Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, fijne zondag

Hier schijnt ook de zon maar wel fris!

Vandaag een rustige pyjama dag, lekker niets doen en bankhangen.
chrisjoh schreef:
10-09-2017 11:04
Goedemorgen.volgens mij genieten wij allemaal van de verhalen van Sonja .😍
Zou willen dat mijn kleinkinderen nog zo klein waren.❤️

Aviv zou toch maar even voorzichtig zijn met de nieuweling . Jammer even in quarantaine😁

De zon schijnt hier. gaan vanmiddag nog even de deur uit.gisteren ook al de hele dag binnen gezeten.

Cateau als jij n ereader hebt.wil ik je wel boeken sturen.als je mij zegt waar je van houd .

Fijne zondag allen.
Dat is lief aangeboden Chris, maar geen reader hier. :)

Er staat muziek aan en ik ga me zo klaarmaken om naar buiten te gaan, dus ik heb even iets te doen om me af te leiden.
Succes Cateautje.


Ik ben het weer angstvallig in de gaten aan het houden... straks naar het centrum voor Hudson's Bay maar wil graag op de fiets... maar denk dat we de metro pakken. Ook prima.

En bedenk me dat ik over 5 weken al ga trouwen O_O
Daremanda schreef:
10-09-2017 11:20
Succes Cateautje.


Ik ben het weer angstvallig in de gaten aan het houden... straks naar het centrum voor Hudson's Bay maar wil graag op de fiets... maar denk dat we de metro pakken. Ook prima.

En bedenk me dat ik over 5 weken al ga trouwen O_O
Het blijft droog vandaag ik Rotterdam, geniet ervan en doe niet zo angstvallig. :)


Ja meid, over 6 weken is de trouwerij alweer voorbij. :proud:
Cateautje schreef:
10-09-2017 11:25
Het blijft droog vandaag ik Rotterdam, geniet ervan en doe niet zo angstvallig. :)


Ja meid, over 6 weken is de trouwerij alweer voorbij. :proud:
O, dat is fijn dat het droog blijft :D

Haha, ja over 6 weken ben ik op Curaçao :sun: :sun:
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
10-09-2017 11:20
Succes Cateautje.


Ik ben het weer angstvallig in de gaten aan het houden... straks naar het centrum voor Hudson's Bay maar wil graag op de fiets... maar denk dat we de metro pakken. Ook prima.

En bedenk me dat ik over 5 weken al ga trouwen O_O
Wat gaat de tijd snel dan als je gaat trouwen, 5 weken is niets.

We zouden 5 jaar getrouwd zijn volgende maand, maar nu gescheiden en alleenstaande moeder. Het is een gewone dag geworden..
Alle reacties Link kopieren
Hier af en toe zon wat fijn is. Dus ik ga snel de tuin in om van de zonnestralen te genieten met mijn vers-geverfde haar (en bh helaas hahah) en weekendkrant en een kop koffie met sojamelk.

Dat van die Cavia en longziekte las ik ook (toevallig).
Everything you see I owe to spaghetti!
Hier helaas regen en dat blijft de komende week zo. Dus vandaag een bh-loos netflix dagje :proud:
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
10-09-2017 11:40
Hier helaas regen en dat blijft de komende week zo. Dus vandaag een bh-loos netflix dagje :proud:
Oh heerlijk, bh-loos! Maar wel met mooi gekleurd haar (is het goed uitgepakt?).
Everything you see I owe to spaghetti!
sonjavg schreef:
10-09-2017 11:37
Wat gaat de tijd snel dan als je gaat trouwen, 5 weken is niets.

We zouden 5 jaar getrouwd zijn volgende maand, maar nu gescheiden en alleenstaande moeder. Het is een gewone dag geworden..
Jeetje :( wat jammer dat jullie uit elkaar zijn. Maar waarschijnlijk wel voor alle partijen beter?

:hug:
Annapicobella schreef:
10-09-2017 11:48
Oh heerlijk, bh-loos! Maar wel met mooi gekleurd haar (is het goed uitgepakt?).
Nog niet gedaan :)

Ik werd namelijk pas rond 10.30 wakker, dus ga het zo doen.
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
10-09-2017 11:57
Nog niet gedaan :)

Ik werd namelijk pas rond 10.30 wakker, dus ga het zo doen.
Veel plezier, juist door jouw opmerkingen over haar verven heb ik gisterenavond het pakje verf neer gezet op de wastafel zodat het het eerste zou zijn wat ik vandaag ging doen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
10-09-2017 12:06
Veel plezier, juist door jouw opmerkingen over haar verven heb ik gisterenavond het pakje verf neer gezet op de wastafel zodat het het eerste zou zijn wat ik vandaag ging doen.
Welke kleur heb je gekozen?

Ik ga mijn haar donkerbruin met een rode gloed verven, zoals ik altijd doe. Ik heb vanmijzelf saai bruin haar en een tint donkerder staat beter bij mij.
Alle reacties Link kopieren
Daremanda schreef:
10-09-2017 11:52
Jeetje :( wat jammer dat jullie uit elkaar zijn. Maar waarschijnlijk wel voor alle partijen beter?

:hug:
Ja beter Daremanda al was het wel moeilijk want had zelf de gedachte om samen oud te worden.
chrisjoh schreef:
10-09-2017 11:04


Aviv zou toch maar even voorzichtig zijn met de nieuweling . Jammer even in quarantaine😁
Dat valt nog niet eens mee, niet de beestjes kennis laten maken. 't Kleintje zit nu zo alleen, dat is ook zielig. Maar ik zou mezelf ook nooit vergeven als alle cavia's ziek zouden worden...
Ondertussen gaat het best met de kleine, eet goed en ze is alvast niet zoeker geworden. Morgen maar even naar de dierenarts voor een check-up.

Een cavia met hooikoorts, dàt zou zielig zijn!
Henna zit erin :yes:

Dus nu 2 uurtjes wachten en dan heel lang douchen om het monster uit mijn haar te krijgen :hihi:
En ik had geen plastic handschoenen dus heb het met mijn blote handen gedaan. Doe dat niet! Mijn hele handen zijn goed en zelfs na tig keer wassen, zijn ze groen :rofl:
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
10-09-2017 15:00
En ik had geen plastic handschoenen dus heb het met mijn blote handen gedaan. Doe dat niet! Mijn hele handen zijn goed en zelfs na tig keer wassen, zijn ze groen :rofl:
Ai!!! Altijd handschoenen aan he, maar ja, dat is achteraf advies. Haal er desnoods een paar bij een benzinestation.

Mijn (fake)kleur is donkerblond, maar geen blond te bekennen hoor. Ik vind het alsnog vrij donker, maar mijn eigen kleur is ook donker.
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
10-09-2017 15:26
Ai!!! Altijd handschoenen aan he, maar ja, dat is achteraf advies. Haal er desnoods een paar bij een benzinestation.

Mijn (fake)kleur is donkerblond, maar geen blond te bekennen hoor. Ik vind het alsnog vrij donker, maar mijn eigen kleur is ook donker.
Ja ik deed het altijd met handschoenen, maar die had ik ni niet en ook geen zin om te halen. Ik het vervolg haal ik ze toch maar :proud:

Blond staat mij niet. Mijn huidskleur is niet helemaal blank, zomers licht getint (ondanks dat mijn hele familie gewoon oerhollands "wit" is) en daardoor maakt blond haar mij flets. Met donkerbruin, bijna tegen zwart, haar aan staat het het mooiste.
Ik laat mijn haar kleuren bij de kapper, bruin met een vleugje rood. Ze maken dan ook altijd netjes de haarlijn schoon, zodat niet je gezicht wordt meegeverfd. Nou heb ik ook een grote sproeten ouderdomsvlek in mijn gezicht van precies die kleur, dus als ik een nieuwe kapster heb, probeert ze vaak om die vlek weg te poetsen. Jammer genoeg lukt dat niet.

Hennahanden zijn hip, maar dan wel met een kek patroontje!
Ik heb een mooi patroontje. Mijn vingers zijn groener dan de rest :proud:

Het slijt vanzelf wel en anders op werk kijken of het er met aceton afgaat
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk allemaal en een fijne avond

Met mijn dochters lekker in de tuin gewerkt, groentetuintje en onkruid weggehaald. Erna nog even tikkertje gedaan en geschommeld met je jongste hahahaha voldoende me gelijk jong.
Eetsmakelijk allemaal. Ik heb geen zin om te koken dus ik heb simpel water gekookt, in een thermoskan gegoten en vervolgens 2 bouillon blokjes toegevoegd :proud:
FiIee schreef:
10-09-2017 18:18
Eetsmakelijk allemaal. Ik heb geen zin om te koken dus ik heb simpel water gekookt, in een thermoskan gegoten en vervolgens 2 bouillon blokjes toegevoegd :proud:
Een heerlijke, voedzame maaltijdsoep :rofl:
herfstappeltaart schreef:
10-09-2017 18:44
Een heerlijke, voedzame maaltijdsoep :rofl:
Ik heb er wel een paar plakjes brood bij :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven