Hoe moet ik hem inschatten
woensdag 6 september 2017 om 19:57
Hoi allemaal,
Ik (25) heb nu ongeveer 2 maanden contact met een jongen (27) die ik via een datingsite heb leren kennen. Nadat we een paar weken appcontact hadden hebben we een afspraak gemaakt die erg leuk was. Ik ben toen ook met hem naar bed geweest omdat er heel veel seksuele spanning was en dat was erg fijn. Daarna bleven we contact houden via de app en spraken we ongeveer 2,5 week na de eerste date weer af op zijn initiatief (ik kon niet eerder). Tussendoor hadden we elke dag appcontact en een week na de tweede date hadden we een derde date, die ook leuk was.
Ik merk alleen dat ik niet echt weet welke kant hij op wil? De dates zijn tot nu elke keer hetzelfde geweest, dat we samen onze hobby uitoefenen (een sport) en daarna bij 1 van ons gaan praten en drinken en dan in bed belanden. We kunnen heel gezellig kletsen en met elkaar lachen en de seks is echt geweldig. Ook in de apps hebben we het leuk. Als ik dit allemaal schrijf denk ik van nou dat klinkt toch prima? Maar ik merk ergens dat ik toch onzeker ben. Dat is omdat hij soms best lullig uit de hoek kan komen denk ik? Ik denk dan dat hij mij plaagt maar ik weet dat niet zeker. Als we bijvoorbeeld samen ontbijten nadat ik bij hem ben geweest (nu 2 keer) dan zit hij een beetje tv te kijken en op zijn telefoon en heeft hij twee keer (een beetje grappend denk ik?) gevraagd van 'nou, ga je nog weg of niet?'. Ik reageer dan terug daarop met een grapje maar ik weet eigenlijk niet goed of hij serieus is of het als grapje bedoeld. Ook zijn we nog niet samen ergens heen geweest zoals uit eten ofzo. En ook zijn er soms momenten waarop hij ongemakkelijk en afstandelijk doet. Maar hij heeft wel heel vaak gezegd dat hij me heel erg leuk vindt, geeft me veel complimenten (vooral over de app, niet zoveel in het echt) maar zegt ook dat hij niet te snel wil gaan maar wel open staat voor als het een echte relatie wordt. Als we samen seks hebben is hij superlief en knuffelt hij heel veel en zegt hij dat hij het geweldig vindt en ook tussendoor is hij lief en vrolijk. Hij onthoudt het bv ook als ik iets belangrijks heb en wenst me dan via de app succes en vraagt vaak hoe mijn dag was, hij zegt tijdens de dates vaak 'de volgende keer als we elkaar zien dan....) maar tegelijkertijd doet hij dus ook geen moeite soms om een leuke date te verzinnen en lijkt hij alles het liefst zo makkelijk mogelijk te willen qua dates (liefst de hobby die we leuk vinden en dan bij elkaar slapen). Ik heb nu in gedachten om voor een volgende date iets anders voor te stellen. ook duurt het na elke date wel weer een dag ongeveer voordat hij appt, na de tweede date heb ik zelf geappt dat ik het erg leuk vond en daar reageerde hij goed op.
Al met al ben ik soms een beetje in de war want ik merk dat ik hem wel heel leuk begin te vinden. Hij lijkt alles net een stap langzamer te willen dan ik ofzo. En dat geeft niet maar daardoor weet ik niet zo goed hoe leuk hij me echt vindt:
Ik (25) heb nu ongeveer 2 maanden contact met een jongen (27) die ik via een datingsite heb leren kennen. Nadat we een paar weken appcontact hadden hebben we een afspraak gemaakt die erg leuk was. Ik ben toen ook met hem naar bed geweest omdat er heel veel seksuele spanning was en dat was erg fijn. Daarna bleven we contact houden via de app en spraken we ongeveer 2,5 week na de eerste date weer af op zijn initiatief (ik kon niet eerder). Tussendoor hadden we elke dag appcontact en een week na de tweede date hadden we een derde date, die ook leuk was.
Ik merk alleen dat ik niet echt weet welke kant hij op wil? De dates zijn tot nu elke keer hetzelfde geweest, dat we samen onze hobby uitoefenen (een sport) en daarna bij 1 van ons gaan praten en drinken en dan in bed belanden. We kunnen heel gezellig kletsen en met elkaar lachen en de seks is echt geweldig. Ook in de apps hebben we het leuk. Als ik dit allemaal schrijf denk ik van nou dat klinkt toch prima? Maar ik merk ergens dat ik toch onzeker ben. Dat is omdat hij soms best lullig uit de hoek kan komen denk ik? Ik denk dan dat hij mij plaagt maar ik weet dat niet zeker. Als we bijvoorbeeld samen ontbijten nadat ik bij hem ben geweest (nu 2 keer) dan zit hij een beetje tv te kijken en op zijn telefoon en heeft hij twee keer (een beetje grappend denk ik?) gevraagd van 'nou, ga je nog weg of niet?'. Ik reageer dan terug daarop met een grapje maar ik weet eigenlijk niet goed of hij serieus is of het als grapje bedoeld. Ook zijn we nog niet samen ergens heen geweest zoals uit eten ofzo. En ook zijn er soms momenten waarop hij ongemakkelijk en afstandelijk doet. Maar hij heeft wel heel vaak gezegd dat hij me heel erg leuk vindt, geeft me veel complimenten (vooral over de app, niet zoveel in het echt) maar zegt ook dat hij niet te snel wil gaan maar wel open staat voor als het een echte relatie wordt. Als we samen seks hebben is hij superlief en knuffelt hij heel veel en zegt hij dat hij het geweldig vindt en ook tussendoor is hij lief en vrolijk. Hij onthoudt het bv ook als ik iets belangrijks heb en wenst me dan via de app succes en vraagt vaak hoe mijn dag was, hij zegt tijdens de dates vaak 'de volgende keer als we elkaar zien dan....) maar tegelijkertijd doet hij dus ook geen moeite soms om een leuke date te verzinnen en lijkt hij alles het liefst zo makkelijk mogelijk te willen qua dates (liefst de hobby die we leuk vinden en dan bij elkaar slapen). Ik heb nu in gedachten om voor een volgende date iets anders voor te stellen. ook duurt het na elke date wel weer een dag ongeveer voordat hij appt, na de tweede date heb ik zelf geappt dat ik het erg leuk vond en daar reageerde hij goed op.
Al met al ben ik soms een beetje in de war want ik merk dat ik hem wel heel leuk begin te vinden. Hij lijkt alles net een stap langzamer te willen dan ik ofzo. En dat geeft niet maar daardoor weet ik niet zo goed hoe leuk hij me echt vindt:
anoniem_354229 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 20:00
4.48% gewijzigd
woensdag 6 september 2017 om 20:06
Als mijn date bij het ontbijt in de ochtend via de app (op zich ook al raar maar vooruit) vraagt wanneer ik nou eindelijk is weg ga dan zou ik daar gauw klaar mee zijn.
Ik zou mijn ontbijt laten staan spullen pakken en oprotten en daarna zijn telefoonnummer wissen, echt hoor dit zo mij heel boos maken
Ik zou mijn ontbijt laten staan spullen pakken en oprotten en daarna zijn telefoonnummer wissen, echt hoor dit zo mij heel boos maken
woensdag 6 september 2017 om 20:10
Haha nee niet via de app hoor, gewoon in het echt. Hij heeft twee keer toen we echt net aan het eten waren zoiets gevraagd van 'nou, ga je nog weg?'
Ik vond het heel lastig om in te schatten of hij het als serieus of grap bedoelde.
Wat daarin meespeelt is dat we elkaar eigenlijk heel vaak plagen en ik dus niet wist of dit weer zo'n plagerij was of niet
Ik vond het heel lastig om in te schatten of hij het als serieus of grap bedoelde.
Wat daarin meespeelt is dat we elkaar eigenlijk heel vaak plagen en ik dus niet wist of dit weer zo'n plagerij was of niet
woensdag 6 september 2017 om 20:12
Als dit humor zou zijn dan deel ik die humor echt niet. Vind het gewoon aso om zo om te gaan met iemand waar je de avond ervoor seks mee gehad hebtsnuitjedebeer schreef: ↑06-09-2017 20:10Haha nee niet via de app hoor, gewoon in het echt. Hij heeft twee keer toen we echt net aan het eten waren zoiets gevraagd van 'nou, ga je nog weg?'
Ik vond het heel lastig om in te schatten of hij het als serieus of grap bedoelde
woensdag 6 september 2017 om 20:14
woensdag 6 september 2017 om 20:23
Als hij het serieus meende, vind ik het kutopmerking.snuitjedebeer schreef: ↑06-09-2017 20:10Haha nee niet via de app hoor, gewoon in het echt. Hij heeft twee keer toen we echt net aan het eten waren zoiets gevraagd van 'nou, ga je nog weg?'
Als het het als grap bedoelde, vind ik het een kutgrapje.
Ik zou er gigantisch op afknappen. Met zo iemand kan ik niks.
woensdag 6 september 2017 om 20:31
Dan vraag je het aan hem, of hij een grapje maakt of serieus is?snuitjedebeer schreef: ↑06-09-2017 20:10Haha nee niet via de app hoor, gewoon in het echt. Hij heeft twee keer toen we echt net aan het eten waren zoiets gevraagd van 'nou, ga je nog weg?'
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
woensdag 6 september 2017 om 20:40
Snap ik ook nooit. Net zoals wel seksen maar niet bij sekspartner naar het toilet durven gaan. Vind ik ook altijd zo apart. Wel poepen op z'n Vlaams maar op z'n Hollands het niet durven op zijn plee.Tijdschriftenverslindster schreef: ↑06-09-2017 20:28Ik word waarschijnlijk te oud voor dit forum. Je hebt wel seks met iemand, maar durft hem niet te zeggen dat je een opmerking niet leuk vindt?
![]()
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 6 september 2017 om 20:45
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 21:04
2.36% gewijzigd
woensdag 6 september 2017 om 21:10
Misschien zou het volgende meisje kort daarna langskomen daarom has hij zo'n haast om TO weg te sturen ? Dat verklaart misschien ook de lage dates frequentie.
woensdag 6 september 2017 om 21:10
creativeguy schreef: ↑06-09-2017 21:10Misschien zou het volgende meisje kort daarna langskomen daarom has hij zo'n haast om TO weg te sturen ? Dat verklaart misschien ook de lage dates frequentie, dat hij dus met meer meiden bezig was.
woensdag 6 september 2017 om 21:26
Als een jongen je echt leuk vindt, zou hij zoiets niet zeggen... Nogal wiedes trouwens dat hij wel lief tegen je doet, jij geeft hem immers wat hij wil.snuitjedebeer schreef: ↑06-09-2017 21:03Nuancering die misschien wel belangrijk is bedenk ik me; hij moest werken. Maar dan alsnog had hij het minder lomp aan kunnen pakken.
Zo laat je je toch niet behandelen?
phloxx wijzigde dit bericht op 04-04-2018 11:56
18.58% gewijzigd
-
woensdag 6 september 2017 om 22:23
Of zijn vrouw kan elk moment thuiskomen van een avondje en nachtje bij haar vriendinnen.creativeguy schreef: ↑06-09-2017 21:10Misschien zou het volgende meisje kort daarna langskomen daarom has hij zo'n haast om TO weg te sturen ? Dat verklaart misschien ook de lage dates frequentie.