Onzekerheid

13-09-2017 13:12 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van net dertig en getrouwd. Een tijdje geleden heeft de baas van mijn vrouw naar haar uitgesproken iets voor haar te voelen. Hij wist het niet goed te plaatsen maar ook zij wist niet goed wat ze hiermee moest en was overdonderd. We hebben de laatste jaren veel voor onze kiezen gehad prive en ik ben haar soms ook wel verloren en heb haar soms links laten liggen doordat ik geen prater ben, houdt mijn emoties veel voor me. Het voorval heeft enkele weken gespeeld, diverse locaties waar ze gepraat hebben, appjes en telefoontjes getuigen dat er veel contact was. Ze is hier heel open en eerlijk in geweest naar mij. Uiteindelijk heeft ze mij uitgesproken voor mij te gaan en de relatie met hem puur zakelijk te houden. De relatie van haar baas met zijn vrouw is inmiddels stuk gelopen, het zat al niet goed.
Ze werkt er nog steeds en gaat met enige regelmaat met hem samen werk gerelateerd op stap.
Ik ben erg onzeker hierdoor geworden en kan haar momenteel heel lastig loslaten en merk dat ik haar ondanks alles toch blijf wantrouwen. Moet wel zeggen dat onze relatie beter gaat dan tevoren echter wel meet meer ups en downs door mijn onzekerheid en wantrouwende gedachten. Dit uit zich soms ook in lelijke opmerkingen waarin ik spreek over 'jullie, en 'samen', etc... Druk haar dus een hoek in.
Ze zegt vaak dat er niets is en dat ze puur een zakelijke relatie hebben. Hoe kom ik van mijn nare wantrouwige gedachten af naar haar en zorg ik dat ik de man ben die er altijd en 4ever voor haar is.
Door je ervan bewust te zijn, dat wantrouwende gedachten en lelijke opmerkingen afbreuk doen aan je relatie.

Gewoon mee stoppen dus, als je vrouw je lief is.
Ze is eerlijk geweest naar jou toe, dus wantrouw haar niet en houd op met die gemene opmerkingen.
Op deze manier drijf je haar echt in de armen van haar baas.
Ik snap het niet. De baas van je vrouw heeft uitgesproken iets voor haar te voelen, zij was verbaasd en overdonderd. Uiteindelijk heeft zij uitgesproken voor jou te gaan en nu wantrouw jij haar toch alsnog.

Dit voelt alsof er een stap mist. Kwam het dan toch niet allemaal van zijn kant?
Zij heeft aangegeven toch echt getwijfeld te hebben omdat ze niet begreep wat ze voelde, begrijpelijk. Alleen vind ik het moeilijk dat ze nog samen werken, al geeft ze aan dat het zuiver professioneel en zakelijk is blijft bij mij de twijfel toeslaan.
Wat voelt je vrouw voor haar baas?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
13-09-2017 13:54
Wat voelt je vrouw voor haar baas?
Wat ik begreep nu niet aangetrokken. Wel een heel fijne collega geeft ze aan, ze voelen elkaar meer dan goed aan.
Waarom blijft je vrouw daar nu nog werken? Het lijkt me voor haar ook heel ongemakkelijk als ze weet dat haar baas dit soort gevoelens heeft. Het lijkt me dat hun hele 'zakelijke relatie' nu niet meer zo zakelijk is ook al heeft zij aangegeven er niks mee te willen doen.
Heb wel wat meer vertrouwen in je vrouw. Heeft ze zelf aangegeven dat dit gebeurd is of ben je er toevallig achtergekomen? Dat ze hier open met je over kan praten en uiteindelijk voor jou kiest geeft toch wel aan hoe haar gevoelens liggen.
anoniem_354060 wijzigde dit bericht op 13-09-2017 13:59
0.39% gewijzigd
Ranoniem schreef:
13-09-2017 13:56
Wat ik begreep nu niet aangetrokken. Wel een heel fijne collega geeft ze aan, ze voelen elkaar meer dan goed aan.
Dat "meer dan elkaar goed aanvoelen"" is dat je eigen invulling of zegt zij dat?
Ze hebben dus naar elkaar uitgesproken dat er meer speelt tussen hen. Anders had zij geen keuze hoeven te maken.
Voor mij zou een logisch gevolg zijn dat ze ander werk zoekt.
Lisianthus schreef:
13-09-2017 13:59
Waarom blijft je vrouw daar nu nog werken? Het lijkt me voor haar ook heel ongemakkelijk als ze weet dat haar baas dit soort gevoelens heeft. Het lijkt me dat hun hele 'zakelijke relatie' nu niet meer zo zakelijk is ook al heeft zij aangegeven er niks mee te willen doen.
Heb wel wat meer vertrouwen in je vrouw. Heeft ze zelf aangegeven dat dit gebeurd is of ben je er toevallig achtergekomen? Dat ze hier open met je over kan praten en uiteindelijk voor jou kiest geeft toch wel aan hoe haar gevoelens liggen.
Ze is open en eerlijk geweest echter ben ik er wel achter gekomen dat ze naar specifieke locaties zijn geweest.
Samen blijven werken os de kat op het spek binden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hadewychh schreef:
13-09-2017 14:01
Ze hebben dus naar elkaar uitgesproken dat er meer speelt tussen hen. Anders had zij geen keuze hoeven te maken.
Voor mij zou een logisch gevolg zijn dat ze ander werk zoekt.
Precies.

Als mijn werkgever zegt dat hij me leuk vind en ik vind dat niet dan zeg ik dat hem meteen. Dan hoef ik er niet weken over te praten en te kiezen.
Klinkt allemaal alsof er wat wat speelde tussen die 2.
Ranoniem schreef:
13-09-2017 14:01
Ze is open en eerlijk geweest echter ben ik er wel achter gekomen dat ze naar specifieke locaties zijn geweest.
Blijkbaar toch niet helemaal?
Heb nog niet zozeer moeite met haar werk, dat geeft haar voldoening en maakt ook wie ze is. Wat me niet zint zijn de uitstapjes die zij samen hebben voor de zaak, dus de momenten dat ze samen weg zijn.
viva-amber schreef:
13-09-2017 14:02
Samen blijven werken os de kat op het spek binden.
Onzin. Het zijn twee volwassen mensen en de vrouw van TO voelt niks voor hem.

TO ik snap dat dit lastig is maar je vrouw heeft niks fout gedaan hoor...
Met haar wantrouwen schiet je niks op en maak je mogelijk dingen stuk. Je zal haar moeten vertrouwen.
Alicereturns schreef:
13-09-2017 14:09
Onzin. Het zijn twee volwassen mensen en de vrouw van TO voelt niks voor hem.

TO ik snap dat dit lastig is maar je vrouw heeft niks fout gedaan hoor...
Met haar wantrouwen schiet je niks op en maak je mogelijk dingen stuk. Je zal haar moeten vertrouwen.
Wat gek. Ze moet er weken over denken en praten met haar baas op allerlei locaties en daaarna kiest ze voor TO.
Maar ze voelt niks voor die werkgever. Jaja.
Fee-de-Goede schreef:
13-09-2017 14:10
Wat gek. Ze moet er weken over denken en praten met haar baas op allerlei locaties en daaarna kiest ze voor TO.
Maar ze voelt niks voor die werkgever. Jaja.
Keuze bij haar durde ongeveer een week, daarna is er nog wel veel gepraat.
Ranoniem schreef:
13-09-2017 14:07
Heb nog niet zozeer moeite met haar werk, dat geeft haar voldoening en maakt ook wie ze is. Wat me niet zint zijn de uitstapjes die zij samen hebben voor de zaak, dus de momenten dat ze samen weg zijn.
Om wat voor uitstapjes gaat het dan? Het is nogal een verschil of je met een groepje collega's uit eten gaat of een dag op congres naar een andere stad of dat je vrouw op zakenreis gaat met haar baas.

Daarentegen, als iemand overspel wil plegen is er altijd een gelegenheid. Mijn ex ging zogenaamd sporten, dat duurde wel even voor dat uitkwam.
Nirakkam schreef:
13-09-2017 14:14
Om wat voor uitstapjes gaat het dan? Het is nogal een verschil of je met een groepje collega's uit eten gaat of een dag op congres naar een andere stad of dat je vrouw op zakenreis gaat met haar baas.

Daarentegen, als iemand overspel wil plegen is er altijd een gelegenheid. Mijn ex ging zogenaamd sporten, dat duurde wel even voor dat uitkwam.
Zijn meer de momenten dat men samen op het hoofdkantoor zit of naar beurzen gaat. Nachtjes doet ze al niet meer voor mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven