Paniek

14-09-2017 10:40 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik hoop dat als ik het hier even kwijt kan en advies krijg van mensen die ik totaal niet ken, dat ik me iets beter zal voelen.

Twee maanden geleden is het uitgeraakt met mijn vriend na 1,5 jaar. Ik ben er helemaal kapot van. We smsten nog steeds elke dag om te vragen hoe het met elkaar ging, maar ook stuurden we nog leuke dingen naar elkaar in de zin van grappige filmpjes etc.

Wij zagen elkaar nog elke week en hadden daarbij nog elke keer seks. Nu is hij op vakantie met zijn vrienden naar Route Du Soleil, een festival waar duizenden Belgische en Nederlandse meisjes aanwezig zijn. Ik controleer constant zijn whatsapp of hij nog online is geweest. En ook op snapchat zal ik de eerste zijn die zijn verhaal heeft bekeken. Ik kan het niet laten om te sturen naar hem dat ik mij zorgen maak om het feit dat hij een ander meisje gaat leren kennen. Tot de dag van vandaag heeft hij me élke keer weer gerust gesteld dat er niets is daar. En telkens nam ik me voor om niks meer daarover te sturen, maar de paniek die ik heb als ik dan een snapchat zie met een meisje is zo enorm groot dat ik dan weer daarover stuur naar hem.
En nu heeft hij duidelijk gezegd dat hij dat niet meer leuk vond, wat normaal is natuurlijk. Hij weet ook niet of hij me nog wil zien en daar geraak ik zo van in paniek. Ik kan niet meer eten en ik geniet niet van mijn vakantie (want ik ben ook een weekje in het buitenland).
Hij zei dat ik het gewoon moest laten nu en dat hij erover ging nadenken als hij thuis was. Maar die onzekerheid maakt me zo bang.
Ik weet dat dit niet de juiste manier is en dat ik hem niet meer mag sturen of zien. Maar ik zie die jongen zo graag en ik ben bang dat ik gewoon nooit meer iemand ga tegenkomen zoals hem.

Ik ben voortdurend in paniek en weet niet hoe ik hiermee om moet gaan... Ik weet niet hoelang ik dat nog kan volhouden en heb al vaker gedacht dat ik er gewoon mee stop...
anoniem_354644 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 10:43
2.65% gewijzigd
Met wie ben je op vakantie ? Geef je telefoon een paar dagen aan diegene zodat je niet kunt kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
14-09-2017 10:42
Met wie ben je op vakantie ? Geef je telefoon een paar dagen aan diegene zodat je niet kunt kijken.
Met mijn ouders. Ik ben bang dat als ik dan mijn telefoon terug krijg, dat ik gewoon niets meer heb ontvangen van hem...
Het is uit he? Blokkeer hem op alle social media, je blijft zo jezelf pijnigen.
Hoe meer je contact opneemt hoe meer je hem wegduwt. Ik zou helemaal geen contact meer opnemen zodat hij ook de kans krijgt om je te missen.
En als hij je niet gaat missen dan moet je je daar helaas bij neerleggen. Hoe erg dat ook is maar je kunt iemand niet dwingen om van je te houden.

Sterkte
Geen hand vol maar een land vol met idioten mannen
Pfff wat een stalkergedrag.
Het is uit. Al neukt hij de halve wereld het is jouw zaak niet. Zolang je zoveel contact blijft houden en seks met hem blijft hebben kom je emotioneel nooit van hem los. Breek het contact af, blokkeer hem en vraag hem jou te blokkeren.
Darkwoman94 schreef:
14-09-2017 10:45
Met mijn ouders. Ik ben bang dat als ik dan mijn telefoon terug krijg, dat ik gewoon niets meer heb ontvangen van hem...
Ja joh, dat zou zomaar kunnen. Het is namelijk UIT en hij hoeft jou niet steeds te appen omdat jij dat zo graag wil.
Misschien geeft het juist een beetje rust dat je niet steeds kunt checken.

Ook ongezellig voor je ouders, dat je zo obsessief met je mobieltje bezig bent. Ga iets leuks doen met ze.
waarom is het uitgegaan als ik vragen mag?
Lorem Ipsum
Als je steeds blijft appen maak je hem pislink. Je wil niet dat hij uit boosheid dingen gaat posten die je helemaal niet wil zien.
Het is uit, maar doordat je elke keer contact blijft houden voelt het niet zo en rek je eigenlijk de periode waarin het besef komt dat het uit is enorm op. Je kunt hier beter mee stoppen en het verdrietige gevoel gewoon toelaten,dan ben je er het snelste vanaf. Je maakt je eigen 'lijdensweg' alleen maar langer op deze manier
Wat je doen moet? Ophouden met twee maten te meten en in gaan zien dat je ex erg misbruik van je maakt door leuk jou te gebruiken als friend with benefit totdat hij 'wat beters' tegenkomt.
Als een relatie eindigt is dat nooit leuk, daar moet je eerst van bijkomen.

I.m.o laat je je behoorlijk gebruiken.
Als jij geen zin meer hebt in onzekerheid wat je ex betreft zul je in moeten gaan zien dat je niet afhankelijk bent van hem.
Dat doe je door ALLE contact met hem nu meteen te stoppen en je eerst maar even op je eigen leven moet gaan focussen zodat je wat zelfvertrouwen krijgt en de 'wond van de breuk' rustig aan helen zeg maar.
Je ex maakt i.m.o enkel misbruik van je dus je bent hem geen enkele verantwoordelijk schuldig.
Meteen doen: blokkeren in whatsapp/mobile, nummer verwijderen alle spullen van hem de deur uit en echt GEEN contact meer. Niet via mail, telefoon, facebook, facetime, whatsapp,teletekst, briefpapier, rooksignalen enz.

Ga eerst maar ff aan jezelf werken voorlopig, daar heb je meer aan dan blijven hangen aan je ex. (Het is namelijk niet voor niks uit lijkt mij...)
Jij verdient volgens mij veel beter.
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 10:55
0.62% gewijzigd
Miss_Dizzy schreef:
14-09-2017 10:47
Pfff wat een stalkergedrag.
Het is uit. Al neukt hij de halve wereld het is jouw zaak niet. Zolang je zoveel contact blijft houden en seks met hem blijft hebben kom je emotioneel nooit van hem los. Breek het contact af, blokkeer hem en vraag hem jou te blokkeren.
Ik weet het. En ik schaam me daar ook voor hoor, daarom dat ik naar hier ben gekomen omdat ik dacht dat ik hier mijn zegje wel kon doen. Bedankt voor het advies
...
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 10:53
98.15% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
14-09-2017 10:48
Ja joh, dat zou zomaar kunnen. Het is namelijk UIT en hij hoeft jou niet steeds te appen omdat jij dat zo graag wil.
Misschien geeft het juist een beetje rust dat je niet steeds kunt checken.

Ook ongezellig voor je ouders, dat je zo obsessief met je mobieltje bezig bent. Ga iets leuks doen met ze.
Ik leg mijn gsm weg hoor als ik bij mijn ouders ben. Ik zit nooit op mijn gsm als ik bij hen ben. :-) bedankt voor het advies!
Pluisi schreef:
14-09-2017 10:46
Het is uit he? Blokkeer hem op alle social media, je blijft zo jezelf pijnigen.
Dit dus.
Het is bovendien i.m.o niet erg aantrekkelijk als iemand erg blijft plakken aan iemand.
Ik zou het daar benauwd van krijgen.
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 10:56
2.25% gewijzigd
Alicereturns schreef:
14-09-2017 10:51
Wat je doen moet? Ophouden met twee maten te meten en in gaan zien dat je ex erg misbruik van je maakt door leuk jou te gebruiken als friend with benefit totdat hij 'wat beters' tegenkomt.

Als jij geen zin meer hebt in onzekerheid wat je ex betreft zul je in moeten gaan zien dat je niet afhankelijk bent van hem.
Dat doe je door ALLE contact met hem nu meteen te stoppen en je eerst maar even op je eigen leven moet gaan focussen zodat je wat zelfvertrouwen krijgt en de 'wond van de breuk' rustig aan helen zeg maar.
Je ex maakt i.m.o enkel misbruik van je dus je bent hem geen enkele verantwoordelijk schuldig.
Meteen doen: blokkeren in whatsapp/mobile, nummer verwijderen alle spullen van hem de deur uit en echt GEEN contact meer. Niet via mail, telefoon, facebook, facetime, whatsapp,teletekst, briefpapier, rooksignalen enz.

Ga eerst maar ff aan jezelf werken voorlopig, daar heb je meer aan dan blijven hangen aan je ex. (Het is namelijk niet voor niks uit lijkt mij...)
Heel erg bedankt voor deze reactie! Je hebt helemaal gelijk, al is het niet zo gemakkelijk om dat ook effectief te doen... Maar ik kan niet anders.
Nou één voordeel, waarschijnlijk is hij je gezeik na z'n vakantie zó zat dat je vanzelf van hem af bent. Echt, vrouwen kunnen wat dat betreft het zo ontzettend goed voor zichzelf verpesten. Geen man die zin heeft in dit geclaim en gestalk.
Het is uit, je bent hem al kwijt. Het is niet verstandig hem nu al als vriend te houden want dat is hij helemaal niet. Je hoopt op meer maar dat ga je niet meer krijgen.
En uiteraard amuseert hij zich daar te pletter met anderen en dat mag ook. Want het is uit. En uiteraard gaat hij je dat niet vertellen, moet hij ook niet.
Verwijder en blokkeer hem overal voor je eigen goed.
Hij mag dat hè, al werkt hij heel het festivallende damesvolk af daar in een tentje, het is uit en hij is aan jou geen verantwoording schuldig.

Mijn advies: blokkeer hem op elke vorm van social media, als hij weer terug wil naar je, wat ik niet denk, dan vindt hij jou wel weer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Neem je kans waar nu je op vakantie bent en zoek lekker afleiding met je ouders. Je weet al dat je achterlijk en destructief (voor jezelf) bezig bent, ga er nu ook naar handelen. Echt, hoe langer je het volhoudt, hoe makkelijker het wordt tot je je realiseert dat je meer waard bent dan wat je nu jezelf aan doet!
Waarom ging het uit tussen jou en hem?
Reken er nou maar op dat hij zich met vrouwen vermaakt daar. Waarom zou hij niet?
Lijkt me knap irritant als je op een leuk festival bent en een ex blijft je iedere keer appen.. :-[
Ik zal het maar loslaten als ik jou was.
Ondanks dat het heel moeilijk is...
Alicereturns schreef:
14-09-2017 10:51

Waar lees jij dat ex misbruik maakt van haar? Ze zijn beide, apart van elkaar op vakantie. Zij stalkt zijn social media en raakt daarvan over de kook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven