Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 14 september 2017 om 11:17
Nu pas?
donderdag 14 september 2017 om 11:46
donderdag 14 september 2017 om 11:54
Ja dat is waar.herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 11:46Leuk tijdverdrijf toch? Net als al het gewauwel en geouwehoer op Napraat. Als die mensen dat niet willen moet je niet meedoen en jezelf te kijk zetten in zo'n programma.
Je hoeft natuurlijk niet mee te doen en als je daar wel voor kiest dan kun je er donder op zeggen dat mensen over je gaan praten en natuurlijk lang niet altijd positief.
Maar sommige mensen hebben de insteek van: laat ze maar over me praten, zo lang ze maar niet van me eten.
Mijn vriend vindt dat programma helemaal niks, dus we hebben gisteren verder gekeken naar een serie die we samen volgen op netflix en ik kan er dit keer dus niet over meepraten.
Maar ik heb door de jaren wel een beetje geleerd dat alles wat je irriteert aan een ander, dat dat aan jezelf ligt. Aan je eigen ego.
Soms zijn er dingen die je echt aan het hart gaan en die je diep vanbinnen raken, maar meestal is het gewoon een kwestie van je ego wat zich wil opkrikken of wat moeilijk loopt te doen.
donderdag 14 september 2017 om 11:57
shisha schreef: ↑14-09-2017 11:54Ja dat is waar.
Je hoeft natuurlijk niet mee te doen en als je daar wel voor kiest dan kun je er donder op zeggen dat mensen over je gaan praten en natuurlijk lang niet altijd positief.
Maar sommige mensen hebben de insteek van: laat ze maar over me praten, zo lang ze maar niet van me eten.
Mijn vriend vindt dat programma helemaal niks, dus we hebben gisteren verder gekeken naar een serie die we samen volgen op netflix en ik kan er dit keer dus niet over meepraten.
Maar ik heb door de jaren wel een beetje geleerd dat alles wat je irriteert aan een ander, dat dat aan jezelf ligt. Aan je eigen ego.
Soms zijn er dingen die je echt aan het hart gaan en die je diep vanbinnen raken, maar meestal is het gewoon een kwestie van je ego wat zich wil opkrikken of wat moeilijk loopt te doen.
Mijn man vind het ook niks, en ik weet donders goed dat het een flauwekulprogramma van SBS kwaliteit is, maar voor mij is het een guilty pleasure. Ik neem het op en kijk de volgende ochtend tijdens mijn ontbijt
donderdag 14 september 2017 om 12:04
Ik kan niet opnemenherfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 11:57Mijn man vind het ook niks, en ik weet donders goed dat het een flauwekulprogramma van SBS kwaliteit is, maar voor mij is het een guilty pleasure. Ik neem het op en kijk de volgende ochtend tijdens mijn ontbijt![]()
donderdag 14 september 2017 om 12:48
Ik vind het jammer dat er al sinterklaasspul in de winkels ligt.
Dat maakt het minder bijzonder vind ik.
Als alles altijd te koop is dan haalt dat het speciale er een beetje vanaf.
Maar wat betreft topics vind ik het dan wel weer meevallen.
Blijkbaar leven mensen er nu al erg naartoe.
Van de andere kant...misschien komt dat wel omdat ze getriggerd worden door al die pepernoten in de winkels?
donderdag 14 september 2017 om 13:00
Omdat het pas september is en nog lang geen winter. Wat mij betreft beginnen ze er begin november pas mee en anders eind oktober, maar niet eerder. Maar dat is mijn mening.
donderdag 14 september 2017 om 13:09
Dit. Maar in de supermarkt ontkom ik er niet aan. Daar staat al genoeg Sinterklaas snoepgoed. Kwam vorige week een jong koppel tegen die er ook nog niks van moest weten. Die gingen er wat van zeggen tegen de manager.herfstappeltaart schreef: ↑14-09-2017 13:02Ik ga gewoon zo weinig mogelijk winkelen. Dan zie ik al die meuk niet.
donderdag 14 september 2017 om 13:11
Wat een onzin om er wat van te zeggen, bij de winkels ligt het zo in een aparte hoek of stelling, je bent niet verplicht om er voorbij te lopen.
Bij de action zag ik het ook liggen, dan schuif ik door naar het volgend gangpad.
donderdag 14 september 2017 om 13:11
O god, sommige mensen hebben écht tijd te veel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 14 september 2017 om 13:13
https://tvblik.nl/
https://tvblik.nl/steenrijk-straatarm
veel kijkplezier
anoniem_320683 wijzigde dit bericht op 14-09-2017 13:16
12.58% gewijzigd
donderdag 14 september 2017 om 13:16
Van mij mag het in juni al. Of april. Aan jezelf of je het koopt of niet.
De kruidnoten zijn dit jaar iig weer heerlijk.