Afspreken
vrijdag 15 september 2017 om 10:07
Hoi allemaal,
Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?
En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?
Groetjes
Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?
En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?
Groetjes
vrijdag 15 september 2017 om 10:14
In je eerste topic schreef je dat hij het heeft uitgemaakt omdat hij jou niet meer zo leuk vond. Daarnaast was hij ook vreemdgegaan. Tsja, als jij je als deurmat wilt opstellen en verkering wil met iemand die anderen leuker vindt en daarom ook vreemdgaat met die anderen mag je dat helemaal zelf weten. Mijn keuze zou het niet zijn...
vrijdag 15 september 2017 om 10:15
Wat snap je niet?
vrijdag 15 september 2017 om 10:15
Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
vrijdag 15 september 2017 om 10:17
Ga je hem pijpen?Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 10:15Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
vrijdag 15 september 2017 om 10:17
De beste manier om dat te laten zien is om verder te gaan met je leven en gelukkig te worden.Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 10:15Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
vrijdag 15 september 2017 om 10:19
vrijdag 15 september 2017 om 10:19
en toch maakte hij het uitDenhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 10:15Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
EN
ging hij vreemd
hij heeft je heel bewust weggegooid.
Het is gewoon een klassehufter
vrijdag 15 september 2017 om 10:21
Natuurlijk. Want als TO nu weer verkering met hem zou krijgen weet hij dat er geen consequenties aan vreemdgaan zitten en dan flikt hij het nog veel vaker. Leuk vooruitzicht, dat is een recept voor lekker veel drama en ellende.
Is dat wat je wil, TO?
vrijdag 15 september 2017 om 10:22
Maar zo werkt dat niet, iemand waar je niet van houdt mag doen wat hij/zij wil, dat boeit niet. Hij vindt je niet leuk (genoeg) en dat jij je aan zijn voeten werpt gaat daar niets aan veranderen. Integendeel.Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 10:15Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
Nu mag hij nog een koudhartige del tegenkomen, als zij diegene is die zijn hormonen op hol doet slaan gaat hij voor haar gaan. Ook al doet ze niks voor hem.
Zo werkt het nu eenmaal.
Van iemand houden en er alles voor doen maakt niet dat de ander van jou gaat houden.
vrijdag 15 september 2017 om 10:24
Wat heeft houden van met opscheppen te maken?Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 10:15Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.