Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 19:06
Ik zelf ook niet maar als je een groot forum bent kan ik me voorstellen dat je daar de lijn trekt. Nu lijkt het net of er willekeurige bannen uitgedeeld worden en dat je bij het miste geringste in de hoek gezet wordt.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 18:39Eens hoor, maar dan wil ik er ook tegenin kunnen zonder een ban te krijgen en dat kan nu niet.
Zelfs schelden vind ik niet zo'n drama.
dinsdag 5 september 2017 om 19:29
dinsdag 5 september 2017 om 19:32
Daarvoor moet je op de uni gezeten hebben
dinsdag 5 september 2017 om 19:47
Zolang het maar niet over het weer gaat.
dinsdag 5 september 2017 om 20:55
Kijk je geen GTST? Dat moet, want anders ben je een linkse intellectueel die zichzelf te goed voelt voor anderen.
Het is hier ook altijd extreem, he. Je moet wel hoogopgeleid zijn, maar vervolgens mag je alleen maar plezier ontlenen aan de scheten van Geer en Goor want anders ben je een arrogante snob.
dinsdag 5 september 2017 om 20:57
Dat snap ik ook niet zo goed, waarom heeft iedereen altijd zo e behoefte mensen in een hokje te stoppenvrouwjagersma schreef: ↑05-09-2017 20:55Kijk je geen GTST? Dat moet, want anders ben je een linkse intellectueel die zichzelf te goed voelt voor anderen.
Het is hier ook altijd extreem, he. Je moet wel hoogopgeleid zijn, maar vervolgens mag je alleen maar plezier ontlenen aan de scheten van Geer en Goor want anders ben je een arrogante snob.
dinsdag 5 september 2017 om 20:57
O, die vind ik ook al niet grappig.vrouwjagersma schreef: ↑05-09-2017 20:55Kijk je geen GTST? Dat moet, want anders ben je een linkse intellectueel die zichzelf te goed voelt voor anderen.
Dus dan ben ik een linkse intellectuele snob.
Nog meer? Ik hou van vakjes.
dinsdag 5 september 2017 om 21:00
Ja, weet ik niet. Lees je weleens boeken? Dat is ook heel erg fout. Tenzij het Saskia Noort is, natuurlijk.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 20:57O, die vind ik ook al niet grappig.
Dus dan ben ik een linkse intellectuele snob.
Nog meer? Ik hou van vakjes.
Ik bedoel, ik ben zelf een trotse tokkienees, maar ik luister heel graag opera. Maar mag dat wel?
dinsdag 5 september 2017 om 21:12
Waar was dat hele moraalridder betoog gisteren dan goed voor als je zo anti hok bent?vrouwjagersma schreef: ↑05-09-2017 21:00Ja, weet ik niet. Lees je weleens boeken? Dat is ook heel erg fout. Tenzij het Saskia Noort is, natuurlijk.
Ik bedoel, ik ben zelf een trotse tokkienees, maar ik luister heel graag opera. Maar mag dat wel?
dinsdag 5 september 2017 om 21:16
Ik vind Sasssskia echt verschrikkelijk.vrouwjagersma schreef: ↑05-09-2017 21:00Ja, weet ik niet. Lees je weleens boeken? Dat is ook heel erg fout. Tenzij het Saskia Noort is, natuurlijk.
Ik lees dagelijks, fantasy, romans, de Bijbel, boeken met achtergronden.
Opera luister ik soms in de auto, lekker hard na een dag werk, word ik heel ontspannen van.
Ik kan wel heel goed vloeken, maar niet liegen.
dinsdag 5 september 2017 om 21:17
Ga je gezellig met ons mee?
Ik lees graag fantasy en trillersMoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:16Ik vind Sasssskia echt verschrikkelijk.
Ik lees dagelijks, fantasy, romans, de Bijbel, boeken met achtergronden.
Opera luister ik soms in de auto, lekker hard na een dag werk, word ik heel ontspannen van.
Ik kan wel heel goed vloeken, maar niet liegen.
dinsdag 5 september 2017 om 21:18
Ik ben echt geen horror fan, kan ik niet van slapendoornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:17Ik ben een ontzettende horrorliefhebber en ben heel benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.