Vreemdgaan
vrijdag 25 augustus 2017 om 13:10
Hallo.
Mijn man is vreemd gegaan en is er ook tussen uit gegaan met haar. Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Kan ik hem nog wel vertrouwen en geloven.
Ben er steeds mee bezig heb er nachtmerries over.
Mijn man is vreemd gegaan en is er ook tussen uit gegaan met haar. Hij is nu weer terug bij mij maar ik mag niks vragen van hoe en wat hij geeft geen antwoorden. Het ergste vind ik nog dat zijn zus van alles op de hoogte was. Ze liegt over alles en geeft onze dochter overal de schuld van. Ik mag van mijn man ook niks over zijn zuster zéggen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen. Kan ik hem nog wel vertrouwen en geloven.
Ben er steeds mee bezig heb er nachtmerries over.
vrijdag 25 augustus 2017 om 18:28
Oh to, wat rot. Kom voor jezelf op, hoor! Natuurlijk moet je erover kunnen praten en dingen vragen. Dan is er in ieder geval een kans dat je er als stel samen uitkomt. Nu moet jij dus maar gewoon alles zwijgend accepteren? Dat kan toch niet!
Sorry, maar ik denk echt dat je beter af bent zonder deze pummel. Ben je inderdaad meteen van zijn zus af, al moet je haar niet als het grootste probleem zien. Hij staat vast niet open voor relatietherapie? Dacht ik wel. Rennen!
Maar echt mysterieus : hoe is dit de schuld van je dochter?
Sorry, maar ik denk echt dat je beter af bent zonder deze pummel. Ben je inderdaad meteen van zijn zus af, al moet je haar niet als het grootste probleem zien. Hij staat vast niet open voor relatietherapie? Dacht ik wel. Rennen!
Maar echt mysterieus : hoe is dit de schuld van je dochter?
vrijdag 25 augustus 2017 om 21:44
vrijdag 25 augustus 2017 om 22:34
Ik heb de OP nu drie keer gelezen, maar zie nergens staan dat de dochter zestien jaar oud is. Waar haal je dat vandaan?