuurlijk moet je erover kunnen praten en dingen vragen. Dan is er in ieder geval een kans dat je er als stel samen uitkomt. Nu moet jij dus maar gewoon alles zwijgend accepteren? Dat kan toch niet!
Sorry, maar ik denk echt dat je beter af bent zonder deze pummel. Ben je inderdaad meteen van zijn zus af, al moet je haar niet als het grootste probleem zien. Hij staat vast niet open voor relatietherapie? Dacht ik wel. Rennen!

Maar echt mysterieus : hoe is dit de schuld van je dochter?
To?
Wat is precies gebeurd? Hij is je op zijn minst een verklaring schuldig. En heel misselijk dat anderen ervan op de hoogte waren, kan me voorstellen dat je je dan dubbel belazerd voelt. En nou kan hij wel lekker zijn mond houden, maar zo werkt het niet, hè? Ik zou het in ieder geval niet pikken.
Tr0tter schreef:
25-08-2017 15:20
Verzin je wel vaker dingen die er helemaal niet staan?
Het staat in de OP. Misschien nog even een keertje lezen.
Tadderak30 schreef:
25-08-2017 22:29
Het staat in de OP. Misschien nog even een keertje lezen.

Ik heb de OP nu drie keer gelezen, maar zie nergens staan dat de dochter zestien jaar oud is. Waar haal je dat vandaan?
Er is nog nooit een vrouw verloren gelopen omdat ze verderging zonder haar waardeloze man.
En ook: angst is een slechte raadgever.
Wil iedereen bedanken voor de reacties.ik weet nu wat ik moet doen. Voor mezelf en dochter op komen😊
Uit ervaring weet ik dat mannen die eenmaal vreemd zijn gegaan dit vaker doen. (Oke er zijn mss uitzonderingen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven