Seksklets, deel 60

vrijdag 1 september 2017 om 21:39
Wij moeten onze orgie ook nog beschrijven he mother earth

vrijdag 1 september 2017 om 21:42

zaterdag 2 september 2017 om 15:17
En bedankt voor de link. Waar zijn mijn manieren? Oh, wacht die zou ik tot in alle kinky details kunnen gaan beschrijven, maar ik wacht eerst even de beschrijving van jullie fucking geile neukseksbeurt af.

zaterdag 2 september 2017 om 19:58
Kinky manieren om mensen te bedanken , tja het is weer eens wat anders als een normaal bedankje natuurlijk.
Dat is al de tweede keer dat je vraagt om die beschrijving.
Volgende keer sturen we je wel een uitnodiging , mag jij het verslag komen schrijven.

zaterdag 2 september 2017 om 20:00
yep, bij deze ben je uitgenodigd amand. Alleen kijken en schrijven, helaas mag je niet mee doenMother_Earth schreef: ↑02-09-2017 19:58Kinky manieren om mensen te bedanken , tja het is weer eens wat anders als een normaal bedankje natuurlijk.
Dat is al de tweede keer dat je vraagt om die beschrijving.
Volgende keer sturen we je wel een uitnodiging , mag jij het verslag komen schrijven.![]()
maandag 4 september 2017 om 12:14
maandag 4 september 2017 om 19:11
Ik herken wat je zegt Roos. Dat is heel raar wakker worden! Je lichaam kan dat dus kennelijk zonder stimuleren.. Dat is me wakker nog nooit gelukt.
Maar zeker ook vreemd als degene waarover je droomde niet degene was naast wie je wakker wordt. Maar bij mij gebeurt dat alleen wanneer ik echt heel lang geen seks meer heb gehad. Of gewoon lang niet ben klaargekomen. En dat is zelden.
Maar zeker ook vreemd als degene waarover je droomde niet degene was naast wie je wakker wordt. Maar bij mij gebeurt dat alleen wanneer ik echt heel lang geen seks meer heb gehad. Of gewoon lang niet ben klaargekomen. En dat is zelden.