Zwanger van de 3e

09-07-2017 13:40 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.

Wie is er nog meer zwanger van de 3e?

Groetjes Marilyn

marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.

brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.

kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
ja, vanaf zondagavond komen 2 collega's, zij zijn al wat ouder, hebben tiener-kinderen, maar ze zijn wel heel lief. Ze weten niet over m'n wens voor een derde en daar staan ze ook te ver voor bij me vandaan, dus dat hou ik liever voor mezelf. Maar fijn iig om vanaf zondag gezelschap te hebben. Tot die tijd ben ik alleen. En alleen reizen vind ik ook gewoon niet leuk.

thnx, ja, dat streepje dat KIJK ik zo'n beetje in die test!! maar dat werkt natuurlijk niet haha
Balen Brianne, dat is altijd balen. Mag je best even over sippen!
Brianne heb je bij de 1e en 2e zwangerschap lang geprobeerd? (even geen zin om terug te lezen)

Kersopdetaart hoe is het met je?
Goede vlucht morgen Brianne en succes met je congres!! .
Logisch hoor polonaise, dan moet je echt onwijs zoeken volgens mij! Bij onze eerste duurde t 3 mnd. De 2e was in 1x raak.. ben echt verwend dus.

Thnx Evda!
Hoe gaat het Brianna?heb nog wel aan je gedacht vanochtend.
Ben je klaar voor de reis?
lief van je amereeh:)
Ik ben gisteravond hierheen gevlogen, was pas om 0u in m'n hotel en had vandaag meteen de hele dag een cursus. Nu eindelijk terug in m'n hotel om te relaxen. Heb nu precies 24uur voor mezelf! Ongelooflijk. De eerste en enige 24 u eigen tijd dit jaar denk ik:) Dus ga er maar van genieten.
De reis gister was wel vrij dramatisch vond ik. Ik moest zo huilen bij het afscheid, echt vreselijk. Heb tot halverwege de vlucht door gehuild (dus ja, ook bij de security, bij het boarden, etc.) Was echt een beetje genant;) En m'n oudste ging natuurlijk meehuilen, dat vond ik wel heel sneu. Ik had het graag droog willen houden voor hem, maar het lukte gewoon niet. Toen ik al wegliep zei hij met van die huiloogjes en een pruillipje 'mama... wil je niet nog 1 kusje?'... ooo dan breekt je hart toch?
Maar goed de tranen zijn nu opgedroogd gelukkig. Nu aftellen tot ik weer naar huis mag:):) En morgen dus waarschijnlijk ongesteld. we zullen zien.

Hoe gaat het hier?

Marilyn, krijg jij deze week de uitslag? Hoe gaat dat, word je gebeld oid? of heb je al een afspraak? Ik denk aan je hoor. Hoop dat jullie het een beetje volhouden, lijkt me heel zwaar. :hug:
Oh Brianne wat een hartverscheurend verhaal! Ik hoop dat de tijd snel gaat en je snel weer thuis bent!! Kan me je gevoel zo voorstellen, zonder je gezin voel je je alsof je een deel van jezelf mist.

Ik heb ook zo'n dillema.. mijn man en ik gaan over 2 weken een weekend (nou ja 3 dagen) met Z'n tweeën weg ..
Toen ik het boekte dacht ik : leuk, lekker ff met z'n tweeën.. maar nu het dichterbij komt krijg ik bijna spijt. . helemaal omdat ik het mijn zoontje het al voorzichtig heb geprobeerd te vertellen maar hij not amused was: mamaaa ik wil bij jullie blijven. .annuleren kost 70 euro...ook zonde ..
Gelukkig blijven ze lekker in ons eigen huis en komt oma bij ons in huis..

Wij zijn nu ook weekendje buitenland bij de formule 1, mijn zoontje geniet er zo van van de race auto's.
Hi Dames,
Mag ik met jullie meeschrijven? Zit dus ook op het wachtbankje en de spanning is om te snijden. Ben werkelijk niet te genieten en mijn kinderen moeten het verduren (en de buren waarschijnlijk ook).
Denk dat donderdag mijn eisprong was. Heb hele gekke cyclussen van 23, 23, 63 dagen en zit nu alweer op dag 43.
Het wordt ons vierde kindje.
En dan zou je denken dat ik ervaringsdeskundige ben, maar dat valt vies tegen. Met name omdat nummer drie (ik vertel het op nuchtere wijze, maar dat is het natuurlijk niet..) na 37 weken zorgeloze zwangerschap levenloos ter wereld kwam. Vorig jaar september welteverstaan. Weet nu al niet hoe ik 24 september door moet komen. Maar goed.
Knoop in de navelstreng, dames. Begin er niet aan. Voed jullie foetus straks op: 'Duikelen mag, maar de zesdubbele flikflak doe je maar als je zes wordt en je verjaardag viert in Monkey Town.'

Mijn tieten zijn lekker bezig met weet ik veel wat. Ik voel ze de hele tijd. Ze hebben nogal wat te verduren gehad. Een levenloze baby, betekent boobies inpakken en af en toe heel hard bijten op iets dat daarvoor geschikt is. En dat deed pijn.. En duurde lang.. Maar ze zijn nu dus ineens enorm aan de praat, alsof ik iets voel stromen. Misschien komt dat door de hormonen? Welke? Want ik weet nog niet eens of ik zwanger ben.
En ja, het wordt retespannend. Weer zwanger zijn. Ik kan niet wachten. Ik ben sinds een paar dagen ook opeens super hyper. Rode blos op mijn wangen, weinig slaap nodig, erg wakker, veel energie. Terwijl ik net bijna een jaar voor pampus heb gelegen op de bank en gezwelgd heb in mijn eigen malaise en die van ons gezin. (Ondertussen ook braaf voor mijn kleintjes gezorgd (2 en 4) en een nieuwe baan binnengesleept. Dus mevrouw de directeur heeft de boel wel weer redelijk op orde.

Wat voel je in godsnaam de derde dag na je eisprong als het dus wel aan het lukken is? Ik wil het weten, nu! :-D
Hoi Vlaflip!

Wat schrijf jij mooi!

Vreselijk wat jullie hebben meegemaakt! Hoop op een prachtig 4e kindje voor jullie!
welkom vlaflip! jeetje zeg... ik moet heel hard lachen en hard huilen tegelijk... (effect is dat ik er stil van ben;)) wat vreselijk lijkt me dat, om je kindje na een voldragen zwangerschap te moeten verliezen.. snap dat je enorm op ziet naar komende maand. Weet je wat je gaat doen die dag? Moet je werken of zijn jullie thuis?
Ik hoop dat komende twee weken snel gaan en dat je de 24e gaat trotseren met een volgend kindje in je buik!
Leuk dat je meeschrijft en sterkte komende dagen. Dat bankje duurt eindeloos!!

O evda, ja, ik snap je gevoel;) Maar ik zou wel gaan hoor. Je hebt het nu al geboekt, omdat het je lekker leek. Dus er zitten sowieso positieve kanten aan. Probeer je daar op te focussen voor nu! En als je het nu dus doet en het valt je toch te zwaar, heb je een reden om het binnenkort niet nog een keer te doen. Maar voor nu zou ik het proberen, want het is al geboekt en al. Maar ik snap heel goed dat je het rot vindt!

Ik ben zojuist ongesteld geworden. Vind m'n eigen lichaam wel hilarisch soms, qua voorspelbaarheid/timing! Ik had een herinnering in m'n telefoon gezet vanochtend 'ongesteld worden'. M'n telefoon ging af, ik ging naar de wc en ja, daar was het.. Met betrekking tot zwanger worden alleen maar fijn natuurlijk. maar bah. ik vind het stom! ik wil me zo graag aansluiten bij jullie zwangeren! Niet jaloers bedoeld hoor, ik heb er gewoon zo'n zin in:) Maar nu dus definitief op naar de volgende ronde. Als het goed is vr avond 8/9 eisprong. Do avond 21/9 NOD. Dan zijn we net 1 dag op reis (we gaan 3,5 week naar amerika met z'n vieren :cheer: ) Misschien dat ik voor vertrek nog even een testje ertegenaan gooi;)

Ik heb uitgeslapen! een kinderloze dag helemaal voor mezelf. Ook wel lekker. Nu eerst maar ontbijtbuffet :) Fijne zondag iedereen!
nog even iets anders: wat zitten er toch veel rare mensen op het forum! die alleen maar ruzie lijken te zoeken!
Ik heb natuurlijk te veel tijd voor mezelf hier, dus zit dan 'lekker te forummen' maar ik moet er weer mee op houden, want het is 1 en al ergernis;) Zo. Dan heb ik dat bij deze aan jullie beloofd. Ik ga niet meer meeschrijven in andere topics waar iedereen boos op elkaar is :facepalm:
Brianne; heerlijk dat je uitgeslapen hebt, dat is dan weer een voordeel van je tripje, even "me-time".
Is het ook nog lekker weer daar?
Hier in de Ardennen is het heerlijk en geniet ook ff van " niks moeten" en lekker eten.
Vandaag gaat iedereen weer naar de formule 1 en ik lekker niks doen en heerlijk alleen zijn, als dochter slaapt vanmiddag.
Ben soms zo graag alleen.
Wow 3,5 week naar America, dat is gaaf!
Mooi vooruitzicht!
Ja we gaan het gewoon doen hoor met z'n tweeën een weekend weg! Een dubbel gevoel, maar lijkt me zo heerlijk om weer een keer uit te slapen etc.
En we zitten gewoon in NL dus snel thuis als het moet.
Kan me voorstellen dat je graag zwanger wil worden en hoop dat het deze ronde raak gaat zijn! Een huisarts zei eens tegen me: eigenlijk kan het allemaal erg lang duren; je hebt sowieso maar zo'n 12 kansen per jaar om zwanger te worden en bij een succesvolle bevruchting komt zoveel kijken, alles moet kloppen, het is zo'n bewonderingswaardig proces.
En dat is het natuurlijk; het blijven wondertjes.

Hoe gaat het met de rest?

Merk dat ik veel onzeker nog ben maar probeer dat te negeren. . heb weinig kwaaltjes en ben niet meer misselijk (ben ik wel paar dagen geweest) ..maar moet me er gewoon bij neerleggen dat ik nog 3 weken op een echo moet wachten .
Evda heel goed, een weekend als stel op pad! Heeft je zoon ook plezier van, als jij en je man tijd voor elkaar hebben gehad, heb je ook weer energie voor hém en is natuurlijk goed voor de relatie!
Drie weken wachten is lang... Succes!

Brianne USA, hoe gaaf! Een camper gehuurd daar?
Veel forummers zijn alleen maar gemeen tegen anderen, ik snap het ook niet. Ook bij 'actueel' hoef je nergens op te reageren als je niets tegen moslims, vluchtelingen, noordafrikanen hebt. Ik laat het ook lekker zitten.

Wij hebben 2 nachten gekampeerd met de kinderen, ergens in the middle of nowhere. Ze sliepen samen in een tent, ik met man in een andere tent. Was erg leuk, nu opruimen en tassen pakken voor onze citytrip morgen. Met het gezin 2 nachten in Freiburg, daar hebben we ooit gewoond.

Vlaflip, wat een nachtmerrie jouw verhaal, maar wat fijn dat je nu een nieuwe baan hebt en voor een 4e gaat. Spannend allemaal!
wat leuk polonaise, dat jullie hebben gekampeerd! en nu direct op citytrip. Gezellig om even tijd te hebben voor elkaar! Geniet ervan.

Goed dat je het zegt, dan ga ik maar niet kijken bij 'actueel' :facepalm: Ik vind het zo vreemd he, waarom zo onaardig doen tegen elkaar? Maar als ik dan zo'n conversatie open, kan ik het niet laten te reageren. Maar dat is natuurlijk alleen maar olie op het vuur. Ik ga het voortaan laten, het gaat ook nergens over!

Ja we gaan idd met een camper rondreizen. Ik ben heel benieuwd! vooral naar de vlucht en de jetlag van de kids.. hoop dat die meevalt.
Hallo allemaal!
@vlaflip welkom hier! Wat een heftig verhaal, wat verschrikkelijk voor jou en je gezin. het komt heel erg bij me binnen. Ik ga keihard duimen dat het jullie deze ronde gaat lukken!
Wanneer is je NOD?

@Brianna, wat een emoties op het vliegveld. Lijkt me ook heel moeilijk hoor. Hoe gaat de trip tot nu toe? Wanneer vlieg je weer terug? Wel super balen van je ongesteldheid zeg! Ik ga hard duimen dat je zwanger op vakantie gaat! Leuke reis gaan jullie maken.
(Oh en Ps ik reageer al jaren niet meer op discussies hier want er zitten er een aantal tussen...bah zo negatief en drammerig)

@evda, heerlijk zo'n weekendje eruit! Ik zou er driedubbel van genieten! Kwaaltjes kunnen op en af gaan he. Het zegt vaak helemaal niets. Nog even volhouden!

@polonaise, leuk camperen! Respect ook met twee kleine kinderen ha ha. Hoe voel jij je verder? Gaan jullie binnenkort nog een geslachtsbepaling doen?

@barbabella, hoe gaat het met je? heb je het inmiddels al aan je moeder verteld?

@Marilyn, is het deze week de week van de uitslag? word je hierover gebeld?

@Kersopdetaart hoe gaat het met je? Nog keuzes gemaakt mbt de baan?

Hier alles ok! Morgen de termijnecho...daar kijk ik erg naar uit! Eind vorige week voelde ik me al een stuk beter, dit weekend was het weer bagger. Heb gisteren Netflix gebinged en goed geslapen dus vandaag gaat het weer redelijk.
Ik begin al echt een buikje te krijgen? Verhullen word steeds lastiger. Ik kan niet wachten om het nieuws te delen zeg.

Even een algemene vraag; hoe gaan jullie dat doen met opvang met 3 kids?
Amereeh: Yeah! De termijnecho alweer!
Echt een mooi vooruitzicht..ga je het dan aan iedereen vertellen? Ja klopt hoor kwaaltjes komen en gaan, blijf gewoon een beetje onzeker door de voorgeschiedenis... Even doorbijten inderdaad :) .
Ik heb nog niet nagedacht over opvang, maar ik denk dat het hetzelfde blijft: moeder en schoonmoeder passen allebei een dag op en mijn man 1 avond (werk 2,5 dag) .. hoeveel werk jij/ blijf jij werken? ..
Grappig dat je al een buikje krijgt, zal wel heel snel gaan bij de derde :)
Hoe laat mag je morgen?
Ik kan niet wachten tot ik ook mag! Nog 3 weken voor de echo.
Snap ik heel goed hoor Evda! ik heb dat zelf ook 11 weken lang gehad. Nu gaat hopelijk het genieten beginnen.
Vanochtend de termijn echo gehad. Alles was goed, heerlijk beweeglijk kind! Overmorgen al 12 weken!
Ik ga morgen nog wat familie en vrienden inlichten en dan mag iedereen het weten!

Ik werk nu nog 32 uur. De jongste gaat 3 dagen naar de opvang en de oudste 2 dagen naar de NSO. Mijn moeder past 1.5 dag op.
Het is moeilijk om in mijn functie 3 dagen te werken. Ik (we) moeten hier nog even goed overnadenken.
Ik word gebeld om een afspraak te maken om de uitslag te bespreken. Nog steeds niets gehoord... Echt killing dat wachten.
Concentratie is echt belabberd. En ben aan het werk.

Wij zijn een in 2015 met zn 2en samen 4 dagen naar Rome geweest. Heerlijk. Tuurlijk mis je de kids. Maar die waren in goede handen bij opa en oma.
Zou zo weer gaan. Even lekker samen. Geen rekening houden met op tijd eten voor de kids e.d. Even lekker van elkaar genieten.

Welkom Vlaflip. En wat een verschrikkelijk verhaal. Hoop voor jullie dat een 4e jullie snel gegund is.

@Amereeh. Hoe ver ben je nu. Ik begin ook een buikje te krijgen. Maar pas mn broeken gelukkig nog net. Niet alles zit even comfortabel. Maar wil eerst de uitslag afwachten voordat ik kleding ga kopen..

@Oppas. Tja dat word een lastige... Man lief werkt 2 halve dagen zodat hij de kids naar school kan brengen en daarna kan ophalen. Ik ben er 2 thuis en de laatste dag haalt oma de jongens van school.
Een baby moeten we even gaan schuiven. En wellicht naar het KDV.

@rare reacties. Die heb ik ook heel wat voorbij zien komen. Ik snap het niet zo. Laat gewoon iedereen in zn waarde.
Maar dat is niet voor iedereen makkelijk blijkt.
Oh Marilyn! Wachten op zo'n belangrijke uitslag moet echt killing zijn. Konden ze geen datum als indicatie geven? Of kan het gewoon iedere dag zijn dat je gebeld wordt?

Amereeh: super!! Nu gaat het echte genieten beginnen! Bah bah wat is dat eerste trimester toch onzeker en de tijd lijkt te kruipen

Brianne lekker weer home Sweet home ondertussen?
Oo wat fijn amereeh, van je echo!! Het is je zo gegund!! Lukt t je nu ook om t al wat meer van je af te zetten, de onzekerheid? Ik hoop t. Nu lekker een onbezorgde zwangerschap!
En al een buikje! Mooi! Ik weet dat ik t bij nr 2 ook veel eerder had dan bij nr 1.

Jeetje Marilyn, wat erg dat wachten als je niet weet wanneer t komt. Morgen zelf bellen anders? Pff... ik denk nog steeds aan je hoor en hoop zó dat t goed zal zijn... knuffel voor jou.

Opvang: ik werk 28u en mn man 32. Kids gaan 2 dgn naar kdv en dat zullen we zo houden als er een nr 3 komt. Is nu t plan iig maar miss denk ik er tzt anders over.

Ik vlieg morgen aan t eind vd dag terug. Fijn! Tijd is snel gegaan maar ben blij dat ik terug kan. Mis mn moppies!

Nu snel slapen!
Marilyn ben je nog steeds aan t wachten? Pff dat duurt lang zeg... ik blijf voor je duimen hoor.

Ik ben weer thuis!! Zo fijn. Gisteravond vlak voor de jongens naar bed gingen dus nog even kunnen knuffelen. Nu een lekkere nacht in mn eigen bed gehad.
oh brianne, wat fijn om weer thuis te zijn he! Je hebt het weer overleefd!

Jeetje Marilyn wat doet wachten lang zeg. Killing! Ik ga morgen prikken voor de NIPT. Hiervoor had ik gisteren een counseling gesprek met mijn verloskundige.
Heb toch ook besloten om te testen op nipt en nevenbevindingen. Vind het spannend....

ik ben erg opgelucht met mn goede 12 weken echo. Heb gisteren wat positiekleding gekocht en ga me richten op een fijne zwangerschap :)
is ook spannend amereeh, die nipt. Helemaal als je nu zo'n bericht van dichtbij mee krijgt...
Fijn dat je opgelucht bent na de echo! hoop dat je de rest van je zwangerschap ontspannen en vrolijk door komt!

Hoe is het Marilyn? hebben ze je al gebeld? ik denk aan je!

hoe is het met de anderen?

m'n menstruatie is weer bijna voorbij, op naar de vruchtbare dagen. Hoop echt zo dat het deze ronde raak is, ik wil het gewoon zo graag! nou goed, ik heb er geen invloed op natuurlijk, dus we gaan het weer afwachten:)
Spannend Amereeh! Maar nu lekker genieten hoor! Hoe lang duurt de uitslag van de Nipt?

Brianne: Heerlijk weer bij je gezinnetje :heart: .

De kwaaltjes beginnen nu te komen.. zo moe de hele tijd, niet vooruit te branden..lig nu voor Pampus op de bank na een dag werken en wilde eigenlijk nog wat opruimen in huis, maar echt geen energie.
En hongerrrrr niet normaal, kan blijven eten! En met vlagen dan ook weer opeens misselijk. En erg snel emotioneel en lichtgeraakt, een collega vroeg of ik ongesteld moest worden ofzo :hihi: . maar geloof me, vind het alleen maar fijn om symptomen te hebben! :) .
Echo is wat vervroegd, omdat ik per ongeluk een dubbele afspraak had.
Nu de 13e, over 2 weken... Gaat opeens stuk sneller! Wel jammer dat ik dan nog maar (minimaal) 7,5 week ben ..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven