Nieuwe date: het wilde niet
zondag 8 februari 2009 om 00:08
Ik heb een date gehad met een oud collega. Al heel lang was er een soort spanning tussen ons. Het is een lekker ding waarop veel vrouwen vallen.Ik sprak hem nog wel eens op MSN. Onze gesprekken waren dan ook altijd iets meer dan gewoon. Het ging steeds verder.En uiteindelijk was het zover dat er gewoon een date was om lekker uit te gaan en gewoon een keer sex te hebben. Eigenlijk raar, want zoiets gebeurd gewoon of niet, en niet echt op afspraak. Toch ging ik naar die afspraak en we gingen lekker eten en daarna naar zijn huis.
Erg gezellig en aan de andere kant voelde ik me ook zo onzeker.
Ik voelde me net een kind van 16. Ik ben niet verliefd op hem. Ik voel me eigenlijk nooit zo onzeker. Ik voelde me onzeker omdat ik zoiets had jezus en zo'n lekker ding wil MIJ. Al die vrouwen die hem willen, en hij wil MIJ? Ben ik wel mooi genoeg, en niet te dik. Belachelijk eigenlijk voor iemand van 30. Het was echt zo'n situatie van ja en wanneer gaan we het nu doen. Uiteindelijk gingen we naar de slaapkamer en ja het ging zo onhandig. Het zoenen was anders dan ik een beetje gewend was met andere mannen. Niet echt met passie. Toen had ie ook nog een hele kleine minipiemel, en hij werd niet groot. En ik werd steeds meer onzeker. Wat we ook deden hij werd niet stijf. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een echte afknapper en vanmorgen werd ik wakker met een echte kater. Jezus wat zou er nu geweest zijn?
Hij zou bellen maar heeft niet meer gebeld. Niet dat nu zo erg is maar toch!
Erg gezellig en aan de andere kant voelde ik me ook zo onzeker.
Ik voelde me net een kind van 16. Ik ben niet verliefd op hem. Ik voel me eigenlijk nooit zo onzeker. Ik voelde me onzeker omdat ik zoiets had jezus en zo'n lekker ding wil MIJ. Al die vrouwen die hem willen, en hij wil MIJ? Ben ik wel mooi genoeg, en niet te dik. Belachelijk eigenlijk voor iemand van 30. Het was echt zo'n situatie van ja en wanneer gaan we het nu doen. Uiteindelijk gingen we naar de slaapkamer en ja het ging zo onhandig. Het zoenen was anders dan ik een beetje gewend was met andere mannen. Niet echt met passie. Toen had ie ook nog een hele kleine minipiemel, en hij werd niet groot. En ik werd steeds meer onzeker. Wat we ook deden hij werd niet stijf. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met een echte afknapper en vanmorgen werd ik wakker met een echte kater. Jezus wat zou er nu geweest zijn?
Hij zou bellen maar heeft niet meer gebeld. Niet dat nu zo erg is maar toch!
zondag 15 februari 2009 om 22:10
quote:toetyfroety schreef op 08 februari 2009 @ 10:46:
[...]
Ja hoor, leg de schuld maar bij de vrouw.....TO schrijft toch nergens dat ze met haar armen voor haar buik lag, of steeds vroeg of ze niet te dik was.
Het is volgens mij gewoon volkomen logisch dat je onzeker bent als je voor het eerst met iemand naar bed gaat. Passie is het enige wat je daar doorheen kan sleuren. En die passie ontbrak!
Misschien omdat HIJ steeds met zijn handen voor zijn kleine pielemoos zat?
[...]
Ja hoor, leg de schuld maar bij de vrouw.....TO schrijft toch nergens dat ze met haar armen voor haar buik lag, of steeds vroeg of ze niet te dik was.
Het is volgens mij gewoon volkomen logisch dat je onzeker bent als je voor het eerst met iemand naar bed gaat. Passie is het enige wat je daar doorheen kan sleuren. En die passie ontbrak!
Misschien omdat HIJ steeds met zijn handen voor zijn kleine pielemoos zat?
woensdag 25 februari 2009 om 23:04
ook heb al een aantal keer meegemaakt dat 'n scharrel 'm niet omhoog kreeg. Vaak was het dan zo dat ik me onzeker begon te voelen en bang was dat ik iets niet goed deed of dat ie me onaantrekkelijk vond. Mijn ervaring is dat veel mannen het bijna proberen te negeren wanneer het (ff) niet lukt maar waarschijnlijk voelen zij zich net zo onzeker....