Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
donderdag 31 augustus 2017 om 20:47
vrijdag 1 september 2017 om 15:02
jeetje Marilyn...jullie geduld wordt wel op proef gesteld. Hopelijk bellen ze voor het weekend nog terug.
@evda de herkenbare klachten ha ha...het is echt even doorbikkelen. En ik moet zeggen met 12+ heb ik dat nog steeds hoor.
Fijn dat je al eerder voor een echo kan. Breekt de periode weer een beetje wat Brianne al zei.
Hoe is het met de andere dames??
@evda de herkenbare klachten ha ha...het is echt even doorbikkelen. En ik moet zeggen met 12+ heb ik dat nog steeds hoor.
Fijn dat je al eerder voor een echo kan. Breekt de periode weer een beetje wat Brianne al zei.
Hoe is het met de andere dames??
vrijdag 1 september 2017 om 16:21
Balen zeg Marilyn! kunnen ze niet gewoon een datum aangeven wanneer de uitslag bekend is? dit wachten is echt niet leuk meer zo!
Inderdaad Amereeh, echt even doorbikkelen, vooral die onzekerheid.. Heerlijk dat je nu 12 weken bent, nog steeds moe enzo?
Die echo breekt de tijd inderdaad wel, wilde m liever rond 9 weken, dan voelt het als de moeite waard.
Maar aan de andere kant, is een bevestiging dat het op de goede plaats zit en dat ik uberhaupt normaal zwanger ben is ook wel fijn met 7,5/8 weken, dus ik laat de afspraak toch maar staan op 13 sept.
Brianne: spannende weken straks weer op het wachtbankje he!! ga weer duimen... Heb zo ook maanden gezeten, slopend dat wachten. !
Inderdaad Amereeh, echt even doorbikkelen, vooral die onzekerheid.. Heerlijk dat je nu 12 weken bent, nog steeds moe enzo?
Die echo breekt de tijd inderdaad wel, wilde m liever rond 9 weken, dan voelt het als de moeite waard.
Maar aan de andere kant, is een bevestiging dat het op de goede plaats zit en dat ik uberhaupt normaal zwanger ben is ook wel fijn met 7,5/8 weken, dus ik laat de afspraak toch maar staan op 13 sept.
Brianne: spannende weken straks weer op het wachtbankje he!! ga weer duimen... Heb zo ook maanden gezeten, slopend dat wachten. !
vrijdag 1 september 2017 om 22:55
Jemig Marilyn wat een kwelling moet dit voor je zijn!! Wat erg zeg dat ze jullie zo laten wachten, ik vind t gewoon niet menselijk! Je leven staat stil nu en er hangt een zwaard boven je hoofd... echt verschrikkelijk, ik leef met je mee en hoop dat t je lukt een beetje afleiding te vinden tot woensdag! Xx
Reageer later meer. Truste!
Reageer later meer. Truste!
zondag 3 september 2017 om 16:41
Marilyn, hoop echt dat je morgen al wat hoort.. anders uiterlijk woensdag toch? Je bent al over de 12 weken toch?
Brianne: ja dat eerste trimester moet je echt ff doorheen, maar neem de kwaaltjes voor lief hoor, ben heel dankbaar om zwanger te mogen zijn .
.
Vanmiddag lekker geslapen en ga iedere dag om 21 uur uur naar bed
..
Wat ik me af vraag voor diegene die veel werken..nemen jullie een huishoudelijk hulp als de derde er is?
Lijkt me best pittig 3 kinderen, veel werken en ook nog hele huishouden.
Brianne: ja dat eerste trimester moet je echt ff doorheen, maar neem de kwaaltjes voor lief hoor, ben heel dankbaar om zwanger te mogen zijn .
Vanmiddag lekker geslapen en ga iedere dag om 21 uur uur naar bed
Wat ik me af vraag voor diegene die veel werken..nemen jullie een huishoudelijk hulp als de derde er is?
Lijkt me best pittig 3 kinderen, veel werken en ook nog hele huishouden.
maandag 4 september 2017 om 09:06
Goedemorgen!!
Lieve Marilyn ik hoop echt dat jullie vandaag worden gebeld. Echt niet te doen zo! Ik denk aan jullie.
@evda ik las je ander topic
. Ben je er toch nog een beetje ongerust over?
@Brianna zit je al op het wachtbankje?
Hoe gaat het met de andere dames? barbabella? polonaise?
Vossennest? (bijna NOD toch?)
Ik heb vrijdag bloed geprikt voor de NIPT. De verloskundige zei dat het tussen de 2 en 4 weken duurt maar dat ze vaak al rond 10 dagen de uitslag hebben. Ik ben licht nerveus voor de uitslag.
Ik raak mijn onzekerheid steeds meer de baas. Heb een eerste babypakje gekocht
Verder ben ik nog steeds gesloopt. Dit weekend naar de markt geweest en verder alleen maar gehangen. pfff
ps wij hebben ook al hulp in de hh. Nu nog 1x2w maar ik denk dat ik naar elke week ga na de bevalling. Zo fijn!
Lieve Marilyn ik hoop echt dat jullie vandaag worden gebeld. Echt niet te doen zo! Ik denk aan jullie.
@evda ik las je ander topic
@Brianna zit je al op het wachtbankje?
Hoe gaat het met de andere dames? barbabella? polonaise?
Vossennest? (bijna NOD toch?)
Ik heb vrijdag bloed geprikt voor de NIPT. De verloskundige zei dat het tussen de 2 en 4 weken duurt maar dat ze vaak al rond 10 dagen de uitslag hebben. Ik ben licht nerveus voor de uitslag.
Ik raak mijn onzekerheid steeds meer de baas. Heb een eerste babypakje gekocht
Verder ben ik nog steeds gesloopt. Dit weekend naar de markt geweest en verder alleen maar gehangen. pfff
ps wij hebben ook al hulp in de hh. Nu nog 1x2w maar ik denk dat ik naar elke week ga na de bevalling. Zo fijn!
maandag 4 september 2017 om 09:44
Amereeh : nee ben niet ongerust..denk alleen dat ik verder kan zijn.. ik ging er vanuit dat toen ik testte ik 3,5 week was omdat het streepje zo licht was en de test 1-2 aan gaf ..maar gezien laatste cyclus zou ik nu al 8 weken kunnen zijn..
Vroeg me alleen af of je laat hcg aan kan maken, verder had het topic niets met onzekerheid te maken
..ben de hele dag kotsmisselijk dus krijg meer en meer vertrouwen ..
Vroeg me alleen af of je laat hcg aan kan maken, verder had het topic niets met onzekerheid te maken
maandag 4 september 2017 om 10:17
Marilyn wat een kwelling dat wachten. Je wilt duidelijkheid, voor jezelf, voor de baby, voor je gezin, weer naar voren kunnen kijken.. Ik hoop dat je voor woensdag toch al bericht krijgt!
Evda vreselijk he, die misselijkheid. Wel goed dat je daardoor je onzekerheid aan het verliezen bent. Hoe gaat et verder met je?
Wij hebben sinds de komst van de tweede een huishoudelijke hulp. Ze komt wekelijks 2 uurtjes en is goud waard.
Halve baan en twee kinderen vind ik genoeg werk, haha. Ik spaar liever op andere dingen.
Met mij gaat het heel goed. Ik heb weer energie en aanstaande donderdag weer een echo, waar ik met vertrouwen naar toe ga.
vrijdag eerste werkdag. Ben benieuwd hoe de baas op mijn zwangerschap gaat reageren.. Een jaarcontract getekend en na 4.maanden met verlof..
Evda vreselijk he, die misselijkheid. Wel goed dat je daardoor je onzekerheid aan het verliezen bent. Hoe gaat et verder met je?
Wij hebben sinds de komst van de tweede een huishoudelijke hulp. Ze komt wekelijks 2 uurtjes en is goud waard.
Halve baan en twee kinderen vind ik genoeg werk, haha. Ik spaar liever op andere dingen.
Met mij gaat het heel goed. Ik heb weer energie en aanstaande donderdag weer een echo, waar ik met vertrouwen naar toe ga.
vrijdag eerste werkdag. Ben benieuwd hoe de baas op mijn zwangerschap gaat reageren.. Een jaarcontract getekend en na 4.maanden met verlof..
maandag 4 september 2017 om 10:36
Het is ook pittig het hele huishouden, werken en 2 of 3 kinderen ..
Lekker dat jullie huishoudelijke hulp hebben .
Ga er ook steeds meer over nadenken.
Ik vind het moeilijk uit handen te geven en doe het liefst alles zelf, maar we wonen best groot, boerderij en man werkt 6 dagen en vaak avonden.
Merk dat ik het huishouden nu al soms niet kan bijbenen, laat staan met 3 kinderen .
Polonaise: hoeveel weken Ben je nu? Ook zo misselijk? Krijg je een termijnecho? Leuk vooruitzicht steeds hè die echo's. .. fijn dat je je jaarcontract al in de pocket hebt! En sja, dat is het risico als je vrouwen in dienst neemt
.. pech voor hem! Hij krijgt alles vergoed hoor overigens!
Marilyn: ik blijf duimen voor een goede uitslag! Hou je taai!
Lekker dat jullie huishoudelijke hulp hebben .
Ga er ook steeds meer over nadenken.
Ik vind het moeilijk uit handen te geven en doe het liefst alles zelf, maar we wonen best groot, boerderij en man werkt 6 dagen en vaak avonden.
Merk dat ik het huishouden nu al soms niet kan bijbenen, laat staan met 3 kinderen .
Polonaise: hoeveel weken Ben je nu? Ook zo misselijk? Krijg je een termijnecho? Leuk vooruitzicht steeds hè die echo's. .. fijn dat je je jaarcontract al in de pocket hebt! En sja, dat is het risico als je vrouwen in dienst neemt
Marilyn: ik blijf duimen voor een goede uitslag! Hou je taai!
maandag 4 september 2017 om 10:57
maandag 4 september 2017 om 11:00
15 weken polonaise, dat schiet lekker op!
. Ga je het geslacht bekijken binnenkort?
Ik ben tussen de 6,5 en 8 weken
..gezien laatste cyclus zou het 8 weken kunnen zijn, maar heb ook weleens langere cyclussen en late eisprong gehad. Dus is even afwachten.
We wonen op een agrarisch bedrijf. Waar ik zelf niet in mee werk .. ben totaal geen boerin
.
Ik ben tussen de 6,5 en 8 weken
We wonen op een agrarisch bedrijf. Waar ik zelf niet in mee werk .. ben totaal geen boerin
maandag 4 september 2017 om 14:55
ahh vossenest wat balen zeg!! kan me voorstellen dat je er kapot van bent! het is zo hopen elke keer en dan steeds weer die harde teleurstelling
Pff, ik begrijp dat je even afhaakt, maar hoop dat je snel terugkomt met mooi nieuws. Veel sterkte voor nu en een dikke knuffel
Reageer later even op de rest!
Reageer later even op de rest!
maandag 4 september 2017 om 20:37
wat vervelend evda die misselijkheid! echt zo naar is dat.. ik kan me er weinig meer van herinneren, maar toen vond ik het wel mega irritant.
Kan me voorstellen dat je wilt weten hoe ver je bent. Maar, zoals iemand daar ook al zei (ik had ook nog even gespiekt), er is echt een enorme variatie in het verloop van je HCG, dus met die zwangerschapstesten is het niet zo goed te zeggen (ook al doet clear blue alsof dat wel zo is;)). Ik ben benieuwd naar volgende week! Spannend hoor.
oo leuk amereeh, weer shoppen voor babypakjes!! wel vervelend dat je nog steeds zo moe bent.. hopelijk komen er snel betere weken aan voor je, met wat meer energie.
voor jou schiet het al weer op polonaise! 15 weken alweer! Lekker dat je je goed voelt. spannend idd voor je werk. Maar idd, niet schuldig voelen hoor. Zo gaat dat nou eenmaal met vrouwen van onze leeftijd. Na je verlof kun je weer vlammen;)
Kersopdetaart, hoe is het bij jou? nog gesolliciteerd?
Hier gaat het goed. A.s. vrijdag waarschijnlijk m'n eisprong, dus nog even geduld, daarna weer lekker op het bankje. Al denk ik dat het dit keer snel zal gaan, want ik ben nu al super druk met alles. Op werk is alle drukte weer losgebarsten (ik werk in het onderwijs) en tegelijk ben ik vooruit aan het werken voor als ik op vakantie ben. Thuis druk met de vakantievoorbereidingen. Over dik 2 wkn vertrekken we al. Dus het bankje zal geen kwelling zijn dit keer, hoop ik!
Kan me voorstellen dat je wilt weten hoe ver je bent. Maar, zoals iemand daar ook al zei (ik had ook nog even gespiekt), er is echt een enorme variatie in het verloop van je HCG, dus met die zwangerschapstesten is het niet zo goed te zeggen (ook al doet clear blue alsof dat wel zo is;)). Ik ben benieuwd naar volgende week! Spannend hoor.
oo leuk amereeh, weer shoppen voor babypakjes!! wel vervelend dat je nog steeds zo moe bent.. hopelijk komen er snel betere weken aan voor je, met wat meer energie.
voor jou schiet het al weer op polonaise! 15 weken alweer! Lekker dat je je goed voelt. spannend idd voor je werk. Maar idd, niet schuldig voelen hoor. Zo gaat dat nou eenmaal met vrouwen van onze leeftijd. Na je verlof kun je weer vlammen;)
Kersopdetaart, hoe is het bij jou? nog gesolliciteerd?
Hier gaat het goed. A.s. vrijdag waarschijnlijk m'n eisprong, dus nog even geduld, daarna weer lekker op het bankje. Al denk ik dat het dit keer snel zal gaan, want ik ben nu al super druk met alles. Op werk is alle drukte weer losgebarsten (ik werk in het onderwijs) en tegelijk ben ik vooruit aan het werken voor als ik op vakantie ben. Thuis druk met de vakantievoorbereidingen. Over dik 2 wkn vertrekken we al. Dus het bankje zal geen kwelling zijn dit keer, hoop ik!
dinsdag 5 september 2017 om 09:25
Brianne leuk dat je in het onderwijs zit! Heel gek maar door iets wat je een keer zei bij zwanger van de 2e dacht ik dat jij iets met zwangeren te maken had in je werkvlak
..ik dacht ze zal wel in het ziekenhuis werken ofzo.. ik maak ook altijd mijn eigen fantasie over hoe de forummers zijn , eruit zien en waar ze werken blijkbaar
.
Leuke voorbereidingen voor je vakantie en mooi vooruitzicht..maar zal wel veel voorbereiding zijn . Genoeg afleiding dus...wij gaan aankomend weekend met z'n tweeën weg ! Zin in, ff helemaal niks moeten..
Fijn dat je precies weet wanneer je ongesteld moet worden, ik was wisselend ongesteld dus ging al spannend worden van dag 26 tot dag 36.
Marilyn, nog maximaal 1 dag wachten
Leuke voorbereidingen voor je vakantie en mooi vooruitzicht..maar zal wel veel voorbereiding zijn . Genoeg afleiding dus...wij gaan aankomend weekend met z'n tweeën weg ! Zin in, ff helemaal niks moeten..
Fijn dat je precies weet wanneer je ongesteld moet worden, ik was wisselend ongesteld dus ging al spannend worden van dag 26 tot dag 36.
Marilyn, nog maximaal 1 dag wachten
dinsdag 5 september 2017 om 12:55
ja zo onregelmatige cyclus lijkt me echt lastig! dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Wat dat betreft heb ik echt mazzel...
Leuk komend weekend! lekker van genieten!
Hihi, je hebt wel gelijk hoor. [....] (edit). Heb alleen niet altijd zin dat te noemen, vanwege herkenbaarheid en soms ook vanwege eigenwijze types hier op het forum die toch altijd denken alles beter te weten;). Dan hou ik me soms liever van de domme
Marilyn, denk aan je!
Leuk komend weekend! lekker van genieten!
Hihi, je hebt wel gelijk hoor. [....] (edit). Heb alleen niet altijd zin dat te noemen, vanwege herkenbaarheid en soms ook vanwege eigenwijze types hier op het forum die toch altijd denken alles beter te weten;). Dan hou ik me soms liever van de domme
Marilyn, denk aan je!
brianne85 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 17:21
Reden: Details
Reden: Details
3.88% gewijzigd