Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 september 2017 om 14:00
Lekker doen! Gewoon de tablet naast je leggen en gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 3 september 2017 om 14:01
Ik verbaas me over de interpretatie van Tarlin. Ik zeg hier volgens mij duidelijk dat sommige mensen iedereen slecht en gemeen vinden, niet dat iedereen dat is. Wel fijn dat mijn punt over generalisaties gelijk bewezen wordt, dat dan weer wel.vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 13:43Nou, de stemming zit er weer goed in. Ik snap nooit zo goed waarom mensen die willen bewijzen dat bepaalde deelnemers hier blijkbaar intens slecht en gemeen zijn, dat doen door voor het gemak iedereen maar intens slecht en gemeen te vinden.
zondag 3 september 2017 om 14:01
Nou, dat scheelt. Platte rust dus.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑03-09-2017 13:59Alleen zo nog naar boven mijn bed inWe zijn thuis inmiddels.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 3 september 2017 om 14:02
niet fijn, sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 3 september 2017 om 14:05
Grappig dat men zich alleen maar kan verbazen als mensen tegengeluid laten horen. Ik generaliseer maar voor het gemak.vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 14:01Ik verbaas me over de interpretatie van Tarlin. Ik zeg hier volgens mij duidelijk dat sommige mensen iedereen slecht en gemeen vinden, niet dat iedereen dat is. Wel fijn dat mijn punt over generalisaties gelijk bewezen wordt, dat dan weer wel.
zondag 3 september 2017 om 14:10
zondag 3 september 2017 om 14:14
Niet met opzet hoor. Je post had achteraf gezien meer nuance inderdaad. Jouw reactie daar weer op was minstens zo bijzonder. Je wilde mij duidelijk in een hokje plaatsen en een punt maken. Wat zegt dat over jou dan?vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 14:10Je las mijn post verkeerd en daar reageerde ik op. Dat deed je blijkbaar met opzet, maar dat is wel wat bijzonder.
Maar goed, zo gaan die dingen.
zondag 3 september 2017 om 14:18
Nou inderdaad. Zuigen 2.0.
zondag 3 september 2017 om 14:21
Dankje. Ze is inderdaad aan het zeuren.
Jij reageerde op mij en interpreteerde mijn post verkeerd. Daar reageerde ik op. Nu probeer je er van te maken dat ik je in een hokje wilde plaatsen, maar dat is heel iets anders. Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar je mee bezig bent. Blijkbaar is het niet de bedoeling dat ik het rechtzet als je mijn post anders leest dan ik het bedoel.
Ik vind dat dit niet zoveel over mij zegt, overigens.
Jij ook bedankt!
zondag 3 september 2017 om 14:23
Het is oké. Ik denk verder niks over je hoor.vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 14:21Jij reageerde op mij en interpreteerde mijn post verkeerd. Daar reageerde ik op. Nu probeer je er van te maken dat ik je in een hokje wilde plaatsen, maar dat is heel iets anders. Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar je mee bezig bent. Blijkbaar is het niet de bedoeling dat ik het rechtzet als je mijn post anders leest dan ik het bedoel.
Ik vind dat dit niet zoveel over mij zegt, overigens.
zondag 3 september 2017 om 14:27
zondag 3 september 2017 om 14:28
Sorry man. My bad.
zondag 3 september 2017 om 14:29
zondag 3 september 2017 om 14:31
Nou, nou.. niet zo op de man.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑03-09-2017 14:29Je bent nog scheel ook? Ik typ toch echt jouw naam. Ik vind jou Tarlin een zeurende zuigert.
( pssst ze kunnen je staffen he!)
zondag 3 september 2017 om 14:31
ThunderassMan schreef: ↑03-09-2017 14:30Nee, dat denken we niet; zo is het gewoon.
Na 30 bier begint zelfs Ma Flodder op Doutzen te lijken.