Kapper verhalen/ervaringen
zondag 3 september 2017 om 00:21
zondag 3 september 2017 om 00:30
Toen ik 6 was had ik Heel ang haar. Het kwam tot mijn stuitje maar het was heel dun. Ik wou er al een lange tijd ongeveer 40cm af hebben. We hadden toen een thuis kapster en die kwam al jaren bij ons thuis. Toen ze bij ons kwam durfde ik haar niet te vertellen wat ik wou. Uiteindelijk heeft mijn moeder het verteld ;p. Maar ze vond het een goed plan en ze zei dat het wel erg nodig was. Ze begon te knippen en ik was echt super blij dat het eindelijk gebeurde. Ik zag de lange blonde plukken op de grond vallen en tot mijn verbazing waren het kortere plukken dan ik had gewild maar ik dacht het komt wel goed. Ze knipte door en er vielen steeds meer lange dunne plukken op de grond. Ik voelde de schaar net onder mijn schouders de lange lokken afknippen. Ik mocht in de spiegel kijken en het was recht tot net onder mijn schouders afgeknipt. Ik zei dat er nog wel wat meer af mocht en dat ik ook nog een pony wou (had ik al overlegd hoor, niet dat ik het ineens bedacht). Ze vond het prima en begon met de pony knippen. Daarna ging ze verder met de lengte. Ze knipte het tot mijn kin en ik was er super blij mee. Maar al snel had ik er spijt van... Heb het toen laten groeien en heb er steeds de puntjes van aflaten knippen. Nu is mijn haar ongeveer 5 cm onder mijn schouders en heb ik er gister 10 cm vanaf laten knippen. De pony is inmiddels ook weg
Ben erg benieuw naar jullie verhalen!
Ben erg benieuw naar jullie verhalen!
zondag 3 september 2017 om 00:35
Haha!minnimouse schreef: ↑03-09-2017 00:14Een kapster vroeg eens onder het knippen of mijn tweelingbroer op dezelfde dag jarig is als dat ik ben![]()
Trouwens ik heb ook een tweelingbroer
zondag 3 september 2017 om 07:14
Nou, dat hoeft niet perse hoorminnimouse schreef: ↑03-09-2017 00:14Een kapster vroeg eens onder het knippen of mijn tweelingbroer op dezelfde dag jarig is als dat ik ben![]()
Ik kan me nog een topic herinneren van jaren geleden dat ging over een tweeling die op verschillende data werd geboren.
Gevonden!
zwanger/gynaecoloog-bellen-of-afspraak- ... ges/140423
Verder trouwens geen interessante kapperverhalen hier, sorry
zondag 3 september 2017 om 07:53
Misty2003 schreef: ↑03-09-2017 00:30Toen ik 6 was had ik Heel ang haar.
[...]
Ze knipte het tot mijn kin en ik was er super blij mee. Maar al snel had ik er spijt van... Heb het toen laten groeien en heb er steeds de puntjes van aflaten knippen. Nu is mijn haar ongeveer 5 cm onder mijn schouders en heb ik er gister 10 cm vanaf laten knippen. De pony is inmiddels ook weg
Je bent nu een jaar of tien?
zondag 3 september 2017 om 08:48
zondag 3 september 2017 om 09:15
Haha die is wel erg!minnimouse schreef: ↑03-09-2017 00:14Een kapster vroeg eens onder het knippen of mijn tweelingbroer op dezelfde dag jarig is als dat ik ben![]()
Ik ja eentje die zei dat ik as blond haar had en zij kastanje bruin... Maar de waarheid is ik heb donkerbruin haar en zei was rossig ik ben vetrokken..