Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Yes, ik heb de Senseo ontkalkt. :yes:
Machine gaf maar halve kopjes en geen creme laag, maar nu weer volle kopjes en een laagje :D

Nu gelijk maar even de waterkoker ontkalken, lekker bezig.

En ondertussen tv aan het kijken en een rosé aan het drinken... en zo min mogelijk aan dat mogelijke huis denken :angel:
Alle reacties Link kopieren
Tjee alweer pagina 3 :-D Wij zitten nu bij de Hema, lekker aan een broodje en wat drinken. Toch nog weggegaan ondanks de regen, al schijnt de zon weer :sun: een vriendin kwam ons met haar dochtertje ophalen met de auto. Spontaan.. helemaal niet verwacht lief niet. Zo we zijn naar Utrecht gegaan. We zijn toch wel een beetje nat geworden, geen paraplu oeps. Tja we konden er een kopen maar heb er al vier thuis liggen hahaha. Maar goed, ga weer verder en dacht, zet hier eens een berichtje neer. Doei
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
09-09-2017 11:48
Ik heb een nieuwe cavia erbij! Vanavond, als mijn zoon thuis is, gaan we ze koppelen.
Het is een klein, lief zwart zeugje met op haar buik een klein bruin vlekje.
Wat leuk aviv.wat is koppelen? Kennismaken?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Fijne dag Sonja :daisy:
vind het zo lief hoe lief je over je kinderen praat. :) Heel leuk jullie verhalen te lezen.
chrisjoh schreef:
09-09-2017 15:43
Wat leuk aviv.wat is koppelen? Kennismaken?
Ik omschrijf het altijd als een soort daten. :rofl:
Kijken of de persoonlijkheden bij elkaar passen en ze door 1 deur kunnen zeg maar.
Dominantie bepalen enzo

Doen wij hier ook met de konijnen altijd.
Daremanda schreef:
09-09-2017 15:45
Ik omschrijf het altijd als een soort daten. :rofl:
Kijken of de persoonlijkheden bij elkaar passen en ze door 1 deur kunnen zeg maar.
Dominantie bepalen enzo

Doen wij hier ook met de konijnen altijd.
Ik heb dat een aantal keer met de honden gedaan. Elke keer dat er een nieuwe hond kwam, was het de eerste dag dolle boel en daarna keerde de rust weer terug (of niet).
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
09-09-2017 15:44
Fijne dag Sonja :daisy:
vind het zo lief hoe lief je over je kinderen praat. :) Heel leuk jullie verhalen te lezen.
Bedankt :)
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
09-09-2017 14:37
Vervelend Cateau, maar je doet het goed! Hou vol!

Taart één is klaar, en toen kwam ik erachter dat ik maar één springvorm heb. Echt reuzehandig. Dus ik ga zo eerst maar even naar de stad. Ondertussen de vaatwasser aangezet zodat alles weet schoon is als ik aan de tweede taart ga beginnen. Ik wil ook nog het huis versieren, maar ik twijfel wanneer. Vannacht, als man al slaapt (moet hij wel op tijd naar bed gaan en dat betwijfel ik, hem kennende), of morgenochtend bij het klaarmaken van zijn ontbijt op bed. Vanmiddag kan ook, want hij komt toch pas vanavond ergens thuis. Ik heb allemaal versiering met 30 erop gekocht en ga buiten aan het raam ook een 30-vlag hangen. Vind ik heel leuk. :proud:
Geloof dat ik het vandaag overdag zou doen.heb je mooi de tijd. En is ook n verrassing als ie vanavond thuiskomt .
Heb je vanavond ook al feest 🎁🎉🎊

Alvast n gezellige avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sonja veel plezier, weer n gezellig dagje .

Ik heb n saaie dag.maar kan ook niet elke dag weggaan . Beetje rommelen in huis, nu zit ik op de bank .liever gezegd ik hang op de bank. Door dat late opstaan kan ik mijn draai niet vinden..heb de wekker al ingesteld op 8 uur.zodat mij dat niet weer gebeurt.

Straks maar eens iets plannen voor morgen.maar ja dat hangt ook van het weer af.geloof niet in veel verbetering de komende week.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Daremanda schreef:
09-09-2017 15:45
Ik omschrijf het altijd als een soort daten. :rofl:
Kijken of de persoonlijkheden bij elkaar passen en ze door 1 deur kunnen zeg maar.
Dominantie bepalen enzo

Doen wij hier ook met de konijnen altijd.
Ja, precies dat is het. Even op een neutrale plek kennismaken. Nu heb ik het bovendeel van het hok afgesloten en de nieuwe cavia daarin gezet zodat ze wat geur van de andere cavia's kan opnemen zodat ze niet te nieuw ruikt.
Ja, erg, laat opstaan, de hele dag is een onsamenhangend geheel en echt fit worden gaat ook al niet meer.
Denk dat ik de wekker ook maar zet, al heb ik wel een excuus, het is gewoon dat afkicken dat ervoor zorgt dat ik zo lang slaap, maar de dag wordt er niet beter op, dus ik sta dan liever eerder op en wacht maar af of ik dan fit ben.

Ik wou dat we een week of twee verder waren. Heb het er moeilijk mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op het terras, in de zon! :sun:
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
09-09-2017 15:49
Geloof dat ik het vandaag overdag zou doen.heb je mooi de tijd. En is ook n verrassing als ie vanavond thuiskomt .
Heb je vanavond ook al feest 🎁🎉🎊

Alvast n gezellige avond.
Hmm, daar zit wat in. Ga ik proberen. Misschien dat eerst maar doen als ik zo thuis kom. Die taart kan vanavond ook nog wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat grappig trouwens, dat jullie zo slecht tegen uitslapen kunnen. Ik kan juist niet tegen vroeg opstaan. Tegen de middag ben ik dan alweer moe en dan wordt het of de hele middag duf voor me uitstaren, of toch nog even slapen. Dan heb ik dus niks aan mijn middag. Het is net wat je gewend bent denk ik.
Ik het weekend neem ik het ervan en maakt het mij niet uit hoelaat ik wakker word.
Ik ben erg moe door dat afkicken, maar word er niet fitter op als ik uitslaap. Heel vervelend, ik voel me overreden door een vrachtwagen.
Tja..
Alle reacties Link kopieren
Het lukt niet, de slingers ophangen. Ik heb geen haakjes ofzo, dus ik wilde het met tape doen, maar dat blijft niet zitten. En nu weet ik niet hoe dan wel. Ik heb nog een uur. :nut:
Drackie schreef:
09-09-2017 18:05
Het lukt niet, de slingers ophangen. Ik heb geen haakjes ofzo, dus ik wilde het met tape doen, maar dat blijft niet zitten. En nu weet ik niet hoe dan wel. Ik heb nog een uur. :nut:
Aan de gordijnrails, lampen, kasten.
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
09-09-2017 18:05
Het lukt niet, de slingers ophangen. Ik heb geen haakjes ofzo, dus ik wilde het met tape doen, maar dat blijft niet zitten. En nu weet ik niet hoe dan wel. Ik heb nog een uur. :nut:
Zitten er geen touwtjes aan? Of misschien zelf met n perforator n gaatje maken en touwtje doorhalen.
Weet niet hoe die slingers er uit zien.ik versier nl nooit meer. met slingers dus he.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Had een schaaltje onbekend ontdooid voor het avondeten. Diepvries mag wel eens een keer wat leger namelijk. Blijkt het zelfgemaakte erwtensoep te zijn. Nou ja..kan prima qua weer toch?
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Drackie schreef:
09-09-2017 18:05
Het lukt niet, de slingers ophangen. Ik heb geen haakjes ofzo, dus ik wilde het met tape doen, maar dat blijft niet zitten. En nu weet ik niet hoe dan wel. Ik heb nog een uur. :nut:
Paperclips haakjes van maken? of van die ijzertjes waarmee je de vuilniszak dichtmaakt??
Om de kasten, aan de schilderijtjes ophangen, via de lampen, met plakband (of afplaktape)
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde haakjes in mijn muur. Ik heb het nu opgelost met punaises, maar ze hangen eigenlijk veel te laag naar mijn zin. Een punaise in mijn boekenkast lukte niet, dus dat heb ik opgelost door er een zooi boeken op te stapelen. Ook niet echt een succes, maar het moet maar zo.
Ik heb gerookt.
Ik vond een halve sigaret in een asbak en heb hem opgestoken. Heb maar een paar haaltjes genomen en hem toen door de wc gespoeld, maar ik heb het wel gedaan.
Wat me opvalt is dat ik niet meer moe ben en daar baal ik van, want dat zorgt ervoor dat het roken blijft trekken tot ik weer mijn energie terug heb zonder roken en ik weet niet hoe lang dat gaat duren
Het lukt me denk ik niet alleen, maar weet niet waar ik hulp kan krijgen. Ik hoef geen schop onder m'n hol, maar een beetje ondersteuning zou me wel goed doen.
Cateautje schreef:
09-09-2017 19:21
Ik heb gerookt.
Ik vond een halve sigaret in een asbak en heb hem opgestoken. Heb maar een paar haaltjes genomen en hem toen door de wc gespoeld, maar ik heb het wel gedaan.
Wat me opvalt is dat ik niet meer moe ben en daar baal ik van, want dat zorgt ervoor dat het roken blijft trekken tot ik weer mijn energie terug heb zonder roken en ik weet niet hoe lang dat gaat duren
Het lukt me denk ik niet alleen, maar weet niet waar ik hulp kan krijgen. Ik hoef geen schop onder m'n hol, maar een beetje ondersteuning zou me wel goed doen.
Careautje dit is helemaal niet erg. Je zult die weg gaan met vallen en opstaan. Maar nooit denken:" nu heb ik gerookt dus alles is verloren". Gewoon opnieuw beginnen en het zal steeds makkelijker worden.
Als je het niet alleen denkt te kunnen zou ik naar de huisarts gaan, hij/zij kan je de weg wijzen naar hulp hierbij.
Succes! :bigkiss:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven