Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
vrijdag 15 september 2017 om 10:54
Goedemorgen.ben benieuwd welke het gaat worden Cateautje .je lijkt mijn man wel wil ook niet appen. Die zegt .bel gewoon krijg je gelijk antwoord. Ik doe het wel.vind het supermakkelijk.
Mijn nichtje is haar oma van 95 aan het leren hoe ze moet appen.
Mijn nichtje is haar oma van 95 aan het leren hoe ze moet appen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 15 september 2017 om 10:57
Mijn smartfoon ligt ergens onder in een la en ik gebruik gewoon een ouderwetse Nokia en ik geef je man gelijk, gesprekjes zijn binnen een minuut gedaan en iedereen weet waar die aan toe is.
Als ik naar al die topics kijk die hier geopend worden over appgedrag, geef mijn portie dan maar aan Fikkie.
vrijdag 15 september 2017 om 11:12
Waarom ga je toch niet naar het asiel joh.....
vrijdag 15 september 2017 om 11:15
Ja, is op zich wel een plan, maar in het asiel hier is het een beautycontest. Je kan geen poes uitzoeken omdat je het goed met elkaar kan vinden, je moet er van een afstand gewoon eentje aanwijzen en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil eerst kijken of we bij elkaar passen en of het een toffe is. Dat kan niet in ons asiel, daar is het kijken, kiezen en kopen.
vrijdag 15 september 2017 om 11:19
Cateautje schreef: ↑15-09-2017 11:15Ja, is op zich wel een plan, maar in het asiel hier is het een beautycontest. Je kan geen poes uitzoeken omdat je het goed met elkaar kan vinden, je moet er van een afstand gewoon eentje aanwijzen en daar zit ik niet op te wachten. Ik wil eerst kijken of we bij elkaar passen en of het een toffe is. Dat kan niet in ons asiel, daar is het kijken, kiezen en kopen.
Dat zou ik ook niet willen.
Ik heb mijn twee raskatten van marktplaats.
hoewel ze ook regelmatig ruzie hebben.Kat nr1 denkt dat hij de heer des huizes is en kat 2 moet daaronder lijden
vrijdag 15 september 2017 om 11:54
Nou, ik heb haar gesmst en toen kreeg ik wel gelijk antwoord. Wat een armoe.
In ieder geval, ik ga vanmiddag om 5 uur kijken. Ze woont uptown in de duurste wijk van de stad, typisch dan dat ze het dier niet naar het asiel brengt. Maar goed, ik heb hoogstwaarschijnlijk vanavond een poes, een Pluisje, al weet ik niet of ik die naam aanhoud.
In ieder geval, ik ga vanmiddag om 5 uur kijken. Ze woont uptown in de duurste wijk van de stad, typisch dan dat ze het dier niet naar het asiel brengt. Maar goed, ik heb hoogstwaarschijnlijk vanavond een poes, een Pluisje, al weet ik niet of ik die naam aanhoud.
vrijdag 15 september 2017 om 12:49
Leuk vooruitzicht Cateau, heb je al kriebels in je buikCateautje schreef: ↑15-09-2017 11:54Nou, ik heb haar gesmst en toen kreeg ik wel gelijk antwoord. Wat een armoe.
vrijdag 15 september 2017 om 12:56
Je hè. Ik heb plannen voor meerdere poezen in huis, maar om dat in één keer te doen lijkt me niet wijs.
vrijdag 15 september 2017 om 13:05
Serieus? Dat wiat ik niet. Wat jammer is dat want dat zal veel mensen ervan weerhouden hun dier netjes naar het asiel te brengen ipv ergens te dumpen
vrijdag 15 september 2017 om 13:07
Ze worden met enige regelmaat in een doos over het hek gekieperd bij het asiel. Dat krijg je dan.herfstappeltaart schreef: ↑15-09-2017 13:05Serieus? Dat wiat ik niet. Wat jammer is dat want dat zal veel mensen ervan weerhouden hun dier netjes naar het asiel te brengen ipv ergens te dumpen![]()
vrijdag 15 september 2017 om 13:26
Zoveel. Ik dacht dat dat gratis was. Wat vraagt ze voor de poes via marktplaats?
vrijdag 15 september 2017 om 13:50
Het dierenasiel moet ook rondkomen natuurlijk.
Ik vind asiel niet zo'n goede plaats voor katten maar soms kan het niet anders.
Spannend Cateautje, ga je straks bij Backup kijken?
vrijdag 15 september 2017 om 17:08
Heb vanmiddag een nieuwe fiets gekocht. Moet wel eerst nog op bejaardengym merk ik, opstappen gaat geheel niet soepel meer. Misschien ook wel met huidige onzekerheid (over alles) te maken, maar wat was ik trots op mezelf dat ik fiets zag en direct de knoop kon doorhakken. Niet nog een keer een paar weken langer nadenken en nadenken en nadenken.
Everything you see I owe to spaghetti!
vrijdag 15 september 2017 om 17:33