Afspreken

15-09-2017 10:07 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?

En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?

Groetjes
Ik dacht dat ik de ontrouw van mijn partner ook kon vergeven,maar T is me niet gelukt.

T is blijvende schade.
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:19
Nee ik weet zeker dat ik hem mis, ik heb namelijk altijd een hekel gehad aan relaties, totdat hij kwam
Maar je bent? 18?
Natuurlijk had je tot voor kort een hekel aan relaties
Je verdient toch be...oh sorry wacht.

Je kan altijd proberen hé. Wie weet vindt hij dat wel woestaantrekkelijk. Een smekende ex die hem even gaat 'laten zien' wat hij toch wel niet mist. Een ex die eventjes op haar knietjes door de modder gaat om te tonen dat ze niet zonder hem kan. Terwijl hij lekker is vreemdgegaan. Hopelijk voor jou is hij zo vergevingsgezind en wakkert de liefde weer aan. En dan kan hij weer verder flierefluiten, want jij wilt toch alleen maar deze man in het universum, een andere keuze bestaat gewoon niet. Jullie klinken als de ideale basis voor een gelukkig gezinnetje. Hopelijk wacht je niet meer te lang met kinderen, dan heb je hem zeker vast. Zoiets?

Maar ehm, als vreemdgaan niet het ergste is, wat is er eigenlijk dan wel zo erg geweest dat het uit is geraakt?
En heeft hij al het "sorry zal ik nooit meer doen vergeef me dit was zo fout" riedeltje tegen je afgegaan ivm zijn vreemdgaan, of probeer jij hem nu terug te krijgen ondanks zijn houding is van "tja het is gebeurd, maar dat was een teken aan de want dat het scheef zat tussen ons en heb dus ook geen spijt". ?
Je zult er zeer waarschijnlijk niks mee bereiken door jezelf wanhopig aan zijn voeten te werpen.
Butterscotch schreef:
15-09-2017 10:24

Maar ehm, als vreemdgaan niet het ergste is, wat is er eigenlijk dan wel zo erg geweest dat het uit is geraakt?
En heeft hij al het "sorry zal ik nooit meer doen vergeef me dit was zo fout" riedeltje tegen je afgegaan ivm zijn vreemdgaan, of probeer jij hem nu terug te krijgen ondanks zijn houding is van "tja het is gebeurd, maar dat was een teken aan de want dat het scheef zat tussen ons en heb dus ook geen spijt". ?
hij maakte het uit (zie andere topic)
Hij is vreemdgegaan en heeft het uitgemaakt.

Hij wil je niet.

Hoe duidelijk wil je het hebben?
When they go low, we go high. (M.Obama)
Butterscotch schreef:

Hij heeft het uitgemaakt omdat hij haar niet meer zo leuk vond. Dus als ze ooit weer bij elkaar zouden komen kun je op je vingers natellen dat hij vreemd blijft gaan. Hij vindt haar immers niet meer zo leuk, dat heeft hij zelf gezegd.
lilalinda schreef:
15-09-2017 10:27
hij maakte het uit (zie andere topic)
In dat geval: je zult er helemaal niks mee bereiken door jezelf wanhopig aan zijn voeten te werpen.
Sorry maar waar heb ik gezegd dat ik jankend aan zn voeten ga liggen? Ik ben zelf ook niet zo dom om te snappen dat je dat niet moet doen.
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:29
Sorry maar waar heb ik gezegd dat ik jankend aan zn voeten ga liggen? Ik ben zelf ook niet zo dom om te snappen dat je dat niet moet doen.
Je gedraagt je anders best dom.
Butterscotch schreef:
Je verdient toch be...oh sorry wacht.

Je kan altijd proberen hé. Wie weet vindt hij dat wel woestaantrekkelijk. Een smekende ex die hem even gaat 'laten zien' wat hij toch wel niet mist. Een ex die eventjes op haar knietjes door de modder gaat om te tonen dat ze niet zonder hem kan. Terwijl hij lekker is vreemdgegaan. Hopelijk voor jou is hij zo vergevingsgezind en wakkert de liefde weer aan. En dan kan hij weer verder flierefluiten, want jij wilt toch alleen maar deze man in het universum, een andere keuze bestaat gewoon niet. Jullie klinken als de ideale basis voor een gelukkig gezinnetje. Hopelijk wacht je niet meer te lang met kinderen, dan heb je hem zeker vast. Zoiets?

Uhu ja ik ga aan zn voeten liggen. En nee ik bedoel gewoon dat ik het kutter vind dat het uit is dan dat ie is vreemdgegaan
Verkleed je als deurmat. Maakt het helemaal duidelijk.
SaveAngie schreef:
15-09-2017 10:30
Je gedraagt je anders best dom.
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik niet zit te wachten op zulke reacties. Ik wilde tips, ik hoef geen mensen die stront naar mn hoofd gooien
Waarom gaan jullie afspreken? Wie kwam met dat idee?
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:29
Maar je denkt, dat je hem terug kan krijgen.
En Ja, dat zal best lukken hoor. Als jij hem vanavond goeie sex beloofd, is hij vanavond weer je vriendje.
Misschien morgenochtend ook nog wel.

Maar daarna ben je hem opnieuw kwijt, en komt de klap nog harder aan.

Gun jezelf een leukere vent
QueenArachnia schreef:
15-09-2017 10:32
Waarom gaan jullie afspreken? Wie kwam met dat idee?
We kwamen samen op het idee
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:31
Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik niet zit te wachten op zulke reacties. Ik wilde tips, ik hoef geen mensen die stront naar mn hoofd gooien
TIP:
Doe Het Niet!
lilalinda schreef:
15-09-2017 10:32
Maar je denkt, dat je hem terug kan krijgen.
En Ja, dat zal best lukken hoor. Als jij hem vanavond goeie sex beloofd, is hij vanavond weer je vriendje.
Misschien morgenochtend ook nog wel.

Maar daarna ben je hem opnieuw kwijt, en komt de klap nog harder aan.

Gun jezelf een leukere vent
Ja seks gaat m niet worden
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:31
Ik denk dat deze "stront" het beste advies is wat je in deze situatie kunt krijgen.

Jij bent hier degene met stront in de ogen, want je ziet niet helder.

Hopelijk gaan je ogen open.
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:33
Ja seks gaat m niet worden
Tuurlijk wel.
Misschien een toverdrankje!
En hij weet dat jij hem terug wil?

Ik vrees dat je van een koude kermis gaat thuiskomen, aangezien hij het heeft uitgemaakt omdat hij je niet meer leuk vond. Waarom zou hij je nu ineens wel leuk vinden dan?
Skull schreef:
15-09-2017 10:34
Tuurlijk wel.
Je bent me net voor.
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 15-09-2017 10:37
0.00% gewijzigd
Elfje112 schreef:
15-09-2017 10:36
Je bent me net voor.
;)
QueenArachnia schreef:
15-09-2017 10:35
En hij weet dat jij hem terug wil?

Ik vrees dat je van een koude kermis gaat thuiskomen, aangezien hij het heeft uitgemaakt omdat hij je niet meer leuk vond. Waarom zou hij je nu ineens wel leuk vinden dan?
Leuk voor de neuk en ze doet alsof haar neus bloedt als hij buiten de pot piest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven