Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 4 september 2017 om 19:14
Ik ook, maar ik durf er al bijna niet meer aan te beginnen: of het levert me een ban op, of mensen ontvrienden mij dan maar op FB.
maandag 4 september 2017 om 19:18
ThunderassMan schreef: ↑04-09-2017 19:14Ik ook, maar ik durf er al bijna niet meer aan te beginnen: of het levert me een ban op, of mensen ontvrienden mij dan maar op FB.![]()
Je mag wel met mij discussieren, ik zal je beloven je niet te ontvrienden
maandag 4 september 2017 om 19:18
Hear hear! Eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 4 september 2017 om 19:24
Ik kan je niet ontvrienden.ThunderassMan schreef: ↑04-09-2017 19:14Ik ook, maar ik durf er al bijna niet meer aan te beginnen: of het levert me een ban op, of mensen ontvrienden mij dan maar op FB.![]()
Je kunt bij mij niet op de man.
Kom maar op.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 4 september 2017 om 19:27
Hahaha nee ik heb geen facebook, t was ook maar een loze belofteThunderassMan schreef: ↑04-09-2017 19:24Ken ik jou op FB dan?
Zo niet, dan is het een makkelijke belofte, nietwaar?![]()
Maar je mag hier wel met mij in discussie gaan, ik beloof je niet te staffen
maandag 4 september 2017 om 19:30
maandag 4 september 2017 om 19:42
Er wordt ook op de man gemodereerd. Want ik heb vorige week een post van één van de liefste forumsters gestaft (in overleg met haar zelf), omdat ze iemand een nare ziekte toewenste en we wilden weten of zij idd een voorkeursforumster is en dat stafje heeft niet geleid tot gummen en een sanctie.
Ergo: stafjes worden niet rücksichtlos gehonoreerd en sommige mensen kunnen meer schrijven dan anderen.
Ergo: stafjes worden niet rücksichtlos gehonoreerd en sommige mensen kunnen meer schrijven dan anderen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 4 september 2017 om 19:43
Een maand.Lady_Voldemort schreef: ↑04-09-2017 19:41Ik heb de quote gelezen. Inderdaad heel erg vreselijk. Hoe lang moet ze brommen?
Try something new today. For example: make a good decision.