Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 3 september 2017 om 20:03
ThunderassMan schreef: ↑03-09-2017 15:49Op de lange haren, schotse rok (kilt voor de kenners) en de kisten na, beschrijf je precies mij.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 3 september 2017 om 20:03
Sluit ik me meteen bij je aan. Het forum is suffig, truttig en rete saai geworden.vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 19:55Ik vind het jammer. Ik denk dat ik een guerillabeweging begin.
Dom ook van Sanoma, want degene die een probleem posten blijven 9 van de 10 keer nooit hangen en degenen die op zo'n probleem reageren , daar wil men van af. Die indruk wekken ze iig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 3 september 2017 om 20:04
Meeste of meesten? Nous!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑03-09-2017 16:09Ik geloof dat het een misverstand is. Veel mensen zijn hier niet perse om problemen van anderen op te lossen.
Ik persoonlijk vind de meeste stomvervelend.
zondag 3 september 2017 om 20:05
Ik ben zelfs napraat aan het bijlezen. Kan je nagaan. Zou therapie helpen?Lady_Voldemort schreef: ↑03-09-2017 16:31Ik zit hier vooral om mijn mening door eenieders strot te duwen. En om flauwe grappen te maken.
zondag 3 september 2017 om 20:05
Ik ben zelfs napraat aan het bijlezen. Kan je nagaan. Zou therapie helpen?Lady_Voldemort schreef: ↑03-09-2017 16:31Ik zit hier vooral om mijn mening door eenieders strot te duwen. En om flauwe grappen te maken.
zondag 3 september 2017 om 20:07
Ik gok op het tweede.
zondag 3 september 2017 om 20:14
Jij bent op de goede weg
zondag 3 september 2017 om 20:16
Wat me opvalt, is dat de verantwoordelijkheid telkens bij een ander gelegd wordt.blijfgewoonbianca schreef: ↑03-09-2017 20:03Sluit ik me meteen bij je aan. Het forum is suffig, truttig en rete saai geworden.
Dom ook van Sanoma, want degene die een probleem posten blijven 9 van de 10 keer nooit hangen en degenen die op zo'n probleem reageren , daar wil men van af. Die indruk wekken ze iig.
Pietje heeft een probleem en opent een topic op het forum. Iedereen is verplicht meelevend te reageren, want anders ben je een gemeen en slecht mens. Zelfs als je in een topic als napraat, wat nota bene bedacht is om na te praten over spraakmakende topics, zegt wat je vindt van een topic, ben je niet veilig voor staffende hoeders van het goede fatsoen. Diezelfde Ridders hebben overigens weinig schroom om doelgericht kritische stemmen te staffen en mods die geen idee hebben van de context bannen volautomatisch heel zinnige mensen.
Alles moet maar leuk zijn. Leuk is de ziekte van deze tijd. Ik kom niet op dit forum om leuk, ik kom hier om mijn gedachten te scherpen, te oefenen in argumenteren, te leren van anderen en ook om te lachen.
zondag 3 september 2017 om 20:17
Met vieze plaatjes of spam.
Bij een relletje lukt t niet had gelijk een ban
Croma is een een Bitch.
zondag 3 september 2017 om 20:18
zondag 3 september 2017 om 20:20
Dat staffen afschaffen mag zeker niet geopperd worden ivm beleid.vrouwjagersma schreef: ↑03-09-2017 20:16Wat me opvalt, is dat de verantwoordelijkheid telkens bij een ander gelegd wordt.
Pietje heeft een probleem en opent een topic op het forum. Iedereen is verplicht meelevend te reageren, want anders ben je een gemeen en slecht mens. Zelfs als je in een topic als napraat, wat nota bene bedacht is om na te praten over spraakmakende topics, zegt wat je vindt van een topic, ben je niet veilig voor staffende hoeders van het goede fatsoen. Diezelfde Ridders hebben overigens weinig schroom om doelgericht kritische stemmen te staffen en mods die geen idee hebben van de context bannen volautomatisch heel zinnige mensen.
Alles moet maar leuk zijn. Leuk is de ziekte van deze tijd. Ik kom niet op dit forum om leuk, ik kom hier om mijn gedachten te scherpen, te oefenen in argumenteren, te leren van anderen en ook om te lachen.
Croma is een een Bitch.
zondag 3 september 2017 om 20:21
zondag 3 september 2017 om 20:21
zondag 3 september 2017 om 20:22
Ik had het net verdrongendoornroosje9 schreef: ↑03-09-2017 20:21Ik ben intens verdrietig en in ontkenning. Het is nog twee jaar wachten op Game of Thrones, dus ik zoek afleiding. Het is verschrikkelijk.
zondag 3 september 2017 om 20:22
doornroosje9 schreef: ↑03-09-2017 20:21Ik ben intens verdrietig en in ontkenning. Het is nog twee jaar wachten op Game of Thrones, dus ik zoek afleiding. Het is verschrikkelijk.
zondag 3 september 2017 om 20:23
Nu snap ik het!doornroosje9 schreef: ↑03-09-2017 20:21Ik ben intens verdrietig en in ontkenning. Het is nog twee jaar wachten op Game of Thrones, dus ik zoek afleiding. Het is verschrikkelijk.
Ik heb de laatste 2 seizoenen hier klaarliggen.
Stel het zo lang mogelijk uit.