Seksklets, deel 60

dinsdag 5 september 2017 om 09:34

dinsdag 5 september 2017 om 10:12
Bij vrouwen is het voorraadje uiteindelijk wel op hoor, nadat ze 10/20/30 keer zijn klaar gekomen. Vrouwen die makkelijk klaarkomen bereik je dat soms redelijk snel. En dan kan een vrouw echt uitgeput zijn.
En mannen kunnen ook meerdere keren klaar komen, na een korte pauze.

woensdag 6 september 2017 om 14:43
Ik meld mij ook maar weer eens...profiel afgestoft en go! 
Ik kan wel degelijk uitgeput raken van het klaarkomen. Keer op keer net niet en langzaam door tot weer net niet...zo heerlijk!
En als ik dan eindelijk kan/mag komen dan shake ik en valt mijn lijf heel even in de 'me-myself&I modus' zo lekker!

Ik kan wel degelijk uitgeput raken van het klaarkomen. Keer op keer net niet en langzaam door tot weer net niet...zo heerlijk!
En als ik dan eindelijk kan/mag komen dan shake ik en valt mijn lijf heel even in de 'me-myself&I modus' zo lekker!
woensdag 6 september 2017 om 16:17
Na de eerste keer klaarkomen is het hierna bij mij (man) wel minder intens. maar hierna ben je vooral bezig om de vrouw te verwennen en eigenlijk komt dat altijd wel goed uit. Ik vind het altijd heerlijk als je vrouw maximaal geniet en je uiteindelijk moet stoppen omdat het daar beneden overgevoelig is....
donderdag 7 september 2017 om 09:16
Er zijn ook vrouwen waarbij het na één keer heel gevoelig is en doorgaan niet meer echt een optie is. Zelf kan ik behoorlijk lang doorgaan, maar ook dan is het voorraadje wel eens (tijdelijk) op hoor:)
donderdag 7 september 2017 om 09:36
donderdag 7 september 2017 om 10:19
Klaargekletst worden... lijkt me wel wat. Maar helaas... is me nog nooit gebeurt.
Ben wel ooit zo geil geweest dat ik klaarkwam door stimulatie van mijn tepels. Dat was ook apart.
En ja, van vaak klaarkomen raak je ook uitgeput.
Mijn voorraad is dan idd op. Dat manifesteerd zich in droog worden. Ook geen pretje
Ben wel ooit zo geil geweest dat ik klaarkwam door stimulatie van mijn tepels. Dat was ook apart.
En ja, van vaak klaarkomen raak je ook uitgeput.
Mijn voorraad is dan idd op. Dat manifesteerd zich in droog worden. Ook geen pretje
de wereld wacht om ontdekt te worden

donderdag 7 september 2017 om 13:12
Dat kan idd door fluisteren met alle bijbehorende zwoele stemmetjes maar ook via de app, best leuk om te doen 
Nou ik heb morgen een date staan en zou in een rokje/jurkje (zonder panty) verschijnen...ik weet het niet hoor met 16 graden
Ik kan natuurlijk wel in een burka verschijnen...kruipt hij er gewoon lekker onder terwijl ik iets in het schap sta uit te zoeken

Nou ik heb morgen een date staan en zou in een rokje/jurkje (zonder panty) verschijnen...ik weet het niet hoor met 16 graden

Ik kan natuurlijk wel in een burka verschijnen...kruipt hij er gewoon lekker onder terwijl ik iets in het schap sta uit te zoeken

donderdag 7 september 2017 om 13:18
Via de app noem ik geen klaar kletsen, dan zit ie gewoon met zijn hand in zijn broek toch? Als ik het heb over klaar kletsen bedoel ik zonder handjes.
Ik heb heerlijke weekend plannen maar die zijn volledig verticaal en het weer zal me me reet roesten. Pas over een weekje zie ik mijn teerbeminde weer.
Ik heb heerlijke weekend plannen maar die zijn volledig verticaal en het weer zal me me reet roesten. Pas over een weekje zie ik mijn teerbeminde weer.
.