Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Spannend corina en flip! Ik duim voor jullie.

Heb ik eroverheen gelezen? Hoe gaat het met vanessa?
Spannend Corina en Flip! Duim voor jullie.
Wat fijn Flip dat het vooralsnog goed voorspoedig gaat!

Corina success hopelijk levert het wat moois op.
Spannend weer Flip en Corina! De vorige keren duimde ik, nu eens wat anders proberen:

:shout: :cheer2:

Zo.
Misschien werkt dat beter ;-D

(Edit: de blauw cheer werkt nog steeds niet zo te zien :wtf: )
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Poppy4 schreef:
04-09-2017 10:26
Spannend weer Flip en Corina! De vorige keren duimde ik, nu eens wat anders proberen:

Zo.
Misschien werkt dat beter ;-D

(Edit: de blauw cheer werkt nog steeds niet zo te zien :wtf: )
Ze zijn vast ook blij met gezonde dochters. :lol: ik duim mee.
Succes voor alle dames!

Corina, jij dus op het wachtbankje?

Vanessa, nog gefeliciteerd met de eerste goede echo! Gebruik je nog steeds utro/progesteron? Voelt het anders dan je voorgaande zwangerschappen?

Flipje, op naar een gezonde en vruchtbare ICSI :)
Ja morgenstond. Ondanks ik t niet kreeg van t zkh dan maar zelf kopen. Duur maar ik heb ereen goed gevoel bij. Enige verschil is geen liters bloed.

:thumbsup: ik duim nog altijd voor jullie meiden.
Net behandeling gehad, nu word het duimen en duimen en hopen dat het aanslaat...
Goed zo Corina! Heel veel succes de komende wachtweken!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
corina36 schreef:
05-09-2017 10:58
Net behandeling gehad, nu word het duimen en duimen en hopen dat het aanslaat...
Ik duim mee!
Succes Corina!
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Weet iemand hoelang het duurt voordat ovitrelle uit je lichaam is?
corina36 schreef:
09-09-2017 12:42
Weet iemand hoelang het duurt voordat ovitrelle uit je lichaam is?
10 dagen na de injectie.
Dus als ik bv 14 september een test doe...dan is het 11dagen na de injectie en 9 dagen na de iui...

Kan die dan nog vals positief aan geven?

Op die datum is mijn vriend en schoonmoeder jarig en dit zou het beste verjaardagskado zijn als het gelukt zou zijn
Pfoe Corina, ik zou dat juist niet doen.. stel dat het negatief is, dan zit je op de verjaardag juist te balen!

Maar vals positief zal het dan niet meer zijn. Ik heb op zijn vroegst positief getest op dag 11 na de eisprong (dag 13 na de injectie). De kans dat je (nog) niets ziet is op dag 9 heel erg groot...
Ik hoop dat je mag gaan teste Corina. Ik zou t alleen ook niet te vroeg doen. (dit keer had ik pas pos 2 dagen na nod)

Flipje hoe staat het er bij jullie voor?
Ik hoop enorm dat je donderdag een positieve test hebt en het idee is leuk, maar ik zou nog even wachten. Net wat de dames ook zeggen. Heel veel succes!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
2e wachtweek aangebroken..en voel me wel beetje anders (maar mss houd me lichaam me wel voor de gek)

Heb af en toe lichte buikkrampen, soort van plopjes in mijn buik, opgeblazen gevoel en vreemd gevoel in mijn maag en beetje gevoelige borsten...

Nog paar dagen geduld hebben maar, kan alleen maar hopen en duimen...
Spannend Corina. Ik hoop t voor je.

Flip gaat t ??
Flip bijna zondag, stap 2!
Gefeliciteerd met je vriend en schoonmoeder corina. Hoop dat je hebt kunnen wachten met testen. Zou jammer zijn als je te vroeg test...
Heb vandaag dan toch maar een test er tegen aan gegooid... gaf een heel licht streepje...
Omdat ik nog twijfelde maar een digitale gedaan en die geeft aan "zwanger 1-2 weken" :-D
Gefeliciteerd Corina! Wat een mooi nieuws :) Je lichaam hield je dus niet voor de gek, dat lijkt me ook heel fijn.

Flipje, voor jou ook alvast weer succes! :redrose:
Corina, gefeliciteerd!

Flipje, ik hoop dat je snel volgt!
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Gefeliciteerd corina!! :jump:
Nu duimen voor de komende spannende weken dat alles goed mag zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven