Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 september 2017 om 08:19
Goedemorgen. Ga jij je nu ook als ja-knikker presenteren? Follow the leader of zoiets?
Ik heb echt geprobeerd te begrijpen waarom het humor is om een onschuldige TO weg te jagen door middel van taalgrapjes, maar ik zie het niet.
Het enige wat ik zie, is de meedogenloze manier waarop pubers zich gedragen, die nog geen empatisch vermogen hebben ontwikkeld. En een ieder die niet doet wat 'the leader' zegt, wordt weggetreiterd. En wee degene die er wat van durft te zeggen...
Ik heb echt geprobeerd te begrijpen waarom het humor is om een onschuldige TO weg te jagen door middel van taalgrapjes, maar ik zie het niet.
Het enige wat ik zie, is de meedogenloze manier waarop pubers zich gedragen, die nog geen empatisch vermogen hebben ontwikkeld. En een ieder die niet doet wat 'the leader' zegt, wordt weggetreiterd. En wee degene die er wat van durft te zeggen...
zondag 3 september 2017 om 08:36
Wilhetnietweten schreef: ↑03-09-2017 08:19Goedemorgen. Ga jij je nu ook als ja-knikker presenteren? Follow the leader of zoiets?
Het enige wat ik zie, is de meedogenloze manier waarop pubers zich gedragen, die nog geen empatisch vermogen hebben ontwikkeld. En een ieder die niet doet wat 'the leader' zegt, wordt weggetreiterd. En wee degene die er wat van durft te zeggen...![]()
Ik ben een volgzaam typje en doodsbang voor Nous.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 3 september 2017 om 09:12
Ik ben benieuwd wat we er nog van gaan merken. Het is nog vroeg.Wilhetnietweten schreef: ↑03-09-2017 08:19Goedemorgen. Ga jij je nu ook als ja-knikker presenteren? Follow the leader of zoiets?
Het enige wat ik zie, is de meedogenloze manier waarop pubers zich gedragen, die nog geen empatisch vermogen hebben ontwikkeld. En een ieder die niet doet wat 'the leader' zegt, wordt weggetreiterd. En wee degene die er wat van durft te zeggen...![]()
zondag 3 september 2017 om 09:25
Ja het is nog vroeg. Dit soort geneuzel en beweringen is er niet al sinds Vivaforum ontstaat.
Pestbetichtingen, groepjesvorming, gezanik over taal, gezanik over te veel kletspraat.
En al zeker sinds 90 delen napraat.
Kan er echt niets nieuws op de agenda deze maand?
zondag 3 september 2017 om 09:35
Fee-de-Goede schreef: ↑03-09-2017 09:25Ja het is nog vroeg. Dit soort geneuzel en beweringen is er niet al sinds Vivaforum ontstaat.
Pestbetichtingen, groepjesvorming, gezanik over taal, gezanik over te veel kletspraat.
Paaseitjes.
zondag 3 september 2017 om 09:42
Ik zie 'topic-opener wegpesten door middel van een aanval op zijn taalgebruik' er niet bij staan. Dat is dus origineel?Fee-de-Goede schreef: ↑03-09-2017 09:25Ja het is nog vroeg. Dit soort geneuzel en beweringen is er niet al sinds Vivaforum ontstaat.
zondag 3 september 2017 om 09:42
En daarvan lig jij schuddebuikend op de grond? Makkelijk publiek ben je zeg.
zondag 3 september 2017 om 09:48
Wilhetnietweten schreef: ↑03-09-2017 09:42Ik zie 'topic-opener wegpesten door middel van een aanval op zijn taalgebruik' er niet bij staan. Dat is dus origineel?![]()
zondag 3 september 2017 om 09:55
zondag 3 september 2017 om 10:21
zondag 3 september 2017 om 10:23
Valt onder het betichten van pesten, duh.Wilhetnietweten schreef: ↑03-09-2017 09:42Ik zie 'topic-opener wegpesten door middel van een aanval op zijn taalgebruik' er niet bij staan. Dat is dus origineel?![]()
Allemaal zelfde geneuzel.
Iemand al een kerstkrans voor me?
zondag 3 september 2017 om 10:26
Betichten is iemand ergens van verdenken/ beschuldigen/erop aanspreken. Niet het pesten zelf. Klein detail.Fee-de-Goede schreef: ↑03-09-2017 10:23Valt onder het betichten van pesten, duh.
Allemaal zelfde geneuzel.
Iemand al een kerstkrans voor me?
anoniem_350624 wijzigde dit bericht op 03-09-2017 10:29
2.27% gewijzigd