Reality check nodig

29-08-2017 21:22 81 berichten
Hi allemaal.

Ik ben bang dat ik een realitycheck nodig heb. Ik twijfel of ik er nou helemaal naast zit.. En daarnaast, hij is niet vrijgezel dus waar ben ik in vredesnaam mee bezig.. Ik hoor niet eens me af te vragen of hij me leuk vind..

Situatie : collega's. Ik vind hem leuk. En ik twijfel of dit nou wel of niet wederzijds is. Alles voelt alsof het zo is. Maar ik wil ook heel graag dat het zo is.. Er is veel contact want op de een of andere manier komen we steeds bij elkaar uit.. Oogcontact, opletten op elkaar.. Tijdens lunch kijkt hij bijna alleen naar mij als hij praat. Inmiddels fb vriendjes, was zijn initiatief. Af en toe messenger en app contact. Maar dat contact is niet flirterig maar normaal.. Terwijl ik juist een stap verder probeer te zetten beantwoord hij mijn flirts niet.. Ik denk eigenlijk dat het app contact vooral vanuit mij komt, maar vervolgens reageert hij meteen en veelvuldig. Maar als dat gesprek klaar is, houdt het op. Hij heeft niet uit zichzelf een app gesprek gestart.. Het verwarrende is de reacties die ik krijg. Veel geklets. Erg leuk, toch geen dubbelzinnigheid. Maar krijg zo het gevoel dat hij het wel leuk vind.. Misschien praat ik het mezelf aan en is dat helemaal niet zo.

Het erge is, ergens wil ik nu dat jullie allemaal massaal roepen dat hij me leuk vind en dat het ok is. Maar ik ben natuurlijk fout bezig alleen het is zo moeilijk om te stoppen.. Ik kan me slecht beheersen.. Wil zo graag dat hij mij leuk vind.. Ik heb mezelf beloofd geen gesprek te starten buiten werk. Ik hoop de hele dag op een bericht.. Frustrerend dit!!!

Dus.. Jullie ongezouten mening graag.. Denken jullie dat hij me leuk vind? En ben ik erg slecht dat ik hiermee bezig ben? Heb het nodig!! Dank jullie wel!
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
29-08-2017 21:37
Een man volgt zijn lul, wordt meestal gezegd.
volgt mag wat mij betreft wel vervangen worden door is
Ginerva schreef:
29-08-2017 21:39
Man gaat toch niet op TO haar seksueel getinte opmerking in.
Ik erger me gewoon aan de 'dat kun je niet maken'-opmerkingen. Alsof TO de macht in handen heeft om de relatie van die man te breken. Echt niet. Dat heeft alleen die man zelf.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:41
Ik erger me gewoon aan de 'dat kun je niet maken'-opmerkingen. Alsof TO de macht in handen heeft om de relatie van die man te breken. Echt niet. Dat heeft alleen die man zelf.
Ja maar willens en wetens een man versieren die getrouwd is en kinderen heeft vind ik niet kunnen. Maar goed, jij mag er anders over denken
Ok. Nummer en geschiedenis is verwijderd. Fb moet ik even kijken.. Verwijderen valt erg op.. Het typen van '2 kinderen' komt bij mij ook binnen. Dus dat moet de mantra dan maar worden zodra ik hem weer zie morgen.. Bah.. Wat vervelend dit.
Ria2017 schreef:
29-08-2017 21:43
Ok. Nummer en geschiedenis is verwijderd. Fb moet ik even kijken.. Verwijderen valt erg op.. Het typen van '2 kinderen' komt bij mij ook binnen. Dus dat moet de mantra dan maar worden zodra ik hem weer zie morgen.. Bah.. Wat vervelend dit.
Hoezo valt verwijderen op. Je krijgt echt geen bericht als iemand je verwijderd heeft van Facebook. Ik verwijder zovaak mensen van Facebook en heb er nog nooit wat van gehoord.
Ginerva schreef:
29-08-2017 21:42
Ja maar willens en wetens een man versieren die getrouwd is en kinderen heeft vind ik niet kunnen. Maar goed, jij mag er anders over denken

Eens. Die kerel balanceert op het randje van plezierige onschuldige aandacht en over de grens gaan. Hij is nog niet over de grens gegaan, maar menig vrouw zou ook dit gedrag niet fijn vinden van haar man.
Ria2017 schreef:
29-08-2017 21:43
Goed zo
_Amand schreef:
29-08-2017 21:41
Maar die man opent geen topic. Als hij hier zou vragen "zal ik op de avances van Ria2017 in gaan" was het antwoord ook vrij eensgezind, lijkt me. Maar de vraag komt van haar, en zij stuurt alleen haar eigen acties. Zij kan zich afhoudend opstellen naar hem toe. Het gaat hier helemaal niet om hem.
Ginerva schreef:
29-08-2017 21:42
De veronderstelde macht van TO om zijn huwelijk kapot te kunnen maken zit toch echt impliciet in de 'dat kun je niet maken'-opmerkingen. Anders zouden de opmerkingen beperkt blijven tot 'doe dit jezelf niet aan'. Girlpower enzo.
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 29-08-2017 21:48
0.91% gewijzigd
En daarnaast, waarschijnlijk belangrijker: wil je serieus een man die zijn gezin bedriegt?!

Nee toch? Je wilt toch een man voor jezelf, waar je zelf iets mee kunt opbouwen, met een zuivere start. Geen bedrog, geen gekonkel en gelieg.
Ik heb precies in de zelfde situatie gezeten. Wat uitmonde in wederzijdste gevoelens. Ik heb het toen maar af gehouden hoe moeilijk het is. Nu hebben we allebei een andere relatie en is de spanning ook weg.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:45
De veronderstelde macht van TO om zijn huwelijk kapot te maken zit toch echt impliciet in de 'dat kun je niet maken'-opmerkingen. Anders zouden de opmerkingen beperkt blijven tot 'doe dit jezelf niet aan'. Girlpower enzo.

Ja, want als TO de kans krijgt zou ze hem versieren. Dat heeft niks met de macht van TO te maken ten opzichte van die kerel, maar alles met het fatsoen van deze TO.
Perzina schreef:
29-08-2017 21:44
Eens. Die kerel balanceert op het randje van plezierige onschuldige aandacht en over de grens gaan. Hij is nog niet over de grens gegaan, maar menig vrouw zou ook dit gedrag niet fijn vinden van haar man.
Alweer die macht van TO over die weerloze man.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:45
De veronderstelde macht van TO om zijn huwelijk kapot te maken zit toch echt impliciet in de 'dat kun je niet maken'-opmerkingen. Anders zouden de opmerkingen beperkt blijven tot 'doe dit jezelf niet aan'. Girlpower enzo.
Wat een onzin, jij verzint ze waar je bij staat. Natuurlijk moet TO voor zichzelf kiezen een getrouwde man geeft alleen maar ellende maar ik vind ook dat je het niet kan maken een man te versieren die getrouwd is en kinderen heeft.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:47
Ja ja mannen zijn niet weerloos, nu je zin?
Oja, en aangezien hij een vrouw heeft. Doe het niet! De vrouw (jij dus) is altijd de gene die hun huwelijk kapot maakt, hoe erg hij er ook aan mee werkt. De buitenwereld vat het altijd zo op. Dus kies eieren voor je geld aub! En dan nog niet te denken aan collega's die gaan rodellen.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:47

Je verzint ze waar je bij staat. Knap! :lol:
Ginerva schreef:
29-08-2017 21:48
Wat een onzin, jij verzint ze waar je bij staat. Natuurlijk moet TO voor zichzelf kiezen een getrouwde man geeft alleen maar ellende maar ik vind ook dat je het niet kan maken een man te versieren die getrouwd is en kinderen heeft.
Waarom zou ze hem kunnen versieren? Zij beslist niet of het iets wordt dat zijn huwelijk bedreigt. Dat kan alleen hij.
Mannen verkassen niet zo gauw hoor. Ook al zouden ze straalverliefd zijn. Gezin en kinderen gaan vóór de buitenvrouw. Dat weet toch iedereen wel. Neukpartijtje is leuk maar daar laten ze hun gezin echt niet voor in de steek.

Ze hebben zelfs een heel Smoezenboek.
retrostar wijzigde dit bericht op 29-08-2017 21:55
7.94% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
_Amand schreef:
29-08-2017 21:51
Waarom zou ze hem kunnen versieren? Zij beslist niet of het iets wordt dat zijn huwelijk bedreigt. Dat kan alleen hij.

Het is niet illegaal, dat klopt. Maar dat maakt het nog niet okay. Niet voor dat gezin, en niet voor TO zelf.
_Amand schreef:
29-08-2017 21:51
Pfff vermoeiend dit, ja alleen hij kan het maar je hebt zekr nog nooit gehoord van het spreekwoord de kat op het spek binden?
Nee TO moet ophouden aandacht te vragen!
Ik kan niet anders dan concluderen dat een diepe angst om je man te verliezen aan een leukere vrouw (en die zijn er altijd) ten grondslag ligt aan het veroordelen van TO; je vertrouwt je eigen man toch net niet 100%. Dus val je die vrouw maar aan.
Overigens zou ik het als een belediging opvatten als een getrouwde man met kinderen interesse in mij zou hebben.

Alsof ik me laat lenen in een neukpartijtje om daarna aan de kant te worden gegooid.

Dus dat TO zich afvraagt of hij interesse heeft vind ik eigenlijk raar. Dit wil je toch niet? De geheime minnares zijn, in het geniep, weten dat je weer aan de kant gegooid wordt?!
Perzina schreef:
29-08-2017 21:57
Overigens zou ik het als een belediging opvatten als een getrouwde man met kinderen interesse in mij zou hebben.

Alsof ik me laat lenen in een neukpartijtje om daarna aan de kant te worden gegooid.

Dus dat TO zich afvraagt of hij interesse heeft vind ik eigenlijk raar. Dit wil je toch niet? De geheime minnares zijn, in het geniep, weten dat je weer aan de kant gegooid wordt?!
Heb je nog nooit in het minnaressentopic hier op Viva gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven