Bruidsmode uit China
donderdag 31 augustus 2017 om 00:30
Hallo dames,
Helaas kan ik geen goed topic vinden over dit onderwerp.
Het is alom bekend dat je geen bruidsjurken online moet kopen, en al helemaal niet via Ali Express, Light in de box of mini etc etc.
Nu zoek ik voor en na foto's van jurken besteld via dat soort websites.
Zoals

Ik kan er uiteraard zo nog tien vinden, maar een topic kan zeker ook geen kwaad.
Wie wil er mee dit topic vullen?
Het gaat vooral om feest en gelegenheidskleding, dus niet een simpel zomerjurkje.
Heb je voorbeelden van wel mooi uitgevallen jurken schroom dan ook niet ze te plaatsen.
Graag ook de wat grotere maten, vanaf 46 bijvoorbeeld.
Dit alles ter voorkoming om mensen die wat minder te besteden hebben uiteindelijk toch een rib uit hun lijf hebben laten trekken.
Helaas kan ik geen goed topic vinden over dit onderwerp.
Het is alom bekend dat je geen bruidsjurken online moet kopen, en al helemaal niet via Ali Express, Light in de box of mini etc etc.
Nu zoek ik voor en na foto's van jurken besteld via dat soort websites.
Zoals

Ik kan er uiteraard zo nog tien vinden, maar een topic kan zeker ook geen kwaad.
Wie wil er mee dit topic vullen?
Het gaat vooral om feest en gelegenheidskleding, dus niet een simpel zomerjurkje.
Heb je voorbeelden van wel mooi uitgevallen jurken schroom dan ook niet ze te plaatsen.
Graag ook de wat grotere maten, vanaf 46 bijvoorbeeld.
Dit alles ter voorkoming om mensen die wat minder te besteden hebben uiteindelijk toch een rib uit hun lijf hebben laten trekken.
donderdag 31 augustus 2017 om 07:10
Ik heb mijn tweede jurk (kort, voor de avond) online besteld bij litb voor iets van 80 euro incl verzenden. Durfde het niet aan alleen die te bestellen maar hij was mooi en werd snel bezorgd. Had wel goed gekeken naar foto's van mensen die diezelfde ook hadden besteld. Heb hem wel iets laten vermaken en iets toegevoegd omdat ik dat mooier vond. Totaal kostte het me iets van 150 euro.
Is niet wat je wil horen maar het kan dus heel goed uitpakken!
donderdag 31 augustus 2017 om 07:11
Ik wil ook heel graag een jurk van internet, ik vind de rest gewoon zo duur!tomtomi schreef: ↑31-08-2017 07:10Ik heb mijn tweede jurk (kort, voor de avond) online besteld bij litb voor iets van 80 euro incl verzenden. Durfde het niet aan alleen die te bestellen maar hij was mooi en werd snel bezorgd. Had wel goed gekeken naar foto's van mensen die diezelfde ook hadden besteld. Heb hem wel iets laten vermaken en iets toegevoegd omdat ik dat mooier vond. Totaal kostte het me iets van 150 euro.
donderdag 31 augustus 2017 om 07:18
Mijn andere jurk was een xdehandse van een organisatie die verhuurde jurken verkocht en de opbrengsten doneerde aan een blijf van mijn lijf huis. Een kamertje vol met trouwjurken en passen maar
Ik vond het allemaal wel prima en ben nooit op zoek geweest naar mijn droomjurk. Mijn zusje wel er haar jurk van 1000 euro was ook echt prachtig. Maar dat vind ik gewoon het geld niet waard.
Ik vond het allemaal wel prima en ben nooit op zoek geweest naar mijn droomjurk. Mijn zusje wel er haar jurk van 1000 euro was ook echt prachtig. Maar dat vind ik gewoon het geld niet waard.
donderdag 31 augustus 2017 om 07:21
donderdag 31 augustus 2017 om 08:15
Ik volg deze FB-pagina: https://www.facebook.com/BridesBeware/
Echt vreselijk wat daar langskomt
Vaak lelijke jurken, maar ook geregeld vrouwen waarvan ik me afvraag hoe ze ooit gedacht hebben dat een jurk hen hetzelfde zou staan, als het model op de foto dat tien cm kleiner en 15 maten slanker was
Echt vreselijk wat daar langskomt
Vaak lelijke jurken, maar ook geregeld vrouwen waarvan ik me afvraag hoe ze ooit gedacht hebben dat een jurk hen hetzelfde zou staan, als het model op de foto dat tien cm kleiner en 15 maten slanker was
donderdag 31 augustus 2017 om 08:23
Zeeman had ooit een trouwjurk en die heb ik even gezien. Ik vond hem echt mooi. Maar daar hoor je niets meer van.
Ik zou naar Marktplaats gaan. Ben dol op Ali maar ik zou alleen een trouwjapon kopen die ik live heb gezien.
Als je echt de mooiste bruid ooit wil zijn dan zou ik een heel mooie kopen zoals je in die TV-programma's ziet. Je ziet daar echt de kwaliteit vanaf. Ik dacht dat 1500 dollar een veel voorkomende prijs was.
Ik zou naar Marktplaats gaan. Ben dol op Ali maar ik zou alleen een trouwjapon kopen die ik live heb gezien.
Als je echt de mooiste bruid ooit wil zijn dan zou ik een heel mooie kopen zoals je in die TV-programma's ziet. Je ziet daar echt de kwaliteit vanaf. Ik dacht dat 1500 dollar een veel voorkomende prijs was.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 31 augustus 2017 om 08:44
Mijn galajurk komt van Ali. Is eigenlijk een groene trouwjurk.
Een echte voor het trouwen jurk zou ik er niet kopen, die wil ik eerst aan om te kijken of het wel staat.
Ik heb hem voor €45 gekocht, toch nog een gok maar durfde het aan. Was in de sale, hij was eerst en nu ook weer €78.
Stevige goede kwaliteit met korset sluiting. Heb hem wel korter laten maken, en de sleep eraf laten halen.
Was zelf echt verbaasd over de kwaliteit van de jurk dat deze zo goed was. Heb ook wel eens een "galajurk" op ebay gekocht voor €15. Toen had ik idd voor €2 kwaliteit. Bagger was het.
Een echte voor het trouwen jurk zou ik er niet kopen, die wil ik eerst aan om te kijken of het wel staat.
Ik heb hem voor €45 gekocht, toch nog een gok maar durfde het aan. Was in de sale, hij was eerst en nu ook weer €78.
Stevige goede kwaliteit met korset sluiting. Heb hem wel korter laten maken, en de sleep eraf laten halen.
Was zelf echt verbaasd over de kwaliteit van de jurk dat deze zo goed was. Heb ook wel eens een "galajurk" op ebay gekocht voor €15. Toen had ik idd voor €2 kwaliteit. Bagger was het.
donderdag 31 augustus 2017 om 09:42
Mijn collega kocht via Wish een galajurk voor een fotografie (in water) opdracht. Hij kostte 8 euro en was verbazingwekkend mooi. Dat wil zeggen; voor dat bedrag. Dat het geen kwaliteitsjurk is, mag duidelijk zijn. Maar als ie 50 euro had gekost was het ook nog prima geweest.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
donderdag 31 augustus 2017 om 10:06
donderdag 31 augustus 2017 om 11:01
O jawel, ook dat ik horen!tomtomi schreef: ↑31-08-2017 07:10Ik heb mijn tweede jurk (kort, voor de avond) online besteld bij litb voor iets van 80 euro incl verzenden. Durfde het niet aan alleen die te bestellen maar hij was mooi en werd snel bezorgd. Had wel goed gekeken naar foto's van mensen die diezelfde ook hadden besteld. Heb hem wel iets laten vermaken en iets toegevoegd omdat ik dat mooier vond. Totaal kostte het me iets van 150 euro.
Liefst met foto, maar ik snap dat je die niet zal plaatsen i.v.m. herkenning/privacy.
Maar heb je voorbeelden waarvan je zeker weet dat het geen valse recensie is, plaats ze. Graag zelfs.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:14
Mijn eigen foto vind ik idd te prive. Maar deze heb ik besteld. Nu niet beschikbaar via de link die ik had dus geen echte foto maar hij is exact zoals op het voorbeeld. Ok ik heb een iets minder mooi figuur erin, logisch ik ben ook wat maten dikker.
donderdag 31 augustus 2017 om 11:21
Met een hoepelrok er onder los je dit niet op hoor. De stof is van veel slechtere kwaliteit (te slap, te weinig "stand", maar ook geen mooie structuur en geen mooie glans), maar belangrijker nog: de stof van de goedkope jurk is recht van draad geknipt, terwijl je voor een ballonrok de stof schuin van draad moet knippen. Daarmee ontstaat het volume van zo'n ballonrok. Schuin van draad knippen kost alleen wel meer stof en daar is ook duidelijk op bezuinigd.
En dat nog allemaal los van hoe matig het allemaal in elkaar is gezet.
Dat de diva's even hun device erbij melden is het devies.
vrijdag 1 september 2017 om 02:01
Ik zeg niet dat je het oplost, maar een heel end komt. Je kan de stof niet laten glanzen (wil overigens niet iedereen) maar volume en stand is met een hoepelrok en wat steken en creativiteit bv voeren met wat grovere tule meestal wel redelijk tot prima op te lossen. Maar goed dat kan ook niet iedereen of laten doen. Beste natuurlijk net wat meer sparen voor echt gegarandeerd wat goeds of iets moois tweedehands zoeken. Maar heb je zo weinig budget of tijd dat je erop aan gewezen bent dan is er mits je eerst goed de ware foto's van andere kopers heel goed bekijkt en creatief en niet te bang voor risico's (die er wel zijn, wat je moet incalculeren wat juist weer niet gaat natuurlijk
) bent meestal wel nog iéts van te maken.
vrijdag 1 september 2017 om 09:10
Ik heb altijd geleerd dat als het te mooi lijkt om waar te zijn het dat meestal ook is. Je kunt zelf ook bedenken dat een namaak Vera Wang voor een fractie van de prijs nooit zo mooi zal zitten en vallen als een echte. Veel jurken op de website van Lilalinda zijn neppers en dat wist men toen ze gekocht werden. Daarbij zijn sommige niet de goede maat en zijn ze niet vermaakt. Een trouwjurk ook als je die hier in en winkel koopt moest bijna altijd vermaakt worden omdat nu eenmaal niet iedereen hetzelfde lijf heeft. Goedkope stof oog sowieso minder mooi dan een goede kwaliteit stof en voor deze prijs weet je zeker dat het goedkope stof is. Sommige jurken zijn echt vreselijk maar ik vind de verwachtingen ook wel erg hoog als je maar een habbekrats betaald.

Als ik dit zie denk ik vooral, wat dacht je nou zelf?? Hoezo verwacht iemand dat je met maat 56 in een goedkope jurk er hetzelfde uitziet als een model met maatje 36 in een designer jurk?!

Dit is wel echt heel slecht.. Die pads
Zo te zien kon ze er zelf gelukkig ook om lachen.

Als ik dit zie denk ik vooral, wat dacht je nou zelf?? Hoezo verwacht iemand dat je met maat 56 in een goedkope jurk er hetzelfde uitziet als een model met maatje 36 in een designer jurk?!

Dit is wel echt heel slecht.. Die pads
Difficulty is inevitable, drama is a choice.