Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 september 2017 om 17:42
Ik denk dat ik jou maar wat vaker moet gaan lezen. Alles behalve saai denk ik zo!Lady_Voldemort schreef: ↑03-09-2017 17:40Dat zou ik niet te hard roepen. Ik ben inmiddels al toe aan een week, en dat is alleen maar omdat mijn laatste ban (een weekban) ongedaan is gemaakt anders had ik al toe geweest aan een maand.
zondag 3 september 2017 om 17:47
zondag 3 september 2017 om 18:03
Ze herhaalde dat hier. In het topic zei iemand anders dat tegen haar. Maar je hebt wel gelijk.Lady_Voldemort schreef: ↑03-09-2017 17:48Als Nouschi hier niet had geschreven dat ze de eerste TO al had weggejaagd hahaha hihihi was er niks aan de hand geweest.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 3 september 2017 om 18:23
Tenzij iemand gestaft had natuurlijk.Lady_Voldemort schreef: ↑03-09-2017 18:23Maar om dat te ontdekken moeten de mods een ander topic aanklikken en die moeite doen ze echt niet.
zondag 3 september 2017 om 18:40
Alweer een topic?AeonOfWinter schreef: ↑03-09-2017 18:40Die Bert kan beter vragen om een lobotomie, tjonge jonge jonge.