Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 september 2017 om 14:34
Staf me maar hoor. Ik ben niet op de man. Ik geef mijn duidelijke mening over jou zonder er om heen te draaien.
Jij zuigt en zuigt hier maar door.
Misschien zou jij eens gestaft moeten worden voor negatief forummen.
Oh en als ik niet meer op je reageer..ik zet nu de negeerknop aan. Wat een verspilling van energie ben jij. Word je er zelf niet doodmoe van? (en bespaar je de moeite van het antwoorden hoor. Dat was retorisch)
zondag 3 september 2017 om 14:41
Lang verhaal maar in het kort ik heb van dichtbij meegemaakt wat alcohol met iemand kan doen en hoe iemand kan veranderen van een lief persoon in een agressief monster
zondag 3 september 2017 om 14:42
Me, Myself en I.ThunderassMan schreef: ↑03-09-2017 14:40Ik ben dol op duidelijke meningen, vooral die van mij en mijn groepje. Jammer dat niet iedereen dat aankan.
zondag 3 september 2017 om 14:42
Dat begrijp ik, maar is dat dan een reden om zelf nooit meer te drinken? Gewoon een pilsje of glaasje wijn.
zondag 3 september 2017 om 14:43
zondag 3 september 2017 om 14:44
Ja voor mij was dat de reden om nooit meer 1 druppel te drinken. En eerlijk gezegd mis ik het ook echt niet. Ik ben ook leuk zonder alcoholThunderassMan schreef: ↑03-09-2017 14:42Dat begrijp ik, maar is dat dan een reden om zelf nooit meer te drinken? Gewoon een pilsje of glaasje wijn.
zondag 3 september 2017 om 14:47
vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 14:46In mijn groepje mogen alleen mensen die geen praliné lusten. Dit naar aanleiding van de paaseitjesdiscussie.
Hebbert.
zondag 3 september 2017 om 14:49
zondag 3 september 2017 om 14:50
zondag 3 september 2017 om 14:52
vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 14:50Praliné is naar. Ik heb overwogen mijn man aan de kant te zetten omdat hij het graag eet, maar ik accepteer het lijdzaam.
O sorry voor de valse beschuldiging
zondag 3 september 2017 om 14:56
Ow oke, ik volg geen F1 vandaar dat het me niets zei. Wel jammer voor MaxThunderassMan schreef: ↑03-09-2017 14:52Felipe Massa, een F1 coureur die Max vandaag van de baan heeft gereden.