Telefoon partner
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:10
Ja. Ze had per ongeluk de hele brief gelezen en toen was het janken, want de inhoud was zo confronterendCourage-- schreef: ↑29-08-2017 23:08Van je ouders?! Really?
(we gaan nu nog verder off topic, maar goed).
Zonder toestemming zou ik dat nooit doen.
Van mijn partner wel, maar dat komt omdat ik officieel Chef Post ben hier.
Tenzij er ooit een handgeschreven, echt persoonlijke brief binnenkomt. Die laat ik voor hem liggen.![]()
Ik deed ook altijd de post, wel pas na afspraak. Zakelijke dingen opende ik, brieven, kaarten ed niet.
Van kind open in ook nooit de post, ook niet toen hij klein was.
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:12
Jij maakt het beladen, met je wantrouwen. Niet de zaak gaan omdraaien.Billy74 schreef: ↑29-08-2017 22:56Ik vraag mij af welke indruk ik af geef, ikben puur benieuwd hoe andere met elkaaromgaan wat betreft , telefoon en privacy, heb niet de indruk dag boos reageer of zeer afwijzend, hij is boos omdat hij het gevoel heeft dat ik hem wantrouw, dat kan ik mij voorstellen maar waarom boos worden, daarmee maak jehet zeker beladen
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:14
Maar dit is toch wel weer het andere uiterste. Mijn man mag overal in kijken, maar doet dat (denk ik) nooit. Als hij dat al wel zou doen dan gaat hij echt niet 20 pagina's appjes met vriendinnen nakijken.Kirby schreef: ↑29-08-2017 22:55Ik denk dat ik maar even een rondje vriendinnen doe om te checken of daar ook dames tussen zitten die vinden dat je alles, dus ook privé dingen van mij, moet delen met je man. Weet ik tenminste wie ik vooral niets meer moet appen. Of uberhaubt iets vertellen want alles moet gedeeld kunnen worden met man. Je zult een soa of zoiets hebben zeg, dat wil je toch niet bij de man van je vriendin terecht zien komen?
Het leven is niet eerlijk
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:15
Nee post is hier ook privé, tenminste.. rekeningen enzo niet. Maar handgeschreven brieven, kaarten, overlijdensberichten of uitnodigingen etc. blijven gewoon dicht voor de betreffende persoon.
Inderdaad ook altijd voor de kinderen gedaan met brieven of verjaardagskaarten van familie/ opa en oma bijvoorbeeld.
Inderdaad ook altijd voor de kinderen gedaan met brieven of verjaardagskaarten van familie/ opa en oma bijvoorbeeld.
queenarachnia wijzigde dit bericht op 29-08-2017 23:16
Reden: Krom geformuleerd
Reden: Krom geformuleerd
1.45% gewijzigd
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:16
Ik was al bezig. Je schrijft teveel.MoirenPhae schreef: ↑29-08-2017 23:14Geen idee meer. Is al van wat weken geleden.
Misschien kan je me loepen?
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:25
Je wilde niet kijken?
Waarom vraag je het dan?
Wil je een ijsje?
Ja
Jammer joh, krijg je niet.
Beetje dat idee.
Mijn lief mag gerust mijn telefoon pakken.
Maar ik zou het niet op prijs stellen als hij in mijn WhatsApp gaat zitten neuzen.
Maar geloof dat dat omgekeerd met zo is.
Nou hebben we bede totaal de behoefte ook niet.
En de noodzaak is er ook niet.
We hebben beide een eigen telefoon dus waarom die van de ander pakken?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:32
Ja dat mag en andersom ook, maar gebeurt zelden/nooit. Echt alleen als hij een foto heeft gemaakt en die wil ik iemand laten zien ofzo, of ik wil even iets googlen en mijn telefoon ligt ergens anders.
Ik vind het overigens niet vanzelfsprekend en zou het echt niet ok vinden als mijn vriend ineens mijn telefoon pakt terwijl ik op de wc zit ofzo. Iets met vertrouwen.
Ik vind het overigens niet vanzelfsprekend en zou het echt niet ok vinden als mijn vriend ineens mijn telefoon pakt terwijl ik op de wc zit ofzo. Iets met vertrouwen.
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:33
Precies.
Mijn man en ik weten de wachtwoorden van elkaars telefoon (en ik installeer wel eens iets als hij er zelf niet uitkomt), maar we hebben totaal geen behoefte om elkaar te controleren en in elkaars gesprekgeschiedenis te neuzen. Juist omdat we elkaar vertrouwen.
En dat we niet in elkaars telefoon kijken is maar goed ook, want behalve privéconversaties komen ook mijn werkmailtjes op mijn telefoon binnen, en daar staat soms informatie tussen die echt (nog) niet met anderen gedeeld mag worden.
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:37
In dit topic vond een aantal mensen het heel normaal om alle brieven in huis te lezen, ongeacht voor wie ze bedoeld waren: overig/brief-gevonden/list_messages/388288
dinsdag 29 augustus 2017 om 23:59
Uhm.....sterrenregen schreef: ↑29-08-2017 23:50Mogen? Vast wel maar ik zou het niet willen en andersom net zo, staan dingen in die gewoon prive zijn ik hoef niet te weten wat hij met zijn vrienden en vriendinnen en zijn vrouw bespreekt allemaal en andersom ook niet
woensdag 30 augustus 2017 om 00:22
?
Oh dat van zijn vrouw? Ja wij kunnen in onze relatie van meerdere mensen tegelijk houden (Polyamorie) is voor ons al zo gewoon dat ik dat ook zo tussen neus in lippen in een berichtje zet maar snap dat het voor anderen vaag kan overkomen hahaha
anoniem_146453 wijzigde dit bericht op 30-08-2017 00:25
Reden: wat uitleg erbij
Reden: wat uitleg erbij
55.81% gewijzigd
woensdag 30 augustus 2017 om 08:34
Het is niet zo dat we bewust in elkaars whatsapp gaan neuzen. Als ik een ping hoor en man is niet in de buurt dan kijk ik soms of het iets dringends is. Je ziet in het beginscherm het laatste bericht altijd. Is het gewoon van vrienden ofzo dan ga ik echt niet verder kijken. Al zou man er geen problemen mee hebben als ik dat wel deed. Man doet dat ook andersom. Als op mijn telefoon een bericht binnenkomt dan kijkt hij of het niet van mijn werk is. Ik heb namelijk bereikbaarheidsdienst. Als het niks dringends is dan neust hij echt niet verder.
Soms antwoord hij mails vanuit mijn mailbox. Alle mails wbt de kinderen komen daar namelijk op binnen en soms antwoord hij en soms ik. De ipad ligt thuis en hij weet het wachtwoord. Ik heb daar geen problemen mee.
Post idem, ik maak brieven gewoon open, alleen die voor de kinderen niet. Dat is voor hun en dat maken zij open.
Soms antwoord hij mails vanuit mijn mailbox. Alle mails wbt de kinderen komen daar namelijk op binnen en soms antwoord hij en soms ik. De ipad ligt thuis en hij weet het wachtwoord. Ik heb daar geen problemen mee.
Post idem, ik maak brieven gewoon open, alleen die voor de kinderen niet. Dat is voor hun en dat maken zij open.