Uitgerekend eind januari 2018 (deel 2)
donderdag 1 juni 2017 om 19:31
Hier is deel 2 (als vervolg op ons oude topic: zwanger/eind-januari-2018-uitgerekend/l ... #p27149399) Nu met tabel!
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo!
.
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
Iedereen die zwanger is en eind januari is uitgerekend, kan hier meeschrijven
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| stellarules (32/26) |
Tweede | 28 januari | Meisje! | |
| Januari-2018 (22/27) |
Eerste | 25 januari | Jongen! | |
| Sophie (26/32) |
Eerste | 23 januari | Meisje! | |
| Die-ene (29/31) |
Eerste | 29 januari | Meisje! | |
| wahaki (33/34) |
Tweede | 21 januari | Jongen! | |
| Duikmuis87 (30/33) |
Eerste | 23 januari | Jongen! | |
| Huismussie (33/35) |
Tweede | 23 januari | Jongen! | |
| flower29 (33/39) |
Tweede | 22 januari | Jongen! | |
| Bibi30 (?/?) |
Eerste | 29 januari | Meisje! | |
| Phlee87 (27/30) |
Eerste | 17 januari | Jongen! | |
| sammie81 (36/33) |
Eerste | 31 januari | Meisje! |
Jufjenn, Masjeel, Adaline, Rowiee_17. Bouvrie. Noor1807. Lin1402, Baby-nummer3, Fannetje, Knorretje2 & Viva-vida: jullie zijn zo stil dat we jullie uit de tabel hebben gehaald. Mochten jullie nog meelezen/-schrijven kunnen jullie jezelf altijd weer toevoegen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:28
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
92.61% gewijzigd
vrijdag 8 september 2017 om 17:40
vrijdag 8 september 2017 om 20:13
Van harte met je zoontje Huismussie! En jij ook met jullie gezonde kindje Duikmuis. Fijn hoor, al die goede berichten.
Klinkt goed Huismussie. Wij doen ook groen, maar dan mint. Met wit en grijs. Slim ook dat je kijkt naar hoe je het eenvoudig stoerder kan maken als hij ouder wordt.
Fijn weekend allemaal. Hopelijk wordt het nog eens droog
Klinkt goed Huismussie. Wij doen ook groen, maar dan mint. Met wit en grijs. Slim ook dat je kijkt naar hoe je het eenvoudig stoerder kan maken als hij ouder wordt.
Fijn weekend allemaal. Hopelijk wordt het nog eens droog
zaterdag 9 september 2017 om 09:00
Wat een goede berichten . Fijn dat de echo's goed waren lijkt me toch wel weer een bevestiging dat alles goed verloopt. Wij hebben inmiddels in ons nieuwe huis de muren allemaal geverfd. Dus ook de Babykamer! Grijs wit en mintgroen oh kan niet wachten tot ik m kan aankleden straks... grappige is dat onze slaapkamer een kleurtje heeft die haast wel lila/roze lijkt dus de meeste denken dat die de kinderkamer wordt hihi
zondag 10 september 2017 om 18:31
maandag 11 september 2017 om 11:56
Oh wat leuk huismussie!
Die van mij voelt het nu ook sinds een week of 2. Echt erg leuk.
En fijn om te lezen dat alle echos goed zijn
Ik zit momenteel in de ziektewet voor het grootste deel wegens bekkeninstabiliteit....
Nu elke week fysio en hopelijk gaat dat wat doen.
Echt enorm balen, want ik voel me verder wel goed.
Die van mij voelt het nu ook sinds een week of 2. Echt erg leuk.
En fijn om te lezen dat alle echos goed zijn
Ik zit momenteel in de ziektewet voor het grootste deel wegens bekkeninstabiliteit....
Nu elke week fysio en hopelijk gaat dat wat doen.
Echt enorm balen, want ik voel me verder wel goed.
maandag 11 september 2017 om 16:25
Wat heerlijk al jullie goede echo's. fijn zeg! Wij mogen donderdag.
Wat vervelend flower jouw bekkeninstabiliteit. En dan nog de wetenschap dat je ook nog een tijdje moet. Ik hoop dat de fysio wat helpt.
Leuk he huismussie. Vond dat ook wel een bijzonder moment. Vind het zelf ook behoorlijk bijzonder dat bewegen in je buik. En dan te bedenken dat het nog steeds maar een ieniemienie armpje of beentje is.
Grappig idd dat veel van jullie grijs met mintgroen heeft. Wij zitten daar ook wel aan te denken, maar dan ook beetje met okergeel, of toch basis met een stoere kleur blauw. Ach nou ja we hebben nog even..
Hebben iig vorige week 2 wagens gekocht (1 auto en 1 kinderwagen).
Wat vervelend flower jouw bekkeninstabiliteit. En dan nog de wetenschap dat je ook nog een tijdje moet. Ik hoop dat de fysio wat helpt.
Leuk he huismussie. Vond dat ook wel een bijzonder moment. Vind het zelf ook behoorlijk bijzonder dat bewegen in je buik. En dan te bedenken dat het nog steeds maar een ieniemienie armpje of beentje is.
Grappig idd dat veel van jullie grijs met mintgroen heeft. Wij zitten daar ook wel aan te denken, maar dan ook beetje met okergeel, of toch basis met een stoere kleur blauw. Ach nou ja we hebben nog even..
Hebben iig vorige week 2 wagens gekocht (1 auto en 1 kinderwagen).
Alles kan als jij het laat gebeuren
maandag 11 september 2017 om 17:49
Hallo dames! Wij hadden een heel druk weekend dus vandaar mn snelle krabbel tussendoor. Iedereen nogmaals gefeliciteerd met de goede echos!
Hier heeft vriendlief hem ook al een x voelen trappen. Het maakt het inderdaad een stuk echter.
Wij hebben ook een wagen al besteld. Die wordt begin oktober geleverd. Vond vriend erg leuk om te doen en heb hem daar redelijk vrij in gelaten. Zoals hij het zei; "ik wil de eerste wagen van de kleine man hebben uitgezocht" haha. Zo leuk om hem er zo mee bezig te zien
Hier heeft vriendlief hem ook al een x voelen trappen. Het maakt het inderdaad een stuk echter.
Wij hebben ook een wagen al besteld. Die wordt begin oktober geleverd. Vond vriend erg leuk om te doen en heb hem daar redelijk vrij in gelaten. Zoals hij het zei; "ik wil de eerste wagen van de kleine man hebben uitgezocht" haha. Zo leuk om hem er zo mee bezig te zien
maandag 11 september 2017 om 18:21
Huismussie: wat leuk! Lijkt me heel leuk om zo de zwangerschap wat meer te kunnen 'delen' met hem.
Flower: wat shit zeg! Hopelijk helpt fysio goed. Zou je als dat werkt weer meer kunnen werken?
Wagens zijn wij nog op aan het oriënteren. Er is zoveel keus dat ik bijna door de bomen het bos niet meer zie. Gelukkig hebben we nog een tijdje.
Flower: wat shit zeg! Hopelijk helpt fysio goed. Zou je als dat werkt weer meer kunnen werken?
Wagens zijn wij nog op aan het oriënteren. Er is zoveel keus dat ik bijna door de bomen het bos niet meer zie. Gelukkig hebben we nog een tijdje.
maandag 11 september 2017 om 20:49
Leuk hoor dat iedereen nu wel echt weer een stapje verder is.. kamertje, spulletjes,namen.
Hier voel ik sinds een goede week pas de kleine zelf. Dit omdat de placenta voor ligt. Vriendlief moet dus nog wel ff geduld hebben . Gister was wel grappig ik liet mijn rug losmaken door fysio en lag op mijn buik(jaja dat lukt nog) en toen ging ze echt tekeer hihi
Morgen onze 20wkn echo..echt veel zin in ook wel spannend maar fijn ff wat anders dan elke dag klussen
Gaan jullie trouwens allemaal borstvoeding geven?
Hier voel ik sinds een goede week pas de kleine zelf. Dit omdat de placenta voor ligt. Vriendlief moet dus nog wel ff geduld hebben . Gister was wel grappig ik liet mijn rug losmaken door fysio en lag op mijn buik(jaja dat lukt nog) en toen ging ze echt tekeer hihi
Morgen onze 20wkn echo..echt veel zin in ook wel spannend maar fijn ff wat anders dan elke dag klussen
Gaan jullie trouwens allemaal borstvoeding geven?
maandag 11 september 2017 om 21:48
Fijn om te lezen dat alles goed gaat met jullie en de babys! Lijkt me bijzonder dat je vriend/man de kleine voelt schoppen. Mijn vriend wil hem ook graag voelen maar hij houdt zich lekker stil als hij aan de buik zit. Nog even geduld dus! Vriend heeft wel echt zin om papa te worden, kan bijna niet wachten! Leuk dat jullie al zo bezig zijn met kamertjes! Wij hebben in december nog een verhuizing voor de boeg dus het kamertje moet nog even wachten. Ons wiegje is mintgroen dus we gaan voor kleuren die daarbij passen (bruin okergeel grijs of blauw). Maar dat duurt nog even! Ondertussen groeit de buik fijn door, recht naar voren! Bij jullie ook?
dinsdag 12 september 2017 om 06:26
Leuk al die schoppende babytjes! En voor de mannen ook leuk. Wordt het ook wat echter he, als ze het eenmaal voelen bewegen!
Mannen en wagens... Hahaha. Als ik een tip mag geven: kijk vooral ook even naar hoe compact ie is als je hem inklapt. Als meteen je hele kofferbak vol is, is dat erg vervelend.
Succes met je echo vandaag Bibi! En jij donderdag Sammie! Hopelijk alles in orde.
Oh Flower wat naar. Hopelijk helpt de fysio je. Wordt nog een lange zit anders tot januari.
Nee geen borstvoeding Bibi. Jij wel?
Phlee mijn buik groeit inderdaad recht naar voren. Maar dat was bij de eerste ook zo. Maakt dus niet uit (bij mij dan) of je een jongen of een meid verwacht, dat hoor je wel eens he.
Mannen en wagens... Hahaha. Als ik een tip mag geven: kijk vooral ook even naar hoe compact ie is als je hem inklapt. Als meteen je hele kofferbak vol is, is dat erg vervelend.
Succes met je echo vandaag Bibi! En jij donderdag Sammie! Hopelijk alles in orde.
Oh Flower wat naar. Hopelijk helpt de fysio je. Wordt nog een lange zit anders tot januari.
Nee geen borstvoeding Bibi. Jij wel?
Phlee mijn buik groeit inderdaad recht naar voren. Maar dat was bij de eerste ook zo. Maakt dus niet uit (bij mij dan) of je een jongen of een meid verwacht, dat hoor je wel eens he.
dinsdag 12 september 2017 om 07:11
Succes en veel plezier met je echo vandaag Bibi.
Hier wel borstvoeding. Je weet natuurlijk nooit helemaal of het lukt maar iig alles eeraan doen om het te laten werken. Voor mij is borstvoeding wel een belangrijk iets. Mn beste vriendin geeft ook borst en heeft al aangeboden dat ii haar altijd mag bellen als iets niet helemaal wilt oid
Ik ben voor een kamertje meer wit met lichtgrijs en donkerblauw. Vonden wij erg leuk. Lijkt misschien wat grauw als je die kleuren zo voorstelt maar we hebben er heel veel toffe felle dingen bij
Hier wel borstvoeding. Je weet natuurlijk nooit helemaal of het lukt maar iig alles eeraan doen om het te laten werken. Voor mij is borstvoeding wel een belangrijk iets. Mn beste vriendin geeft ook borst en heeft al aangeboden dat ii haar altijd mag bellen als iets niet helemaal wilt oid
Ik ben voor een kamertje meer wit met lichtgrijs en donkerblauw. Vonden wij erg leuk. Lijkt misschien wat grauw als je die kleuren zo voorstelt maar we hebben er heel veel toffe felle dingen bij
donderdag 14 september 2017 om 12:22
Bibi: Fijn dat de echo goed is! Hier ook een voorliggende placenta, vriend moet hier dus ook nog een tijdje geduld hebben.
Borstvoeding wil ik wel graag gaan geven.
Phlee: leuk dat je vriend er zoveel zin in heeft om vader te worden. De mijne is ook nog enthousiaster dan ik ben.
Spannend zeg, nog verhuizen in december. Heb je veel hulptroepen?
Stella: goede tip inderdaad. Wij hebben een kinderwagen van iemand gekregen. Heel lief, maar zo groot dat we moeten kiezen of de kinderwagen of de baby mee nemen in de auto.
Januari: fijn dat jullie blij zijn met die kleuren voor de babykamer. Ieder doet waar hij/zij gelukkig van wordt toch?
En ergens snap ik het ook wel, maar dat is vooral omdat ik juist van heel veel kleur hou.
Sammie: leuk, hopelijk is de echo goed gegaan.
Borstvoeding wil ik wel graag gaan geven.
Phlee: leuk dat je vriend er zoveel zin in heeft om vader te worden. De mijne is ook nog enthousiaster dan ik ben.
Spannend zeg, nog verhuizen in december. Heb je veel hulptroepen?
Stella: goede tip inderdaad. Wij hebben een kinderwagen van iemand gekregen. Heel lief, maar zo groot dat we moeten kiezen of de kinderwagen of de baby mee nemen in de auto.
Januari: fijn dat jullie blij zijn met die kleuren voor de babykamer. Ieder doet waar hij/zij gelukkig van wordt toch?
En ergens snap ik het ook wel, maar dat is vooral omdat ik juist van heel veel kleur hou.
Sammie: leuk, hopelijk is de echo goed gegaan.