Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
.
anoniem_64afeac72af4d wijzigde dit bericht op 16-09-2017 11:50
0.00% gewijzigd
Radiance schreef:
07-09-2017 10:32
Oh wat leuk dit!

Ik heb de volgende vraag: Een oude vlam lijkt telkens werk van mij te willen maken, maar komt niet echt tot daden. Geen woorden maar daden denk ik dan, maar toch denk ik vaak dat het nog wel komt. Of is dat wishful thinking?
Er hangt een invloed van twijfel, van wel willen en wel intuïtief weten maar er niet helemaal uitkomen..twijfel om de gok te nemen.
Verder een invloed van iets voor de lange termijn en een gelukkig, tevreden huis.

Voor de toekomst wordt aangegeven dat zaken ten uitvoer komen als ze zorgvuldig gepland zijn.

Uit jouw verhaal en de kaarten wordt voor mij niet helemaal duidelijk waar de twijfel zit en wie de plannen moet maken, hij of jij,..maar hopelijk kan jij dat wel plaatsen
OwlyOne schreef:
07-09-2017 11:17
Hoi Tomcat,

Ik zet m'n vraag toch hier maar neer. Ben te nieuwsgierig :$

Op relatiegebied: Sinds een jaar een nieuwe vriend maar ik merk dat ik het moeilijk vind om hem te vertrouwen. Hij heeft mij nooit reden gegeven om hem te wantrouwen. Toch merk ik dat ik heel alert / wantrouwig en zelfs jaloers en bezitterig aan het worden ben. Zo ken ik mezelf totaal niet, ook niet uit vorige relaties en ben helemaal niet blij om deze kant van mezelf te zien. Ik ben heel bang om bedonderd te worden en om weer blind te vertrouwen. Ik vroeg me dus af of mijn zorgen terecht zijn of dat het een soort beschermingsmechanisme is omdat ik gewoon bang ben dat ik niet genoeg ben / weer belazerd wordt. Het belangrijkste vind ik eigenlijk dat ik mijn zelfvertrouwen weer terug krijg en dat ik me niet zo afhankelijk van hem wil voelen want dit heb ik in het verleden ook nooit nodig gehad van een man.
Ik beantwoord even alleen dit deel, ik probeer 1 situatie tegelijk te doen.

Ingewikkelde combinatie van invloeden op deze situatie..

de makkelijkste is rust, ontspanning, relaxen, misschien een vakantie, zo'n soort invloed hangt er..en die rust is ook nodig omdat er best wat zaken op een rijtje gezet moeten worden.
Want intussen sluimert er wel een beslissing die genomen moet worden en waar je niet zo goed uit komt..het gaat niet duidelijker worden, soms moet je een gok wagen in het leven
En tot slot een invloed die wel heel erg met zichzelf botst..zowel de controle hebben en houden over alles wat er gebeurt maar intussen blind vertrouwen hebben dat je op de goede weg bent.. dat wringt behoorlijk inderdaad die twee maar het is mogelijk.

Voor de toekomst ligt er een succesvolle tijd, dat succes neigt naar succes in je werk, waar het tweede deel van je vraag over ging, maar kan ook verwijzen naar een zwangerschap..
chocomousse schreef:
07-09-2017 16:41
Hallo Tomcat,
Wat een leuk topic; wow!!

Ik wil je ook een vraag voorleggen: Ik heb al jaren een moeilijke relatie met mijn zus. Er spelen allerlei zaken een rol.
Mijn vraag is: hoe ontwikkeld dit zich verder?

Ben benieuwd; bedankt:-)
Je stelt het te algemeen om het echt te duiden..

Over de huidige situatie zie ik iemand die graag zaken voor anderen wil regelen, om te helpen, ik zie iets van diplomatie die nodig is om meerdere belangen samen te brengen en een opbrengst die is voortgekomen uit acties in het verleden.

Richting toekomst krijg ik alleen dat de plannen die zorgvuldig gemaakt zijn gaan opleveren wat ervan verwacht mag worden..
Sem_ schreef:
07-09-2017 19:12
Ik ben een aantal jaar geleden gestopt met mjin studie. Deze heb ik in september weer opgepakt. Ik moet alleen mijn scriptie nog afronden en dan heb ik mijn diploma. Na een gesprek op school ben ik te weten gekomen dat alles eigenlijk veel lastiger is geworden. Nu zit het zo dat ik eigenlijk mijn diploma nodig heb om een 'promotie' te kunnen maken op werk. Zou jij mij misschien iets meer kunnen vertellen over de uitkomst van mijn studie 'dilemma'?
Er komt iets naar voren dat gaat over gezin of familie, stabiliteit, geluk met gezin of familie dat een hudige invloed is en dat positief werkt op je situatie.
Verder een invloed van nieuwe paden en de overdracht van kennis van een mentor naar een pupil zodat de pupil aan de cyclus kan beginnen

Voor de toekomst ligt er een onderneming die goed uit zal pakken, mogelijk dat er reizen aan te pas komt aan die onderneming.
Ochtendgloren schreef:
07-09-2017 19:48
Hallo Tomcat,
Ook ik zou graag een vraag willen stellen.

Ik heb nog nooit een langdurige relatie gehad en ik merk dat ik daar wel steeds meer behoefte aan heb. Ik heb fijne vriendinnen, uitdagend werk en mijn zaakjes wel op orde. Maar toch ben ik het alleen zijn wel beu. Ik heb de afgelopen tijd aan mezelf gewerkt, stel me ook meer open. Ik ben erg benieuwd of ik (binnenkort) een leuke man tegen kom om samen mee verder te gaan.

Alvast heel erg bedankt!
Je hebt geleerd wat nodig is en er is nu ook een invloed van oogsten, je kan wat dat betreft elke dag iemand tegen komen op dit moment.
Wel ligt er ook een invloed van het misschien wel een beetje drukker of zwaarder hebben dan echt nodig is, zorg ervoor dat je jezelf niet overbelast en dat je ook wel tijd voor ontspannig hebt en neemt.

Voor de toekomst is het opletten of je wel net zoveel krijgt als dat je geeft, balans is belangrijk in een relatie.
Hoi Tomcat,

Ook ik wil je graag een paar vragen voorleggen:

Na een pijnlijke afloop van een lange relatie ben ik sinds anderhalf jaar vrijgezel. Hier en daar date ik, maar niet met succes. Ik vroeg mij af wat voor ontwikkelingen er gaan plaatsvinden op het gebied van vaste relaties in de toekomst. Mede door mijn drukke baan leg ik de lat hoog, ik wil iemand echt een prioriteit vinden om tijd voor vrij te willen maken. In juni een ontzettend leuke collega gedate, ik had sinds tijden niet meer zo'n verliefdheid gevoeld. Helaas wilde hij het nog een keer proberen met zijn ex.

Sinds februari heb ik een intense, uitdagende, nieuwe baan waarvoor ik zo'n 5 dagen per week voor op reis ben. Ik heb tot op een paar maanden geleden in een roes gezeten en voel mij geleefd door het werk. Ga ik meer rust vinden in dit werk?
Zowaar even door de voorraad vragen heen :) later weer meer !
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
06-09-2017 20:30
Kan je dat toelichten? niemand wil een financiële verplichting, je hebt die verplichting nodig om iets te doen wat je graag wilt.. een huis kopen ofzo?
Ja het gaat inderdaad om het kopen van een huis
te persoonlijk, daarom weggehaald
chocomousse wijzigde dit bericht op 20-09-2017 08:26
97.77% gewijzigd
Oh ja; kun je ook iets vertellen over overleden dierbaren?
.
owlyone wijzigde dit bericht op 25-08-2019 22:42
99.88% gewijzigd
Consistency compounds.
Hoi Tomcat, zou je voor mij ook kaarten willen leggen?
Ik vraag me af of ik ooit moeder zal worden... Hoop dat je hier iets mee kan...
Hoi Tomcat!

Ik ben ook heel benieuwd :) . Ik heb een aantal vervelende dingen meegemaakt in de afgelopen jaren. Hierdoor zit ik nu heel erg in de knoop, waarvoor ik al therapie volg. Ik zit in therapie echter ook al een tijdje vast, omdat ik niet zo heel veel emoties erbij kan voelen. Mijn vraag is dan ook of er verbetering gaat zijn in wat ik voel (niet eens per sé goede gevoelens, maar meer of ik weer dingen ga voelen!).
Ook ben ik nu voor het eerst aan het daten en ik vraag me af of het me iets gaat brengen :$ . Het kost me af en toe moeite, ben benieuwd of dat het waard is :P . Maar dat hoef je niet per se te beantwoorden! Er zijn nu meer mensen die wachten :P .

Alvast heel erg bedankt :)
anoniem_286629 wijzigde dit bericht op 10-09-2017 19:06
6.44% gewijzigd
tomcat schreef:
08-09-2017 15:34
Zowaar even door de voorraad vragen heen :) later weer meer !
:-D Ik weet nog wel ergens een vraag.
LOEP ME MAAR aub.
OwlyOne schreef:
08-09-2017 17:15
Heel erg bedankt! :rose:
Jammer dat de kaarten niet iets meer duidelijkheid geven. Het antwoord is eigenlijk net zo vaag als al die stemmetjes in mijn hoofd op dit moment :hihi: (bedoel dit dus niet negatief over je legging o.i.d. maar meer dat mijn hoofd op dit moment een warboel is en dat de kaarten dat eigenlijk alleen maar bevestigen.)

Mag ik alleen nog vragen wat je bedoelt met: 'een beslissing waar ik niet goed uitkom?' Bedoel je dan dat een beslissing voor mij negatief zal uitvallen, dus in die zin dat ik er niet goed uit kom? Of bedoel je ermee dat ik er niet uitkom om überhaupt een beslissing te maken?
Dat laatste..dat je er niet uit komt om de beslissing te maken
Hi Tomcat,

Fijn dat je weer terug bent! Hopelijk gaat alles weer goed met je.

Zou je voor mij de kaarten kunnen leggen op liefdesgebied/relatiegebied?

Groetjes dekbed
dekbed schreef:
09-09-2017 10:22
Hi Tomcat,

Fijn dat je weer terug bent! Hopelijk gaat alles weer goed met je.

Zou je voor mij de kaarten kunnen leggen op liefdesgebied/relatiegebied?

Groetjes dekbed
Kan je iets meer je huidige situatie op dat gebied toelichten?
Zo, alle PB's zijn ook beantwoord :)
tomcat schreef:
09-09-2017 10:26
Kan je iets meer je huidige situatie op dat gebied toelichten?
Hi Tomcat,
Sorry dat ik je niet meer info heb gegeven.
In juli is mijn relatie uitgegaan, omdat de ander geen ruimte had voor een relatie. Er kwamen zware issuses uit het verleden naar boven bij de ander die eerst verwerkt moeten worden/een plek moeten krijgen.
kun je hier meer mee, of heb je nog meer info nodig?
Elmervrouw schreef:
07-09-2017 09:17
Nee, het gaat niet om een ruzie. Mijn ex heeft onze kinderen (toen 4 en 2) meengenomen naar zijn geboorteland, er is 8 jaar geen enkel contact geweest, daarna moeizaam en verwarrend via internet. Hem en kinderen teruggezien begin 2015, ik hoopte op een nieuw begin met de kinderen, maar dat kwam (ook daarna) niet van de grond. Nu zijn ze alledrie in NL sinds november en is er al maanden geen enkel contact. Alles gebeurt achter mijn rug, ik krijg niets te horen, en ik sta aan de zijlijn. Ondanks alles wat ik gewild, geprobeerd, gepraat, gecommuniceerd, geprobeerd te begrijpen heb - het komt allemaal alleen van mijn kant. Samengevat: het is een situatie waarin (bewuste?) ouderverstoting een grote rol speelt. Ik ben het alsmaar initiatieven nemen van mijn kant uit (en steeds weer keihard gekwetst worden) zo zat, en weet niet meer wat ik nog kan doen. Denk niets want ik heb alles al gedaan. Is focussen op eigen leven nu het beste? Komt er ooit echte toenadering vanuit de kant van mijn kinderen? En wat kan ik doen om mijn eigen leven meer een gevoel van zin en zinvol bezig zijn te geven (want geen betaald werk)?
Ik quote mezelf even. Hier had ik een aanvulling geschreven, Tomcat. Ik weet niet of je dat nog gezien had?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
tomcat schreef:
09-09-2017 11:09
Zo, alle PB's zijn ook beantwoord :)
:mail:

Dank je wel voor het mooie antwoord.
LOEP ME MAAR aub.
Dag Tomcat,

Zou je kaarten voor me willen leggen?
Ik ben op dit moment single en midden dertig. Ik hoop de komende jaren de juiste man tegen te komen en een gezin te mogen starten (moeder worden). Wat zeggen de kaarten hierover?

En (of is dit alweer een extra vraag) moet ik gaan zoeken naar die man of juist mijn leven leven en erop vertrouwen dat hij dan wel ergens opduikt?

Bedankt alvast.
Fruity-Pebbles schreef:
08-09-2017 19:21
Hoi Tomcat, zou je voor mij ook kaarten willen leggen?
Ik vraag me af of ik ooit moeder zal worden... Hoop dat je hier iets mee kan...
Hi Tomcat, kan je eventueel deze vraag beantwoorden of is dit te 'vaag'?
Hi Tomcat,

Zou je voor mij kaarten willen leggen? Ik zou graag willen weten welke kant het op gaat met mijn werk. Ben op dit moment werkzaam, leuke collega's op zich. Zou wel ietsje minder willen werken.

Alvast bedankt :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven