Is er iets tussen hun?

04-09-2017 17:35 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames en misschien ook heren,

I.
anoniem_354082 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 18:04
93.28% gewijzigd
Zij groet hem niet omdat ze gedumpt is?
De voorbeelden en beschrijving die je geeft vind ik persoonlijk echt te vaag om er iets zinnigs over te kunnen zeggen. Heb je het hem al op de man af gevraagd, of ze iets (gehad) hebben?
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Fee-de-Goede schreef:
04-09-2017 17:37
Zij groet hem niet omdat ze gedumpt is?
Ik heb geen idee... misschien wel maar dat is gissen.
Je omschrijft het zo raar dat ik werkelijk denk dat je spoken ziet...
Kansloos, als je na een half jaar je vriend al niet vertrouwt.
Zeg dat dat zo is... wat maak jij je dan druk?
Wel raar dat vriend dat neit gewoon kan vertellen... als dat al zo is. Maar hij moet haar blijkbaar niet en jou wel.
Ik denk dat zij op niet zo een gezellige manier uit elkaar zijn gegaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ja gevraagd en nee ze hebben niets gehad. Mijn vriend groet haar altijd maar zij kijkt alleen naar mij en negeert hem. Dat valt mij op. Als ik haar tegenkom begint ze wel altijd tegen mij te praten. Maar als ik samen met mijn vriend bent dan loopt ze snel door. Misschien is ze wel jaloers daar had ik nog niet aan gedacht.
Is de goede term niet "Is er iets tussen HEN"? "Hun" is een bezittelijk voornaamwoord (Hun huis, hun auto).
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
matroesje schreef:
04-09-2017 17:44
Ja gevraagd en nee ze hebben niets gehad. Mijn vriend groet haar altijd maar zij kijkt alleen naar mij en negeert hem. Dat valt mij op. Als ik haar tegenkom begint ze wel altijd tegen mij te praten. Maar als ik samen met mijn vriend bent dan loopt ze snel door. Misschien is ze wel jaloers daar had ik nog niet aan gedacht.
En dan is ze jaloers omdat ze op meer gehoopt had... dan is dat zo. Wat zit jij je dan druk te maken?
viva-amber schreef:
04-09-2017 17:43
Ik denk dat zij op niet zo een gezellige manier uit elkaar zijn gegaan.
Ik heb ook gevraagd of ze ruzie hebben gehad maar ook dat blijkt niet het geval te zijn. Het contact is ineens gestopt volgens mijn vriend.
Stel, zij voelt wél iets voor je vriend en ze doet raar tegen je vriend. Waarom moet jij dit verder gaan onderzoeken? Wat is de toegevoegde waarde?
:fortune:
Misschien wilde zij ooit meer van hem dan gewoon koffiedrinken. Lastig om iets over te zeggen.
Oh dus je praat af en toe wel met haar? Kun je het toch gewoon vragen?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
rotterdammert23 schreef:
04-09-2017 17:50
Oh dus je praat af en toe wel met haar? Kun je het toch gewoon vragen?
Meer oppervlakkig je kent het wel over het weer of wat dan ook. Misschien denkt ze dat mijn vriend en ik over haar klagen want veel mensen doen dat wel.
Ik woon in een dergelijke flat waar iedereen elkaar kent en een vrouw en man die bij elkaar langs komen voor een 'kopje koffie' is hier synoniem voor seksen...
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
rotterdammert23 schreef:
04-09-2017 17:52
Ik woon in een dergelijke flat waar iedereen elkaar kent en een vrouw en man die bij elkaar langs komen voor een 'kopje koffie' is hier synoniem voor seksen...
Ze hebben geen sex gehad maar soms twijfel ik daarover. Ik baal van mijn onzekerheid.
Leuk, zo'n prille relatie waarin je elkaar niet vertrouwt.

Lijkt me zo fijn verliefd zijn!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zij voelt zich ongemakkelijk als zij hem tegenkomt, dat kan vanalles betekenen van iets onschuldigs of iets minder onschuldigs.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 04-09-2017 18:58
26.38% gewijzigd
Je hoort het verhaal alleen van zijn kant?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
lekker kort
Ik kies voor ja
OP Meltdown?! Waarom dat nou weer :-o
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven