Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 31 augustus 2017 om 13:06
Ik vind het niet vermakelijk. Wel het bewijs gezien, dat wanneer je op een trol reageert, er zo 6 pagina's vol zijn.
Wanneer leert men nu eens, dat niet reageren op een trol, het beste is? 'Don't feed the troll' bestaat al sinds er internetfora zijn. En dat is niet voor niks.
donderdag 31 augustus 2017 om 13:11
Hele leuke serie. Ik heb er iig van genoten.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑31-08-2017 11:14Ik keek Atipical. Moet er nog even inkomen maar wel bijzondere serie.
Hier niet zo veel gemist zag ik![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 31 augustus 2017 om 16:36
Die moest ik echt drie keer lezen.... ik las tot twee keer toe sinterklaas-naai-instelling.
Lekker, ik houd van 5 december snoep.
Ik weet niet wat ik van de topics van B Arbre moet denken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 31 augustus 2017 om 18:57
Ik las sinterklaas-naai-stelling.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 31 augustus 2017 om 19:37
Gezellig topic voor ramptoeristen ja
donderdag 31 augustus 2017 om 19:38
Bij dat topic over instagram krijg ik last van een dejavu .
kinderen/citatenboekje/list_messages/38 ... #p27493549
kinderen/citatenboekje/list_messages/38 ... #p27493549
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 31-08-2017 19:39
44.60% gewijzigd
donderdag 31 augustus 2017 om 19:43
"napraat" is toch eigenlijk het roddel-topic van het viva forum?Lady_Voldemort schreef: ↑31-08-2017 19:38Nah, ik vind een beetje stevige taal op zijn tijd wel opwekkend hoor, tussen alle saaiïgheid hier.
Geen wonder dat er dan af en toe en botsing is...it's an accident waiting to happen.
Beetje adrenaline houdt een mens wakker en anders gewoon: schermpje uit en een boekje gaan lezen of zoiets.
En dat gepraat over bijvoorbeeld pepernoten is soort van best saai inderdaad.
donderdag 31 augustus 2017 om 21:22
Welja, zwengel de discussie over de emotionele vrouwtjes gewoon nog een keer aan.
Kunnen we niet eerst de sfeer op het forum, de spellingspliesie en het groepje weer eens in de herhaling gooien?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 31 augustus 2017 om 21:28
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras