Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Petje af voor de kampeerders! Aza: eerste weekendje weg met vriend?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik begin me nu echt af te vragen of het allemaal wel in de auto past...
We hebben eerder gekampeerd maar toen hadden we een andere auto( ook wel een bestelbus maar ander merk). En zoveel meer spullen heb ik nu ook weer niet gepakt denk ik. Nou ja we zullen vanavond wel even zien.
Oost-Brabant, Dolfje.

OB: Ja, eerste weekendje weg samen. M'n vader gaf al aan om plastic (wegwerp)borden mee te nemen, want anders zou er ruzie kunnen ontstaan.
Hallo lieve Stammers, daar was ze dan weer....
Iedereen de zomer goed doorgekomen/aan het doorkomen? Ik hoor 'kamperen'? Ik wil terug!
Ik ben de zomer wel redelijk doorgekomen Hun. Hoe was je vakantie?
Je mag dit weekend wel mee hoor?
Haha, dan kom ik ws. wel even naar de Parel van het Zuiden, om mijn vader op te vangen na 8 weken Frankrijk!
Was heerlijk. Zaten eerst middenin in de canicule, maar hey, da's een luxeprobleem. De roulotte was ontzettend knus en leuk. Het was de hele dag warm geweest en die avond kwam er wat onweer. Wij hadden heerlijk buiten gegeten en daarna gingen we gezellig in de roulotte. Zoon, doorgaans een stoere knul, vond het zó gezellig, dat 'ie ouderwets even niet meer wist hoe hij zijn blijheid moest uiten, heel schattig om te zien :-)

Twee kamperen was ook top. Op één regendag na (start 2e week, toen het weer wat omsloeg van superheet naar normaal) alleen maar zon gehad. Marktjes, Romeinse opgravingen, restaurantjes, picknicken en natuurlijk veel zwemmen. Laatste week in het familiehuis was ook ontzettend fijn. Maar wat ik nog steeds heb - en mijn zus herkende dat: als we met zijn allen buiten aan de lange tafel zitten, voel ik fysiek (en niet eens altijd bewust) dat er één iemand mist. Dat blijft blijkbaar zo in mijn hersens gebeiteld staan: we zijn met z'n twaalven.

Vorige week maandag teruggekomen en die woensdag weer gaan werken. Ik las hier net ook al iets: ik had geen zin in het forum. Maar wou jullie juist wèl weer spreken, dus nu toch maar weer eens ingelogd. Hoop dat het goed gaat met iedereen?

Dolfje en Aza: jullie gaan nog kamperen? Heerlijk! En vergeet die plastic borden a.j.b , dat trekt mijn groene hartje niet! :wtf:
Haha Aza, ruzie over de afwas? Of bang dat iemand met borden gaat smijten? Hoe dan ook veel plezier!

Hunnie! Welkom terug! Ik ben de zomer ook goed doorgekomen, maar ik mag nog op vakantie. Nog een week werken...
The owls are not what they seem
Leuk dat je er weer bent Hunnie. Het is hier ontzettend rustig de laatste tijd. Volgens mij zijn er veel mensen naar een ander forum vertrokken.
Ik heb wel kunststof borden maar was ze keurig af, ga niet met wegwerp zitten klooien.
Lekker Lady, en waar gaan jullie heen?
Ik ben dit weekend niet in de Parel te vinden. Ik zit in het oosten.

Ja, sorry.. Ruzie over de afwas, dat dacht m'n vader echt.
Konijntje! :cheer2: :cheer: :jump:
Dat klinkt als een hele fijne vakantie. Lief die blijheid van je zoon!
Azarole schreef:
31-08-2017 16:20
Ik ben dit weekend niet in de Parel te vinden. Ik zit in het oosten.

Ja, sorry.. Ruzie over de afwas, dat dacht m'n vader echt.
Even naar de kringloop wat servies halen, geluidsopnames maken terwijl je het stukklettert en aan vader sturen :whistle:
Het was ook fijn, die vrijheid, de hele dag buiten, mooie dingen gezien. Gelukkig werd het hier net weer goed weer toen we terugkwamen. Dus meteen elke dag tuindeuren open, buiten eten... dat helpt wel!
Mijn vader komt morgen terug, samen met jongste zus. Hij zag er wel een beetje tegenop. Of nou ja, hij zei meer 'ik kan me helemaal niet voorstellen om straks weer dáár te zijn'. Ik denk dat hij het wel prettig vindt om in gezelschap te 'landen', dus ik probeer er zaterdag even heen te gaan met de kinderen, kan ik ook weer even langs het graf.

Hoe gaat het maman, Blondie?

Aza: komt vast goed met die afwas...
Oudblond schreef:
31-08-2017 16:24
Even naar de kringloop wat servies halen, geluidsopnames maken terwijl je het stukklettert en aan vader sturen :whistle:
Dit is geniaal. Ik ga dit gewoon doen. Ik heb nog wat oude borden staan.. :jump: :jump:
Mogen wij dan meeluisteren Aza?
Azarole schreef:
31-08-2017 16:28
Dit is geniaal. Ik ga dit gewoon doen. Ik heb nog wat oude borden staan.. :jump: :jump:
Veel plezier! Man en ik hebben een tijd geleden een bordenstukgooi festijn gehouden toen we nieuwe gekocht hadden. Bij elk bord dat de bak ingemikt werd eerst even iets bedenken welk chagrijn je er uit gooit. Heerlijk therapeuthisch!
Hunnie het gaat z'n gangetje met Maman. Elke dag is anders en ik merk dat ze fysiek 'achteruit' gaat. Maar vorige week hebben we nog een hele gezellige lunch gehad en ze is nog steeds bij de pinken en zit vol 'ondeugd' en grapjes. Man en Maman samen dat is garantie op geplaag en streken :heart:
Ik heb weekend!!!!! Ik moet huishouden maar dat wacht maar tot zaterdag. Morgen eerst naar buiten wat wandelen, zwemmen, lekkere dingen scoren en een beetje koken. Heerlijk vooruitzicht!
Oh Aza, je moet je er ook een beetje bij tieren natuurlijk!
LadyL0101 schreef:
30-08-2017 22:34
!

Watervrouw, die collega houdt de moed erin zeg... o_o
Past goed bij het project :P

De collega was jarig tijdens vakantie en trakteerde vandaag maar at er zelf niet van want trakteerde voor ons. :gift:
Mijn zomer ging redelijk op aan de vakantiebieb, een spelletje op mijn telefoon en ja ook dat andere forum.

MSN of NU.nl ofzo kwam al met een bericht dat het weer gaat vriezen. Ergens in de (meteorologische) herfst/winter ja... de grappenmakers.
Hadden we in ieder geval wat te lezen met de lunchpauze :)
Goedemorgen. Dat bericht van de koude nachten las ik gisteren ook. Daarom maar een extra dekbed klaar gelegd..

Ik werk altijd gewoon in de zomer. Af en toe een lang weekend. Wij hebben dit jaar 3x een wat kortere vakantie ipv 1 lange.
Mogge! Ik werk ook altijd de zomer door en dan of in mei/juni of in september/oktober op vakantie. Dit jaar dus september. En niet kamperen hoor, brrrrrrr! In een hotel. In Edinburgh. We hebben er zin in!
The owls are not what they seem
Oh Edinburgh is leuk! Alleen één klein traumaatje aan overgehouden. Ik kwam ergens naar buiten en toen zat daar (voor mij) onverwachts een bedelaar. En ik deed toen alsof ik hem niet zag. En het regende. :'( En ik kan me daar nóg schuldig over voelen.. :|
Dat was dus iets van 15 jaar geleden...
We staan! Borden vergeten. Heerlijk back to basics. Dus ik check uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven