Napraattopic deel 90

25-08-2017 16:37 3261 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Het is heerlijk weer, ik heb heb net eindje gefietst.
Enn schreef:
03-09-2017 13:57
Ik heb net heerlijk een eind gelopen, de wind kan fris zijn maar in het zonnetje is het echt lekker.
Ik zit er ook over te denken een stuk te gaan lopen maar tot nu toe is het bij denken gebleven.
Ginerva schreef:
03-09-2017 13:59
Ik zit er ook over te denken een stuk te gaan lopen maar tot nu toe is het bij denken gebleven.
:-D
Ginerva schreef:
Lekker doen! Gewoon de tablet naast je leggen en gaan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
03-09-2017 13:43
Nou, de stemming zit er weer goed in. Ik snap nooit zo goed waarom mensen die willen bewijzen dat bepaalde deelnemers hier blijkbaar intens slecht en gemeen zijn, dat doen door voor het gemak iedereen maar intens slecht en gemeen te vinden.
Ik verbaas me over de interpretatie van Tarlin. Ik zeg hier volgens mij duidelijk dat sommige mensen iedereen slecht en gemeen vinden, niet dat iedereen dat is. Wel fijn dat mijn punt over generalisaties gelijk bewezen wordt, dat dan weer wel.
-Puss-in-Bootz- schreef:
Alleen zo nog naar boven mijn bed in :biggrin: We zijn thuis inmiddels.
Nou, dat scheelt. Platte rust dus.
Life is short. Eat dessert first.
Ginerva schreef:
Ik moet over een half uur. :|
Life is short. Eat dessert first.
-Puss-in-Bootz- schreef:
03-09-2017 13:54
ik moest net geholpen worden met afstappen :|
niet fijn, sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
03-09-2017 14:01
Ik verbaas me over de interpretatie van Tarlin. Ik zeg hier volgens mij duidelijk dat sommige mensen iedereen slecht en gemeen vinden, niet dat iedereen dat is. Wel fijn dat mijn punt over generalisaties gelijk bewezen wordt, dat dan weer wel.
Grappig dat men zich alleen maar kan verbazen als mensen tegengeluid laten horen. Ik generaliseer maar voor het gemak.
Tarlin schreef:
03-09-2017 14:05
Grappig dat men zich alleen maar kan verbazen als mensen tegengeluid laten horen. Ik generaliseer maar voor het gemak.
Je las mijn post verkeerd en daar reageerde ik op. Dat deed je blijkbaar met opzet, maar dat is wel wat bijzonder.

Maar goed, zo gaan die dingen.
vrouwjagersma schreef:
03-09-2017 14:10
Je las mijn post verkeerd en daar reageerde ik op. Dat deed je blijkbaar met opzet, maar dat is wel wat bijzonder.

Maar goed, zo gaan die dingen.
Niet met opzet hoor. Je post had achteraf gezien meer nuance inderdaad. Jouw reactie daar weer op was minstens zo bijzonder. Je wilde mij duidelijk in een hokje plaatsen en een punt maken. Wat zegt dat over jou dan?
Pffff wat een gezeur om niks Tarlin.
-Puss-in-Bootz- schreef:
03-09-2017 14:17
Nou inderdaad. Zuigen 2.0.
-Puss-in-Bootz- schreef:
03-09-2017 14:17
Dankje. Ze is inderdaad aan het zeuren.
Tarlin schreef:
03-09-2017 14:14
Niet met opzet hoor. Je post had achteraf gezien meer nuance inderdaad. Jouw reactie daar weer op was minstens zo bijzonder. Je wilde mij duidelijk in een hokje plaatsen en een punt maken. Wat zegt dat over jou dan?
Jij reageerde op mij en interpreteerde mijn post verkeerd. Daar reageerde ik op. Nu probeer je er van te maken dat ik je in een hokje wilde plaatsen, maar dat is heel iets anders. Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar je mee bezig bent. Blijkbaar is het niet de bedoeling dat ik het rechtzet als je mijn post anders leest dan ik het bedoel.
Ik vind dat dit niet zoveel over mij zegt, overigens.
Fee-de-Goede schreef:
03-09-2017 14:18
Nou inderdaad. Zuigen 2.0.
Jij ook bedankt!
vrouwjagersma schreef:
03-09-2017 14:21
Jij reageerde op mij en interpreteerde mijn post verkeerd. Daar reageerde ik op. Nu probeer je er van te maken dat ik je in een hokje wilde plaatsen, maar dat is heel iets anders. Ik begrijp eerlijk gezegd niet zo goed waar je mee bezig bent. Blijkbaar is het niet de bedoeling dat ik het rechtzet als je mijn post anders leest dan ik het bedoel.
Ik vind dat dit niet zoveel over mij zegt, overigens.
Het is oké. Ik denk verder niks over je hoor.
doornroosje9 schreef:
03-09-2017 13:06
Sorry, ik zie het nu voor me. :rofl:
:furious:
ThunderassMan schreef:
03-09-2017 14:27
Sorry man. My bad.
Tarlin schreef:
03-09-2017 14:21
Dankje. Ze is inderdaad aan het zeuren.

Je bent nog scheel ook? Ik typ toch echt jouw naam. Ik vind jou; Tarlin een zeurende zuigert.
anoniem_316897 wijzigde dit bericht op 03-09-2017 14:30
0.24% gewijzigd
ThunderassMan schreef:
03-09-2017 14:27
:there:
Ginerva schreef:
03-09-2017 13:25
Serieus? Denken mannen dit?
Nee, dat denken we niet; zo is het gewoon.
Na 30 bier begint zelfs Ma Flodder op Doutzen te lijken :cheers: .
-Puss-in-Bootz- schreef:
03-09-2017 14:29
Je bent nog scheel ook? Ik typ toch echt jouw naam. Ik vind jou Tarlin een zeurende zuigert.
Nou, nou.. niet zo op de man.
( pssst ze kunnen je staffen he!)
Ginerva schreef:
03-09-2017 12:57
Geen calsbergbier?

Carlsberg rules en Massa is een lul.
ThunderassMan schreef:
03-09-2017 14:30
Nee, dat denken we niet; zo is het gewoon.
Na 30 bier begint zelfs Ma Flodder op Doutzen te lijken :cheers: .
:rofl: :rofl: :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven