twee liefdes...........nieuw topic...
vrijdag 20 juli 2007 om 11:41
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
Thea..........mss wel...
Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...
Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..
Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..
Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.
En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..
En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..
Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......
En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...
Maar verder is die wel heel lief hoor..
maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..
Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..
En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..
Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..
Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
zaterdag 14 februari 2009 om 21:04
Sofie, het klinkt in mijn oren niet goed, vooral niet in combinatie met de baby. Dat kan toch niet, tja vind ik dan hoor! Die nr. 2 van jou geeft er kennelijk ook niks om en dat vind ik op zijn minst niet netjes van hem, ronduit onfatsoenlijk en a-sociaal in mijn ogen........Jij bent ook helemaal fout bezig. Allebei een partner en ook nog eens kinderen en dan zo puberaal doen pfff! Ok ik ben ook wel eens fout gegaan, maar niet getrouwd en zo en kinderen. Ik vind dat je toch een bepaalde verantwoordelijkheid moet voelen en dragen naar je gezin toe anders is het toch niks?? Als je die ander echt wilt en hij jou moet je gewoon een keuze maken en niet van twee walletjes blijven eten. Dat houden jullie niet vol en als je het vol houdt zul je toch tenminste schuldgevoel moeten hebben of je geeft niks om je familie.
voer eendjes geen oorlog!
zondag 15 februari 2009 om 20:58
Hier gaat ook alles goed. Merk wel dat ik nu elke dag moet smsen. En hij heeft niet altijd tijd om te antwoorden. Dat is begrijpelijk, maar wel jammer!
inderdaad miepje, 30 minuten voor een wip is toch even heel wat anders dan 15 seconden om een sms te beantwoorden, zoals jouw gebonden rakker er nu een heeft zouden zeer veel meer mannen er simpel bij aan kunnen houden. Zo begripvol zelfs
inderdaad miepje, 30 minuten voor een wip is toch even heel wat anders dan 15 seconden om een sms te beantwoorden, zoals jouw gebonden rakker er nu een heeft zouden zeer veel meer mannen er simpel bij aan kunnen houden. Zo begripvol zelfs
zondag 15 februari 2009 om 21:04
wat is je probleem in je echte relatie nu eigenlijk? te jong getrouwd of zo? niet tijd genoeg genomen om de bloemetjes wat buiten te zetten en nu aan een hopenloze inhaalslag bezig? alleen waardering voor de gehaktballen die je s' avonds klaar hebt staan? Het ligt aan hem en niet aan jou dat je die niet voldoende krijgt? Weet je even niet hoe je het moet veranderen en ga je daarom maar van bil met een ander?
zondag 15 februari 2009 om 21:07
Kgeloof wel dat mijn no.2 een belangrijkere baan heeft dan jij. Hij heeft geen tijd voor smsjes en geen tijd om op forums te zitten niks te zeggen.
waw je valt dus op oudere gebonden mannen met een goeie baan? die hebben ze inderdaad het liefste en zeker als ze geen secretaresse hebben die er voor in is, maar wat is nu je probleem binnen je echte relatie jongedame, wat kom je te kort
waw je valt dus op oudere gebonden mannen met een goeie baan? die hebben ze inderdaad het liefste en zeker als ze geen secretaresse hebben die er voor in is, maar wat is nu je probleem binnen je echte relatie jongedame, wat kom je te kort
zondag 15 februari 2009 om 21:08
zondag 15 februari 2009 om 21:10
zondag 15 februari 2009 om 21:16
zondag 15 februari 2009 om 21:21
zondag 15 februari 2009 om 21:28
vrouwtje, 70% of meer van de mensen die hier op het forum rondhangen zullen zich bij jou afvragen wat jou bezielt om je zo naief te laten naaien door een vent die verder helemaal niets van jou wil en om jou geeft, ik durf het je te vragen en daarbij ook nog wat je mist in je eigen relatie die op grond van jou akties toch al gedoemd moet zijn om al lang mislukt te zijn
zondag 15 februari 2009 om 21:31