De gouden tip!
zondag 10 september 2017 om 11:58
Wie heeft er een gouden tip?
Ben ontzettend verkouden geworden, en bij mij blijft het nooit bij alleen een verkoudheid. Uiteindelijk wordt het of een bijholteontsteking of keelontsteking.
Normaal gesproken zou ik het gewoon uitzieken maar ik ga volgende week op vakantie!!! En wil dan graag wel beter zijn.
Dus wie kan me vertellen wat me snel van mn verkoudheidheid af helpt?!!
Bedankt alvast
Ben ontzettend verkouden geworden, en bij mij blijft het nooit bij alleen een verkoudheid. Uiteindelijk wordt het of een bijholteontsteking of keelontsteking.
Normaal gesproken zou ik het gewoon uitzieken maar ik ga volgende week op vakantie!!! En wil dan graag wel beter zijn.
Dus wie kan me vertellen wat me snel van mn verkoudheidheid af helpt?!!
Bedankt alvast
zondag 10 september 2017 om 12:04
Zorg dat je genoeg vitamines binnen krijgt en goed blijft drinken (en eten). Liefst overdag zo min mogelijk liggen omdat je dan veel oppervlakkiger ademt en je longen niet echt in beweging blijven, wel zorgen dat je goed uitgerust bent.
Handen wassen na het toilet en voor je eten gaat maken en/of opeten, voor zover je dat nog niet doet.
Handen wassen na het toilet en voor je eten gaat maken en/of opeten, voor zover je dat nog niet doet.
zondag 10 september 2017 om 12:10
zondag 10 september 2017 om 12:10
Of het een gouden tip is weet ik niet maar bij mij helpt het eten van appels goed als ik ziek ben, schijnt ook een antibioticum in te zitten (?) en een vriend van mij zweert bij gember en zelfgemaakte gemberthee: gember ( 2 cm ) raspen, koken in water, water in een zeefje afgieten in de beker en er dan verse citroensap met honing toevoegen. Het is niet eens vies
zondag 10 september 2017 om 12:11
Bedankt! Je bent idd al snel geneigd om te gaan liggen.chirpy schreef: ↑10-09-2017 12:04Zorg dat je genoeg vitamines binnen krijgt en goed blijft drinken (en eten). Liefst overdag zo min mogelijk liggen omdat je dan veel oppervlakkiger ademt en je longen niet echt in beweging blijven, wel zorgen dat je goed uitgerust bent.
Handen wassen na het toilet en voor je eten gaat maken en/of opeten, voor zover je dat nog niet doet.![]()
zondag 10 september 2017 om 12:13
Gember heb ik idd wel eens vaker gehoord. Toch maar eens proberen dan! Bedankt!Bobby-Pin schreef: ↑10-09-2017 12:10Of het een gouden tip is weet ik niet maar bij mij helpt het eten van appels goed als ik ziek ben, schijnt ook een antibioticum in te zitten (?) en een vriend van mij zweert bij gember en zelfgemaakte gemberthee: gember ( 2 cm ) raspen, koken in water, water in een zeefje afgieten in de beker en er dan verse citroensap met honing toevoegen. Het is niet eens vies![]()
zondag 10 september 2017 om 13:29
Als ik flink verkouden ben pak ik in de avond half uur voor ik ga slapen een kop citrosan dan 2 zakjes erin dan ben ik zo weet bovenop.
Kan je ook gewoon overdag nemen.
En zo heet mogelijk opdrinken zegt mijn moeder altijd
https://www.kruidvat.nl/citrosan-sachets/p/183810
Kan je ook gewoon overdag nemen.
En zo heet mogelijk opdrinken zegt mijn moeder altijd
https://www.kruidvat.nl/citrosan-sachets/p/183810
Tralalalala