Werk & Studie alle pijlers

Vrijwilligster zoeken

05-09-2017 15:16 205 berichten
Het bedrijf waar ik werk zoekt een vrijwilliger m/v voor het vervullen van een administratieve functie maar de zoektocht heeft tot nu toe niets opgeleverd. Weten jullie waar wij een vrijwilliger voor deze taken kunnen vinden? Het liefst fulltime.

Een site of uitzendbureau voor vrijwilligers.
tigri schreef:
05-09-2017 15:30
misschien kan je het als stage aanbieden.
Even gevraagd maar daar schijnt een vergoeding tegenover te staan en moeten de krachten worden ingewerkt. Wij hebben liever iemand die het vak al kent en bekend is met de computerprogramma's.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:34
Even gevraagd maar daar schijnt een vergoeding tegenover te staan en moeten de krachten worden ingewerkt. Wij hebben liever iemand die het vak al kent en bekend is met de computerprogramma's.
Ja, vreselijk, stagiaires moet je ook al betalen. Hoe komen ze erop.

Je wilt dus een jong iemand die kneedbaar is, maar wel ervaring heeft. Voor nop. Right.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:34
je loopt te trollen toch?
Je zoekt nog iemand met ervaring ook?
O, zit ik me voor niks op te winden?

Have fun.
Fulltime vrijwilliger? Dan heb je en tijd te veel en geld te veel. Kom op zeg hier reageert toch geen hond op? Misschien als het zulk makkelijk werk is iemand die bij de werkvoorziening werkt een idee?
lilalinda schreef:
05-09-2017 15:35
je loopt te trollen toch?
Je zoekt nog iemand met ervaring ook?
Ik loop niet te trollen.
Inderdaad het liefst iemand met salaris omdat we er de tijd niet voor hebben om een onervaren kracht in te werken. Dat gaat niet.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:23
Het is maar simpel werk, variërend van mailen, kopiëren en bijlages versturen. Er komt echt niet veel bij kijken.
Als er dan toch niet veel bij komt kijken doet iedereen dit twee uurtjes in zijn/haar eigen tijd. Klaar.

Sorry, maar een fulltime baan laten invullen door een vrijwilliger is echt teveel gevraagd. En hoezo moet het iemand met ervaring zijn als het werk zo simpel is????

Wat jullie willen bestaat niet.
ceylon wijzigde dit bericht op 05-09-2017 15:39
11.96% gewijzigd
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:37
Ik loop niet te trollen.
Inderdaad het liefst iemand met ervaring omdat we er de tijd niet voor hebben om een onervaren kracht in te werken. Dat gaat niet.
Zal het beter lukken als we fulltime veranderen in vier dagen?
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:38
NEE
Henk-en-Roelie schreef:
nee, als je er een salarisindicatie bij zet, marktconform met een jr administratief medewerker met 3-5 jaar ervaring
Het lukt alleen als je er een vergoeding tegenover stelt.
Ik zoek nog een baan als administratief medewerkster, liefst fulltime maar hoe moet ik mijn vaste lasten, eten etc betalen als ik er bij jullie niet voor betaald krijg?!
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 15:45
1.47% gewijzigd
Drie dagen?
Dat zal nog lukken, dat is toch niet teveel gevraagd?
Tegenwoordig worden er zo vaak vrijwilligers ingezet voor diverse taken.
ik ben op zoek naar een baan. 32 uur is meer dan prima. maar wil wel graag marktconform betaald worden.
Dus, samengevat: jullie willen een fulltime jonge kneedbare vrijwilliger met ervaring die gratis alle kutklussen komt opknappen, zodat de rest betaald parttime kan blijven werken?

Ga je niet vinden. Helemaal niet als je diegene niet in wil werken. Je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:43
Drie dagen?
NEEHEEE
Henk-en-Roelie schreef:
Nee.

Laat ik het anders vragen. Waarom willen jullie het zelf niet doen?? Waarschijnlijk omdat iedereen gewoon graag zijn/haar uren betaald krijgt. Iets met rekeningen enzo.
Vrijwilligerswerk doe je doorgaans voor iets dat jou aanspreekt. Dat kan de voetbalkantine zijn van de club van je kinderen, of de kankerstichting, stallen uitmesten op een manege of boodschappen doen voor de buurvrouw. Bijna iedereen doet vrijwilligerswerk náást zijn/haar baan.

Niemand kan het zich permitteren om gratis te werken.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Henk-en-Roelie schreef:
05-09-2017 15:23
Het is maar simpel werk, variërend van mailen, kopiëren en bijlages versturen. Er komt echt niet veel bij kijken.
Je bent gek als je denkt dat iemand gratis voor jullie komt werken! Simpel werk of niet, je moet minimaal minimum loon betalen. De gratis sukkel die je zoekt moet ook gewoon zn vaste lasten betalen.
closednote schreef:
05-09-2017 15:42
Ik zoek no een baan als administratief medewerkster, liefst fulltime maar hoe moet ik mijn vaste lasten, eten etc van betalen als ik er bij jullie niet voor betaald krijg?!
Dan wapper je even je prachtige CV voor de neus van de kassajuffrouw, krijg je zo je boodschappen mee.
Henk-en-Roelie schreef:
Drie dagen?
Heb jij zin om drie dagen per week gratis te gaan mailen en kopietjes te maken?
Henk-en-Roelie schreef:
Drie dagen?
Vrijwilligers ja, maar niet fulltime.
De uitkerende instanties zien je aankomen: mensen die een uitkering krijgen, graag willen werken, maar er zijn niet genoeg banen. En dan wil jij even een gratis kracht.
Dat willen alle werkgevers wel.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Als dit echt is, kijk dan eens bij de sociale werkvoorziening in jullie gemeente. Wellicht dat zij iets voor jullie kunnen betekenen. Uiteraard niet gratis, maar dat snap je ook wel.

Voor de functie kun je iemand aannemen tegen minimumloon, dat moet toch wel te doen zijn?
Henk-en-Roelie schreef:
Drie dagen?
Doe het dan zelf. Jij weet precies hoe het moet en je draait je hand er niet voor om, zo moeilijk is het allemaal niet. En je werkt maar parttime, dus je hebt tijd zat. Het is je eigen werk, dus dan is het toch zeker niet teveel gevraagd?
Henk-en-Roelie schreef:
Het werkt alleen als je gratis verandert in een normaal uurloon! Stelletje uitbuiters!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven