Afspreken
vrijdag 15 september 2017 om 10:07
Hoi allemaal,
Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?
En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?
Groetjes
Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?
En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?
Groetjes
vrijdag 15 september 2017 om 10:38
Hij vindt alleen gepijpt worden ook goed.
vrijdag 15 september 2017 om 10:39
weet hij dit al??
vrijdag 15 september 2017 om 10:41
Was dat de reden dat hij vreemd is gegaan?
vrijdag 15 september 2017 om 10:52
en hij maakte het uit, hij bliefde haar niet meergelderka schreef: ↑15-09-2017 10:48Je moet nu door die pijn heen en je wilt dat het stopt.
Dat kan. Je kunt je vast wel zo aantrekkelijk maken dat hij met je wil. En dat dempt de pijn.
Dan houd je twee problemen over.
1. Hij vond tijdelijke seks belangrijker dan zijn relatie met jou.
2. Jouw vertrouwen in hem is weg.
Je hoopt dat die problemen vanzelf weg gaan als je er niet aan denkt.
Heb ik het zo een beetje samengevat?
vrijdag 15 september 2017 om 10:52
Ja eigenlijk welgelderka schreef: ↑15-09-2017 10:48Je moet nu door die pijn heen en je wilt dat het stopt.
Dat kan. Je kunt je vast wel zo aantrekkelijk maken dat hij met je wil. En dat dempt de pijn.
Dan houd je twee problemen over.
1. Hij vond tijdelijke seks belangrijker dan zijn relatie met jou.
2. Jouw vertrouwen in hem is weg.
Je hoopt dat die problemen vanzelf weg gaan als je er niet aan denkt.
Heb ik het zo een beetje samengevat?
vrijdag 15 september 2017 om 10:53
Omdat je zelf zegt dat je hem gaat laten zien wat hij mist door alles voor hem te doen?Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 10:29Sorry maar waar heb ik gezegd dat ik jankend aan zn voeten ga liggen? Ik ben zelf ook niet zo dom om te snappen dat je dat niet moet doen.
vrijdag 15 september 2017 om 10:53
Als jullie een tijd samen zijn geweest, dan weet hij precies wat hij mist, lijkt me zo.
Kun je je tijdens die afspraak wel anders gedragen, maar je bent wie je bent en hij kent je op die manier.
Als hij geilt op een partner die alles voor hem doet, dan is het waarschijnlijk niet zo'n geschikte partner.
Kun je je tijdens die afspraak wel anders gedragen, maar je bent wie je bent en hij kent je op die manier.
Als hij geilt op een partner die alles voor hem doet, dan is het waarschijnlijk niet zo'n geschikte partner.
vrijdag 15 september 2017 om 10:56
Laat hem gaan.
vrijdag 15 september 2017 om 10:59
Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 10:15Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
Als je dan ook maar zegt dat hij niet meer vreemd mag gaan. Grenzen vaststellen dus, anders meent hij dat hij er goed van af is gekomen en dan flikt hij het weer. Grenzen....denk daar aan.
vrijdag 15 september 2017 om 11:06
Ja dat was ik ook van plan.. En het is niet zo dat ik alles voor hem ga doen nu ofzo, die fout maak ik niet nog een keer.. Maar ik heb ergens gelezen dat als je doet alsof het heel goed met je gaat en dat je over hem heent bent, dat ie dan denkt: oei nu ben ik haar echt kwijtLiefhebber 64 schreef: ↑15-09-2017 10:59Als je dan ook maar zegt dat hij niet meer vreemd mag gaan. Grenzen vaststellen dus, anders meent hij dat hij er goed van af is gekomen en dan flikt hij het weer. Grenzen....denk daar aan.
Ik weet niet of dat echt zo is, maar het klinkt wel logisch, dus dat probeer ik te doen.. Ik zeg namelijk niet tegen hem hoe erg ik hem mis ofzo, ik doe alsof het goed gaat met me
vrijdag 15 september 2017 om 11:08
met welk doel?Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 11:06Maar ik heb ergens gelezen dat als je doet alsof het heel goed met je gaat en dat je over hem heent bent, dat ie dan denkt: oei nu ben ik haar echt kwijt
Ik weet niet of dat echt zo is, maar het klinkt wel logisch, dus dat probeer ik te doen.. Ik zeg namelijk niet tegen hem hoe erg ik hem mis ofzo, ik doe alsof het goed gaat met me
dan krijg je hem terug?? Moet je niet willen hoor
vrijdag 15 september 2017 om 11:14
zorg dat je hem vergeetDenhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 11:12Nee dat weet ik.. ik zit ook wel in een tweestrijd hoor, maar ik hou nog teveel van hem
ga andere leuke dingen doen
stappen met vriendinnen,
laat je versieren door een andere jongen
drink een paar biertjes
ga naar de dierentuin
lees een boek
eet een kilo chocolade
Maar ga vooral niet iets met hem doen
vrijdag 15 september 2017 om 11:31
Dat is ook heel moeilijk als je zoveel van iemand houdt. Maar liefdesverdriet overwin je wel. Ga hem uit de weg. Hem blijven zien zal je niet helpen.Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 11:12Nee dat weet ik.. ik zit ook wel in een tweestrijd hoor, maar ik hou nog teveel van hem
vrijdag 15 september 2017 om 11:34
Werd er nooit geneukt dan?
Oke, volgens mij ben je ook nog erg jong. Neem van deze ouwe taart met genoeg ervaring met losers als jouw ex maar gewoon aan; deze 'boy' is niet leuk! Probeer die deurmat zo snel mogelijk van je af te schudden en gedraag je als een vrouw.
Je bent toch meer waard dan dit? Waarom wil je perse een vriend die je belazert? Serieus; waarom?
vrijdag 15 september 2017 om 11:34
Denhaagisleuk schreef: ↑15-09-2017 11:06Maar ik heb ergens gelezen dat als je doet alsof het heel goed met je gaat en dat je over hem heent bent, dat ie dan denkt: oei nu ben ik haar echt kwijt
Dat heb je verkeerd begrepen. Je moet niet doen alsof, maar ervoor zorgen dat het ook écht beter met je gaat. Zorg ervoor dat je een leuk leven hebt, ga dingen ondernemen, geniet van je vrijheid. Het leuke is dat als je echt voelt dat het goed met je gaat je hem dan waarschijnlijk niet eens meer terug wilt.
Enne... jij kunt nog wel ontzettend veel van hem houden, maar hij houdt overduidelijk niet meer van jou. Is dat wat je wil, een relatie zonder liefde van zijn kant?
vrijdag 15 september 2017 om 11:36
Ik weet niet hoe oud je/jullie zijn, en hoe lang je samen geweest bent?
Maar mijn vraag is eigenlijk: heeft HIJ spijt dat hij is vreemd gegaan? En kan hij je vertellen waarom?
Ik denk.. en dat hoor ik wel vaker.. dat veel stellen die al lang samen zijn, toch bij elkaar terug komen omdat ze toch van elkaar blijven houden. Iedereen maakt fouten.. waarvan vreemdgaan echt een hele grote is.
Maar als JIJ hem kan vergeven.. en je hem weer volledig kan vertrouwen (of opbouwen), en HIJ er ook oprecht spijt van heeft en bij je terug wil. Dan zou je het kunnen proberen?
Maar mijn vraag is eigenlijk: heeft HIJ spijt dat hij is vreemd gegaan? En kan hij je vertellen waarom?
Ik denk.. en dat hoor ik wel vaker.. dat veel stellen die al lang samen zijn, toch bij elkaar terug komen omdat ze toch van elkaar blijven houden. Iedereen maakt fouten.. waarvan vreemdgaan echt een hele grote is.
Maar als JIJ hem kan vergeven.. en je hem weer volledig kan vertrouwen (of opbouwen), en HIJ er ook oprecht spijt van heeft en bij je terug wil. Dan zou je het kunnen proberen?
vrijdag 15 september 2017 om 11:39
Oh ik heb een stuk gemist..
Als hij vreemd gegaan is omdat hij seks (met een ander) belangrijker vond, dan een vertrouwde relatie met jou..
Dan zou ik zeggen: geen hand vol, maar een land vol boys! Een jongen die vreemd gaat omdat jij geen seks wil, is echt niet OK!
Maar het is aan jou.. Als je het wil vraag je het hem.. Vraag hem wat de reden is.
En dan kan jij beslissen of je het nog wil proberen, of dat het een periode is die kut is waar je nu door heen moet
Als hij vreemd gegaan is omdat hij seks (met een ander) belangrijker vond, dan een vertrouwde relatie met jou..
Dan zou ik zeggen: geen hand vol, maar een land vol boys! Een jongen die vreemd gaat omdat jij geen seks wil, is echt niet OK!
Maar het is aan jou.. Als je het wil vraag je het hem.. Vraag hem wat de reden is.
En dan kan jij beslissen of je het nog wil proberen, of dat het een periode is die kut is waar je nu door heen moet