Afspreken

15-09-2017 10:07 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?

En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?

Groetjes
Dus je hebt geen zelfrespect?
lucky82 schreef:
15-09-2017 10:10
??
lucky82 schreef:
15-09-2017 10:10
Dat mag je niet zeggen, staat in de OP :whip:
Wat ga je laten zien dan?
Waarom wil je met hem afspreken? Je vind het niet erg dat hij is vreemd gegaan?
Hoor je wel wat je zegt? Hij houdt niet echt van je, belazerd je, en toch wil jij je aan zn voeten werpen.
In je eerste topic schreef je dat hij het heeft uitgemaakt omdat hij jou niet meer zo leuk vond. Daarnaast was hij ook vreemdgegaan. Tsja, als jij je als deurmat wilt opstellen en verkering wil met iemand die anderen leuker vindt en daarom ook vreemdgaat met die anderen mag je dat helemaal zelf weten. Mijn keuze zou het niet zijn...
Hij is je niet waard omdat hij is vreemdgegaan.
En dat weet je zelf ook best.
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:12
??
Wat snap je niet?
Ik zou als ik jou was morgen als je hem ziet gelijk op m'n knieen gaan liggen en zijn schoenen kussen. Misschien helpt dat.
Skull schreef:
15-09-2017 10:14
Wat ga je laten zien dan?
Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
Mis je hem echt of mis je " het in een relatie zitten" ?
En heeft hij het uitgemaakt of jij? Wil hij jou ook terug?
wedden dat je dit alleen maar meer verdriet brengt
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:15
Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
Ga je hem pijpen?
Denhaagisleuk schreef:
De beste manier om dat te laten zien is om verder te gaan met je leven en gelukkig te worden.
Hoe lang waren jullie samen?
dolfje schreef:
Mis je hem echt of mis je " het in een relatie zitten" ?
En heeft hij het uitgemaakt of jij? Wil hij jou ook terug?
Nee ik weet zeker dat ik hem mis, ik heb namelijk altijd een hekel gehad aan relaties, totdat hij kwam
Denhaagisleuk schreef:
Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
en toch maakte hij het uit
EN
ging hij vreemd

hij heeft je heel bewust weggegooid.
Het is gewoon een klassehufter
Elfje112 schreef:
15-09-2017 10:19
Hoe lang waren jullie samen?
Iets langer dan een jaar
dolfje schreef:
15-09-2017 10:17
De beste manier om dat te laten zien is om verder te gaan met je leven en gelukkig te worden.
Dit.
lilalinda schreef:
15-09-2017 10:16
wedden dat je dit alleen maar meer verdriet brengt

Natuurlijk. Want als TO nu weer verkering met hem zou krijgen weet hij dat er geen consequenties aan vreemdgaan zitten en dan flikt hij het nog veel vaker. Leuk vooruitzicht, dat is een recept voor lekker veel drama en ellende.
Is dat wat je wil, TO?
lilalinda schreef:
15-09-2017 10:19
en toch maakte hij het uit
EN
ging hij vreemd

hij heeft je heel bewust weggegooid.
Het is gewoon een klassehufter
Eens.
Waarom haten sommige vrouwen zichzelf zo erg?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Denhaagisleuk schreef:
Maar zo werkt dat niet, iemand waar je niet van houdt mag doen wat hij/zij wil, dat boeit niet. Hij vindt je niet leuk (genoeg) en dat jij je aan zijn voeten werpt gaat daar niets aan veranderen. Integendeel.
Nu mag hij nog een koudhartige del tegenkomen, als zij diegene is die zijn hormonen op hol doet slaan gaat hij voor haar gaan. Ook al doet ze niks voor hem.
Zo werkt het nu eenmaal.
Van iemand houden en er alles voor doen maakt niet dat de ander van jou gaat houden.
Denhaagisleuk schreef:
Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
Wat heeft houden van met opscheppen te maken?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven