Telefoon partner

29-08-2017 21:57 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even kort, ik vroeg ( om te testen of hij het zou doen) de telefoon van mijn partner, en hij wilde het niet geven, voelde zich gecontroleerd.

Mijn vraag , mogen jullie ten alle tijden in de telefoon van partner kijken?
Haaz schreef:
31-08-2017 15:25
Zomaar een gokje hoor, maar jij bent vast zo'n vrouw die liever met mannen te doen heeft.
Want?
MoirenPhae schreef:
31-08-2017 15:56
Want?
Omdat je een terrorhelga bent.
Amaqanda schreef:
31-08-2017 18:05
Omdat je een terrorhelga bent.
De vlechten hebben me zeker verraden?
MoirenPhae schreef:
31-08-2017 18:08
De vlechten hebben me zeker verraden?
Jup. Die zijn niet zo sjiek.
Amaqanda schreef:
31-08-2017 18:11
Jup. Die zijn niet zo sjiek.
Ik ben zo aan ze gehecht.
MoirenPhae schreef:
31-08-2017 18:12
Ik ben zo aan ze gehecht.
Meid dan hou je ze toch lekker
Silvertjj schreef:
30-08-2017 22:08
Ik ben ook altijd super nieuwgierig haha. Ik doe het vooral als ik me verveel :p
ik haat het als ik mijn broer bel en zijn vriendin neemt op.
of ik app hem en zij appt terug, zonder te zeggen wie appt.

mijn andere broers en zussen hebben hier ook een vreselijke hekel aan gelukkig.
wij slapen nooit.
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:49
98.73% gewijzigd
Het valt op dat degene die gewoon gebruik maken van de telefoon van partner logischer wijs niet de behoeften hebben om te kijken en dat snap ik, misschien dat doordat de telefoon van vriend als staats geheim wordt behandeld dat ik die behoefte wel had
Billy74 schreef:
31-08-2017 19:07
Het valt op dat degene die gewoon gebruik maken van de telefoon van partner logischer wijs niet de behoeften hebben om te kijken en dat snap ik, misschien dat doordat de telefoon van vriend als staats geheim wordt behandeld dat ik die behoefte wel had
Zowel partner als ik hebben een code op de telefoon en wij gebruiken elkaars telefoon zelden tot nooit. Ik heb 1x met zijn telefoon gebeld vanuit een restaurant omdat het bellen noodzaak was en mijn telefoon thuis lag.

Ik voel niet de behoefte zijn telefoon door te spitten. Hij denk ik ook niet bij mij, we hebben het er nooit over.
Billy74 schreef:
31-08-2017 19:07
.
Nee hoor, ik gebruik het ding zelden, een toch geen behoefte om te kijken. Ding heeft een code die ik niet weet, maar wordt ook niet als staatsgeheim behandeld.

(Zelden is minder dan twee keer per jaar)
Andersom schreef:
31-08-2017 19:19
.
Nee hoor, ik gebruik het ding zelden, een toch geen behoefte om te kijken. Ding heeft een code die ik niet weet, maar wordt ook niet als staatsgeheim behandeld.

(Zelden is minder dan twee keer per jaar)
Dit, alleen is zelden dan nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven