Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 september 2017 om 23:17
Dus als tas zegt dat er op schaduw gepraat moet worden, dan moeten wij maar volgen? Het is geen puppycursus waar we buigen voor een koekje omdat zij dat wil.Dana schreef: ↑05-09-2017 23:13Er zit wel een verschil tussen even gezellig kletsen en maar door en door en door en doorgaan. Dan komt er toch echt een punt dat je je af kunt vragen waarom die slow chat niet in een ander topic kan.
Ik probeer wel altijd bij te lezen. Is momenteel geen doen meer. Sinds vrijdag of zo zijn er minstens zestig pagina's volgechat met slap geouwehoer.
Dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar vervolgens Tas zo af gaan lopen bekken als ze erop wijst dat het wel wat veel geneuzel wordt, daar vind ik wel iets van, ja.
Croma is een een Bitch.
dinsdag 5 september 2017 om 23:17
Schaduwnapraat!!! Begin je een verzoek tot medewerking goed zo, denk je?Dana schreef: ↑05-09-2017 23:13Er zit wel een verschil tussen even gezellig kletsen en maar door en door en door en doorgaan. Dan komt er toch echt een punt dat je je af kunt vragen waarom die slow chat niet in een ander topic kan.
Ik probeer wel altijd bij te lezen. Is momenteel geen doen meer. Sinds vrijdag of zo zijn er minstens zestig pagina's volgechat met slap geouwehoer.
Dat vind ik dan nog tot daar aan toe. Maar vervolgens Tas zo af gaan lopen bekken als ze erop wijst dat het wel wat veel geneuzel wordt, daar vind ik wel iets van, ja.
Bij mij werkt zoiets averechts.
dinsdag 5 september 2017 om 23:18
Cadeau voor een kind van twee.
ik verbaas mezelf dat ik er zo heftig op reageer, want eigenlijk is het misschien helemaal niet heftig. Maar ik vind het echt immoreel en pervers en merk dat ik betreffende forummer direct met andere ogen bekijk.
Zat mezelf al af te vragen of het jaloezie was maar dat is het ook niet. Zo leer je nog eens iets over jezelf
Am Yisrael Chai!
dinsdag 5 september 2017 om 23:20
Klopt. Ja, weet ik nog. En ik mocht ook meteen nóóit meer iets zeggen over geneuzel hier, vanwege die paar posts. Alsof dat vergelijkbaar is met 60 pagina's.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Sorry. Das de euforie. Het zakt al wat af..
Ja, podium voor de aandacht dus. Genoeg andere plekken, maar daar ontbreken de meelezers. Dus dan maar hier neuzelen.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 23:07Ah. En waarvoor wordt er dan een podium gezocht volgens jou?
Misschien eens vragen waarom mensen hier kletsen, ook al is het al heel vaak toegelicht, er is vast wel iemand die dat nog eens wil doen.
Maargoed. Zinloze 'discussie' verder. Al te vaak gevoerd hier. En ik ken de regels etc.
dinsdag 5 september 2017 om 23:22
Je hent je antwoord al bedacht zie ik. Prima toch? Blijf jij daarin geloven.
Dubbel.fashionvictim schreef: ↑05-09-2017 23:11Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka![]()
anoniem_336977 wijzigde dit bericht op 05-09-2017 23:24
28.65% gewijzigd
dinsdag 5 september 2017 om 23:23
dinsdag 5 september 2017 om 23:23
Ik ga hier welgeteld 1 reactie aan wijden: wat zielig ben jij zeg dat je hier zegt te "walgen" van mijn topic. En dat je over "morele grenzen" begint. En waar gaat het nou helemaal over? eindstand van het hele verhaal: ik ga een houten winkeltje kopen van 7 tientjes als cadeau voor de tweede verjaardag van mijn zoon. En dat je dat hier dan "even kwijt moet". Wat kleinzielig ben jij. Mij immoreel en pervers noemen? Ben jij wel goed wijs? Bah.fashionvictim schreef: ↑05-09-2017 23:11Goh, ik moet het echt even kwijt maar wil geen Pejeka zijn door het in het topic zelf te blijven doen. Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zou walgen van een topic over kopen, want ben zelf best van de mooie spulletjes en geld moet rollen enzo. Maar kennelijk heb ik zelf dan toch ook nog een morele grens en die is best heftiger dan ik me ooit gerealiseerd had. Ik voel me ineens een soort Pejeka![]()
dinsdag 5 september 2017 om 23:24
Ze zit op het juiste topic, daar is niks zieligs aan.HasseSimonsdochter schreef: ↑05-09-2017 23:22Ik ga hier welgeteld 1 reactie aan wijden: wat zielig ben jij zeg dat je hier zegt te "walgen" van mijn topic. En dat je over "morele grenzen" begint. En waar gaat het nou helemaal over? eindstand van het hele verhaal: ik ga een houten winkeltje kopen van 7 tientjes als cadeau voor de tweede verjaardag van mijn zoon. En dat je dat hier dan "even kwijt moet". Wat kleinzielig ben jij. Bah.
Ja duh. Je zit hier ongeveer dag en nacht. Bijlezen lijkt me dan inderdaad niet nodig.MoirenPhae schreef: ↑05-09-2017 23:15Hier neuzelen mag.
Er gebeurt echt niets op het forum en als er dan eens eindelijk iemand een ban krijgt wordt ie teruggedraaid.
Bijlezen is jouw keuze. Ik doe het echt nooit.
Maar goed, ik ben er alweer klaar mee, heb gezegd wat ik wilde zeggen en zie het nut er niet zo van in om dat te blijven herhalen verder.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)