Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 17 februari 2009 om 15:13
Ik ga al weer bijna op de helft van mijn zwangerschap, maar tot nu toe hebben wij nog geen enkele jongensnaam.
De meisjesnaam is al bekend, maar een jongensnaam...
Lastig hoor. De naam moet bij Bjorn passen (zonder stipjes op de o). Liever ook geen naam met een k op het eind ivm achternaam. Iets van een scandinavische inslag mag de naam best hebben.
Zelf vind ik Nout/Noud, Finn, Kjeld wel leuk, maar manlief niet.
Hebben jullie wat suggesties?
Alvast hartelijk bedankt!
Lastig hoor. De naam moet bij Bjorn passen (zonder stipjes op de o). Liever ook geen naam met een k op het eind ivm achternaam. Iets van een scandinavische inslag mag de naam best hebben.
Alvast hartelijk bedankt!
dinsdag 17 februari 2009 om 15:19
[quote]Cejo schreef op 17 februari 2009 @ 14:55:
ik ken een Dylan en Ian,wel een mooie combi vind ik.
anders misschien Dylan en
Liam = mwaw
Levi = leuk
Nick = nee
Mick= nee
Ronan = nee
Mitchell = wel leuk
Morris = nee
Owen = nee
Justin = vind ik mooi, vriend niet
Vince = nee
vind ian ook leuk, maar zo heet al een kindje van vrienden
Alvast bedankt voor het meedenken, en hopelijk komen er nog "passende" namen voorbij.
ik ken een Dylan en Ian,wel een mooie combi vind ik.
anders misschien Dylan en
Liam = mwaw
Levi = leuk
Nick = nee
Mick= nee
Ronan = nee
Mitchell = wel leuk
Morris = nee
Owen = nee
Justin = vind ik mooi, vriend niet
Vince = nee
vind ian ook leuk, maar zo heet al een kindje van vrienden
Alvast bedankt voor het meedenken, en hopelijk komen er nog "passende" namen voorbij.
dinsdag 17 februari 2009 om 16:10
dinsdag 17 februari 2009 om 17:54
donderdag 19 februari 2009 om 12:01
quote:Eefje1979 schreef op 15 februari 2009 @ 14:13:
Hey dames!
mag ik jullie hulp inroepen?
Ik ben al moeder van een zoon, Stijn. Nu is er weer een jongetje op komst en ik kom er niet uit.
Het moet uiteraard bij Stijn passen. Mijn man komt met namen zoals Tim, Tom, Bram en Chris. Persoonlijk vind ik daar niets aan en neig meer naar Florian, Fabian, Ingmar, Thijmen, Yuri e.d. In ieder geval loopt het aardig spaak want we hebben dus een zeer verschillende smaak. Wie o wie heeft er wat leuke suggesties?
Alvast bedankt!
Eef
Wat vind je van Stijn en Jits?
Ik ken een gezin met twee jongetjes die zo heten, vond het zelf een leuke combinatie!
Hey dames!
mag ik jullie hulp inroepen?
Ik ben al moeder van een zoon, Stijn. Nu is er weer een jongetje op komst en ik kom er niet uit.
Het moet uiteraard bij Stijn passen. Mijn man komt met namen zoals Tim, Tom, Bram en Chris. Persoonlijk vind ik daar niets aan en neig meer naar Florian, Fabian, Ingmar, Thijmen, Yuri e.d. In ieder geval loopt het aardig spaak want we hebben dus een zeer verschillende smaak. Wie o wie heeft er wat leuke suggesties?
Alvast bedankt!
Eef
Wat vind je van Stijn en Jits?
Ik ken een gezin met twee jongetjes die zo heten, vond het zelf een leuke combinatie!
donderdag 19 februari 2009 om 12:02
quote:Banba schreef op 15 februari 2009 @ 16:57:
@Catoo:
Thomas vind ik leuk, maar wordt te vaak gegeven op het moment. Levi vind ik super, maar zo heet het zoontje van goede vrienden van ons, ik vind dat we dat niet kunnen maken (zijn broertje heet Daniël, ook al zo'n mooie naam).
De rest klinkt wat zwaar en ouderwets. En Judas lijkt me wat lullig .
Man en ik neigen steeds meer naar Simon en Abel dus ik denk dat dat 'm gaat worden. Leuk ook dat jullie enthousiast zijn hierover. Nu nog een meisjesnaam.....Opzich vind ik Abel wel een leuke naam, maar het zal misschien vaak afgekort worden naar Abeltje en dat zou voor mij een reden zijn om er niet voor te kiezen.
@Catoo:
Thomas vind ik leuk, maar wordt te vaak gegeven op het moment. Levi vind ik super, maar zo heet het zoontje van goede vrienden van ons, ik vind dat we dat niet kunnen maken (zijn broertje heet Daniël, ook al zo'n mooie naam).
De rest klinkt wat zwaar en ouderwets. En Judas lijkt me wat lullig .
Man en ik neigen steeds meer naar Simon en Abel dus ik denk dat dat 'm gaat worden. Leuk ook dat jullie enthousiast zijn hierover. Nu nog een meisjesnaam.....Opzich vind ik Abel wel een leuke naam, maar het zal misschien vaak afgekort worden naar Abeltje en dat zou voor mij een reden zijn om er niet voor te kiezen.
donderdag 19 februari 2009 om 12:39
quote:bird73 schreef op 17 februari 2009 @ 15:13:
Ik ga al weer bijna op de helft van mijn zwangerschap, maar tot nu toe hebben wij nog geen enkele jongensnaam.
Alvast hartelijk bedankt!Een gezinnetje in mijn buurt heeft ook een Bjorn (zonder puntjes dus) en daar is dit jaar een Twan bij gekomen. Is dat iets?
Alvast hartelijk bedankt!Een gezinnetje in mijn buurt heeft ook een Bjorn (zonder puntjes dus) en daar is dit jaar een Twan bij gekomen. Is dat iets?
donderdag 19 februari 2009 om 13:30
quote:bird73 schreef op 17 februari 2009 @ 15:13:
Alvast hartelijk bedankt!Onze zoon heet Lasse, is dat wat? Is zeg maar de scandinavische vorm van Laurens.
Alvast hartelijk bedankt!Onze zoon heet Lasse, is dat wat? Is zeg maar de scandinavische vorm van Laurens.
donderdag 19 februari 2009 om 13:40
Bird73; Bjorn en ..
Alvin, Elis, Viggo, Jonas, Mathias, Aaron, Abel, Bernt, Mart, Birger, Hugo, Imre, Jeppe, Luritz, Olve, Roar, Severin, Sven, Tristan, Vincent, Tobias, Daniel, Sander, Lars, Mats, Jakob, Kasper, Espen, Emil, Elias, Kjeld, Sebastian,
Boom; Mats Pepijn Mees en Melle zijn leuk!! Bobby-James is zeker een grapje in dat rijtje...
Andere namen in deze sfeer zijn misschien; Pelle, Thijn, Sepp, Thimo
Alvin, Elis, Viggo, Jonas, Mathias, Aaron, Abel, Bernt, Mart, Birger, Hugo, Imre, Jeppe, Luritz, Olve, Roar, Severin, Sven, Tristan, Vincent, Tobias, Daniel, Sander, Lars, Mats, Jakob, Kasper, Espen, Emil, Elias, Kjeld, Sebastian,
Boom; Mats Pepijn Mees en Melle zijn leuk!! Bobby-James is zeker een grapje in dat rijtje...
Andere namen in deze sfeer zijn misschien; Pelle, Thijn, Sepp, Thimo
donderdag 19 februari 2009 om 13:43