Voor wie mag ik kaarten leggen

21-12-2016 11:20 2498 berichten
Inmiddels open ik losse topics waarin ik dan steeds de eerste 3 vragen beantwoord.

Reacties, feedback of het wel of niet klopt of blijkt te kloppen waardeer ik zeer en dan wel graag in dit topic Kloppen de kaarten van Tomcat
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 21-02-2018 14:23
66.60% gewijzigd
Mejuffrouwmuis schreef:
16-09-2017 11:01
Tomcat, mag ik je wat vragen over mijn mans werk? Laatst had je een mooie voorspelling gedaan, maar helaas blijkt dat mijn man flink genaaid is door zijn werkgever. Nu heeft hij een ander aanbod gekregen. Is het het waard om in te gaan op de aanbieding of moet hij toch verder kijken?
De kaarten geven een uitnodiging aan die goed bekeken moet worden, er kunnen verborgen feiten onder de oppervlakte liggen, zaken kunnen mooier worden voorgesteld of door de wens overschaduwd woprden..bekijk het goed.
Het lijkt een beetje een situatie waarin blind vertrouwen gevraagd wordt..de kaarten zeggen dat het huidige pad het juiste is en dat daar blind op vertrouwd mag worden.

Er wacht een overdracht van kennis en ervaring zodat een ander het pad verder op kan pakken.. kan je man een zaak overnemen ofzo?.. hoe dan ook zal de nieuwe start gesteund zijn en profiteren van de overdracht van kennis en ervaring.
en weer klaar :)
Beste Tomcat,

We hebben de afgelopen maanden enorm veel gedoe & zorgen gehad met onze huisdieren. Sinds gisteren hebben we ze permanent in hun nieuwe situatie gezet. Zit het vanaf nu goed? Of mogen we rekenen op meer gedoe in de nabije toekomst? Of komt er misschien uitbreiding?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Beste tomcat

Ik zou graag wat meer willen inzien over mijn liefdesleven. We zijn nu vier jaar samen en verwachten ons eerste kindje. Op zich zijn we een goed team alleen soms heb ik het gevoel dat ik niet zijn grootste liefde ben. Ik zou graag wat meer willen inzien over onze toekomst daardoor.
Ik kan maar niet het juiste huis vinden. Gaat het dit jaar nog lukken?

Alvast bedankt Tomcat.
tomcat schreef:
16-09-2017 11:06
Neem niet teveel hooi op je vork, laat bij hun wat voor hun is, pas op wie je toelaat, niet te snel je huis en hart open stellen maar even goed bekijken wat voor vlees je in de kuip hebt. Er moet wel een beslissing genomen worden en je lijkt ergens al de oplossing te hebben..misschien lijkt het je niet realistisch of misschien durf je het niet, maar je hebt het idee al dat de oplossing gaat bieden.

de toekomst geeft aan dat jij controleert hoe het loopt..jouw leven, jouw regels en anderen kunnen zich daar naar voegen en mee profiteren of niet.
Hmm...als ik het goed lees zeg je eigenlijk ook dat ik ze allebei kan "hebben" en hun gevoelens hun pakkie aan moet laten zijn? Ik heb inmiddels al wel wat serieuze gesprekken met beiden gehad. En ze leken geen probleem met de ander te hebben, maar het lijkt me idd niet heel realistisch.

Bedankt iig voor je legging!
tomcat schreef:
16-09-2017 10:46
Je wilt graag maar het is nog even je tijd niet, geduld, je bent wel op de weg en laat langzaam maar zeker de mindere periode op liefdesgebied achter je. Bekwaam jezelf zeggen de kaarten, is er iets waar je bij jezelf aan zou moeten werken dat je weet?

De toekomst geeft aan dat er zeker mensen komen waar je voor zorgt, waar je de emotionele steun en toeverlaat voor bent, man en kind is zeker mogelijk.
Heel erg bedankt Tomcat. Dat zijn ware woorden. Zo voelt het ook: ik vertrouw er wel op dat het 'goed' komt, maar het is nu de tijd niet. Alleen het wachten duurt soms lang... In plaats van wachten kan ik de tijd die ik nu niet aan man+kind hoef te besteden, besteden aan mijzelf en mijn persoonlijke ontwikkeling. Het zou goed kunnen zijn dat de kaarten dat bedoelen. Ik wil me bekwamen op een aantal gebieden zodat ik daar op termijn ook mijn werk van kan maken, en dat vergt tijd en toewijding. En die kans heb ik nu.

Verder merk ik dat ik echt heb geleerd van eerdere mislukte relaties en mijn misvattingen daarin, ik ben er niet zo bang voor dat dat weer gebeurt. Dus het stukje over 'op de goede weg zitten' herken ik ook.

Trouwens: het is best gek dat er iemand die ik niet ken met een methode die ik niet begrijp dit soort boodschappen aan mij doorgeeft, en dat ik er echt waarde aan hecht. Natuurlijk blijf ik zelf nadenken en mijn koers varen, maar hier haal ik ook echt wel wat uit - en ik ben niet de enige, zo te zien ;) Dus nogmaals dank.
tomcat schreef:
16-09-2017 10:38
Herkenbaar, veel sterkte!

De kaarten zeggen transformatie in de manier hoe je controle over jezelf en je omgeving hebt, hoe je je leven "stuurt", en dat gaat vrij spoedig in gang komen

Voor de toekomst nieuwe paden, nieuw begin, met name grote kans dat er op werkgebied iets nieuws komt.
Dank je wel :heart:
tomcat schreef:
16-09-2017 10:43
Het is lange termijn, rustig en geduldig doorwerken, dan zal succes volgen en krijg je waardering voor je daden.
Ook ligt er wel een invloed van een kans op professioneel gebied..

Voor de toekomst lijkt het goed te komen, een tevreden en welvarend huis, maar dat gaat dus wel een tijd duren..houdt vol, heb geduld, neem de tijd om het grondig te doen, verwacht geen instant succes.
Dank je wel, Tomcat. Ik hoop dan maar met je mee dat ik ooit die waardering zal gaan krijgen van mijn kinderen.
En een tevreden en welvarend huis lijkt me heerlijk :)
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Beste Tomcat, ik kan je hulp nu even heel goed gebruiken, ik zie zelf niet meer helder wat ik nu moet doen, of is het juist het beste om nog niets te doen?
Het gaat om het volgende; ik ben getrouwd met kinderen maar er is sinds enkele jaren een man in mijn leven die voor mij voelt als DE man en omgekeerd voelt hij hetzelfde voor mij. Hij heeft problemen waar ik hem mee help en zou heel graag willen dat ik mijn leven met hem ga delen. Hij denkt dat het dan nog beter met hem zal gaan. Ik pieker me suf, weet niet meer wat ik moet. Word er heel verdrietig van dat ik zo heen en weer getrokken word tussen mijn huwelijk en deze grote liefde. Wat te doen? Of is het onderhouden van twee relaties naast elkaar (in de openheid) een serieuze optie?
Bedankt alvast!
Dank je tomcat :-)
Er komt geen reorganisatie aan. Er moet juist iemand bij. Alleen voor mijn baas staan wel wat veranderingen te wachten.
Beste Tomcat,
Ik denk al jaren aan gezinsuitbreiding, denkt u dat ik een kind kan baren en groot brengen?
Beste Tomcat,
Ik ben midden twintig en heb nog geen serieuze relatie gehad. Wel heb ik scharrels gehad.
Ik ben benieuwd hoe mijn liefdesleven eruit gaat zien.

Alvast bedankt!
tomcat schreef:
16-09-2017 10:59
Iemand adviseert jou op zakelijk gebied, hoe je dingen aan kan pakken én er is iemand onderweg die een rol speelt bij de verandering die je wenst. Er lijkt wel een keuze te liggen die jou moeite kost..je weet dat het eigenlijk moet maar je vind het toch moeilijk om de keuze te maken.

De toekomst wordt onrustig maar wel dusdanig dat je er beter uit kan komen..onthoud dat als je het even niet ziet..je moet er doorheen om er beter uit te komen..wees sterk en pak je kansen die zich voor gaan doen. Niet teveel twijfelen als snelle actie gevraagd wordt.
Dank je! Zal reageren in je andere topic! :rose:
Hallo Tomcat

Allereerst super dat je dit doet maar volgens mij wordt het bijna een dagtaak. Had eerst een vraag maar eigenlijk wil ik die veranderen in een bedankje omdat je dit doet!

Thanks!
anoniem_63f9348dbeb35 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 22:37
78.62% gewijzigd
Cadance schreef:
08-09-2017 15:53
Ja het gaat inderdaad om het kopen van een huis
Hoi Tomcat, ik was benieuwd of je mijn reactie op jouw vraag nog hebt gezien? Ik zou het heel fijn vinden als je kaarten zou willen leggen voor mij! Dank je!
Hoi Tomcat,

Is het voor mij een gunstige tijd om een nieuwe partner tegen te komen? Alvast bedankt.
anoniem_337191 wijzigde dit bericht op 20-10-2017 16:12
25.93% gewijzigd
Hoi Tomcat,

Ik wil vanaf 01 januari 2018 mijn bedrijf proberen te verkopen.
Gaat dit ook lukken in 2018?

Dank je bij voorbaat!
Ik heb dit moment geldzorgen. Gaan deze op korte termijn over?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Hey TomCat,

Helaas heb ik nog steeds moeite met dingen die in het verleden zijn gebeurd. Kan ik dit ooit verwerken?
tomcat schreef:
16-09-2017 10:34
Er komt snel iets aan, maar er hangt een duidelijke invloed van voorzichtigheid, de tijd nemen, zeker weten dat het goed zit voor je iemand toelaat. Ook een kaart van kracht en overwinning, die kan ik even niet zo plaatsen, misschien jij wel.

Voor de toekomst opletten in een relatie dat de balans er blijft, geven en nemen, waardering krijgen en ontvangen, bewaak de balans.
Hoi tomcat,
Dank je voor je antwoord.
Ex en ik hebben elkaar inmiddels gesproken en gezien. De voorzichtigheid en tijd, kloppen. Kun je ook iets aangeven over wat voor tijdsbestek? of gaan de kaarten niet zover?
De kracht en overwinning, kan daar ook mee te maken hebben maar ook met mijn poging stoppen met roken.
Groetjes dekbed
Niet meer actueel.
kraampje wijzigde dit bericht op 01-10-2017 17:27
Reden: Niet meer actueel
89.68% gewijzigd
Beste Tomcat,

ik maak me zorgen om mijn man. Er zijn grote veranderingen gaande op zijn werk en hij vindt het lastig om daarop te sturen. Ik vind het zwaar om hem zo te zien worstelen. Ik hoop dat hij genoeg uit het leven haalt, dat hij genoeg voldoening vindt. Hoe kan ik hem het beste steunen?

Dank voor uw tijd. :)
anoniem_327069 wijzigde dit bericht op 21-09-2017 18:52
52.61% gewijzigd
Beste Tomcat,

Weer is dat sollicitatiegesprek van man geëindigd op helaas. Is het misschien beter om het in een andere hoek te zoeken, als zzp bijvoorbeeld? Zo schiet het niet op. Je vorige antwoord snapte ik niet zo heel erg, sorry. Misschien moet ik de vraag anders stellen. Krijgt man dit jaar nog de baan die hij graag wil, of moet hij zelf kansen creëren? Bedankt weer!
Hoi Tomcat, is het mogelijk om voor mij kaarten te leggen. Mijn hoofd loopt een beetje over en wie weet helpt het mij wat inzichten te krijgen. Onlangs is zeer onverwachts mijn relatie geëindigd na zeven jaar, waarvan zes jaar samenwonend en serieuze toekomstplannen. Nu de rust een klein beetje is teruggekeerd blijft het gevoel dat er iets niet klopt aan de breuk, alsof mijn ex-partner een soort van impulsief heeft gehandeld. Dit gevoel zorgt voor veel onrust bij mij en daarnaast versterkt het mijn gevoel van eenzaamheid omdat ik door de breuk niet alleen mijn partner kwijt ben maar ook de vrienden en kennissen die ik had niks meer van zich laten horen. Ik heb geen specifieke vraag maar hopelijk geven je kaarten mij bepaalde inzichten die ik zelf nu niet zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven