Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 21:30
Ik heb wel is een film gezien waarbij een meisje haar enkels gegrepen werden door een open trap heen. In die tijd woonde ik ergens waar een open trap was nou ik durfde daar echt niet naar boven in het donkerFiIee schreef: ↑05-09-2017 21:22Ik zapte een keer langs een horrorfilm en ik zapte net te laat weg waardoor ik dus een scène zag waarin er een heel eng meisje achter een vrouw stond. Ik moest daarna in het donker dus naar boven en dacht serieus dat ik dat meisje achter mij zag staan in het donker. Ik heb toen dus nachtenlang overal het licht aangehad![]()
dinsdag 5 september 2017 om 21:31
Eens hoor. Zo mals was ik ook niet in mijn reacties.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:30Natuurlijk is ze jong.
Dan kan je lekker met haat mee gaan kletsen en ze zal dit gedrag alleen maar versterken.
Of het eens goed voorhouden.
Ik ben voor optie 2.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 5 september 2017 om 21:32
Als kind vond ik het niks. Tot ik als tiener ineens The thing zag. Gruwelijk. Ook gelijk verslaafddoornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:30Ik heb Poltergeist en The Exorcist gezien als kind. Toen begon mijn liefde voor horror.
Beide heb ik nooit durven kijken.doornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:30Ik heb Poltergeist en The Exorcist gezien als kind. Toen begon mijn liefde voor horror.
Nooit een film over gezien, maar dat was altijd echt mijn grootste angst. Ik heb thuis ook heel vaak de onderste treden overgeslagen. En als de plant die er onder stond langs mijn enkels streek wat sneller
Ja inception is goed. Het einde is alleen erg lullig. Ik haat open eindes.
dinsdag 5 september 2017 om 21:33
MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:32Nooit een film over gezien, maar dat was altijd echt mijn grootste angst. Ik heb thuis ook heel vaak de onderste treden overgeslagen. En als de plant die er onder stond langs mijn enkels streek wat sneller![]()
dinsdag 5 september 2017 om 21:34
Inception moet ik ff checken of ik hem gezien heb. Shutter was heel goed inderdaad en fightclub vond ik mwoah. bedankt!
dinsdag 5 september 2017 om 21:36
Niet gezien. Ga ik dit weekend eens doen.
dinsdag 5 september 2017 om 21:36
Ooh ja. Mama! Die heb ik vanachter een deken half met een oog gekeken. Ook tot grote hilariteit van mijn zus.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:34Ik heb ooit Saw "gezien". Meer met mijn ogen dicht dan open. Wat een afgrijselijke film is dat.
Bij Mama zat ik uiteindelijk achter de bank, tot grote hilariteit van degene met wie ik keek![]()
dinsdag 5 september 2017 om 21:37
Ik ben er nu nog steeds wel bang voor, gelukkig heb ik geen trap in mijn huis. En de trap die ik op moet naar mijn huis is een dichte trapMoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:32Nooit een film over gezien, maar dat was altijd echt mijn grootste angst. Ik heb thuis ook heel vaak de onderste treden overgeslagen. En als de plant die er onder stond langs mijn enkels streek wat sneller![]()
dinsdag 5 september 2017 om 21:38
MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 21:34Ik heb ooit Saw "gezien". Meer met mijn ogen dicht dan open. Wat een afgrijselijke film is dat.
Bij Mama zat ik uiteindelijk achter de bank, tot grote hilariteit van degene met wie ik keek![]()
Vond je hem echt eng?
Die vond ik bijna mooi op het laatst.
dinsdag 5 september 2017 om 21:38
Is dat Mama van het boek van Esther? Het boek is namelijk wel goeddoornroosje9 schreef: ↑05-09-2017 21:38Mama vond ik teleurstellend. Ik hoorde er zoveel goede dingen over, maar ik vond het niet zo goed.