Napraattopic deel 90
vrijdag 25 augustus 2017 om 16:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 6 september 2017 om 15:36
Tja dat is ook een beetje het doel van staffen hè.karin12345 schreef: ↑06-09-2017 15:29Zielige actie.
Omdat mijn mening jullie niet aanstaan met zijn allen stafjes gaan geven in de hoop dat de mods er wel een keertje op in zullen gaan.
Ik zit me echt enorm kwaad te maken om dat vriendjes basisschool-topic. Wat een nare en gemene posts daar.
Nu zit deze mevrouw sowieso al enorm diep in mijn allergie-zone dus wellicht niet 100% objectief maar damn wat moet ik op mijn vingers zitten.
woensdag 6 september 2017 om 16:01
woensdag 6 september 2017 om 16:02
woensdag 6 september 2017 om 16:24
Inderdaad ja:
woensdag 6 september 2017 om 16:31
Yep. Het typen van "misselijkmakend kutwijf" gaat meer ban opleveren dan dat haar posts gaan doen waarschijnlijk. Helaas.QueenArachnia schreef: ↑06-09-2017 15:36Tja dat is ook een beetje het doel van staffen hè.![]()
Ik zit me echt enorm kwaad te maken om dat vriendjes basisschool-topic. Wat een nare en gemene posts daar.
Nu zit deze mevrouw sowieso al enorm diep in mijn allergie-zone dus wellicht niet 100% objectief maar damn wat moet ik op mijn vingers zitten.
woensdag 6 september 2017 om 16:33
Ze heeft geen eens een ban, ze is gewist vanwege off topic. Heb op mod topic gevraagd het verschil eens uit te leggen tussen off topic en op de man, want als er iemand op de man reageert is zij het wel
woensdag 6 september 2017 om 16:38
Ze moet helemaal geen ban krijgen als ze normaal forumt. Maar wat voor rottigheid er uit haar toetsenbord komt, daar is ze toch echt zelf verantwoordelijk voor. De grootste aannames - die dan ook nog eens niets maar dan ook niets met de OP te maken hebben -omzetten in verwijten en dat blijven doen... Dat is off topic én op de man en: Hoppa topic om zeep. Leuk hoor.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 september 2017 om 16:47