Afspreken

15-09-2017 10:07 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een maand geleden zijn mijn vriend en ik uit elkaar gegaan.. Ik mis hem nog steeds elke dag en moet hier ook dagelijks om huilen.. Ik kan gewoon niet geloven dat het uit is. Ik wil hem echt terug..
Hij is vreemdgegaan, maar dat vind ik opzich nog niet het ergste (ik hoef geen reacties van mensen die zeggen dat hij me niet waard is, omdat hij is vreemdgegaan). Nu ga ik morgen afspreken met hem, en ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?

En heeft misschien iemand ervaring in het terugnemen van je ex ookal is hij vreemdgegaan (of misschien ben jij vreemdgegaan)?

Groetjes
Hij.wil.niet. Sorry TO, ik heb in het verleden ook wel eens in die situatie gezeten. Dan dacht ik dat als ik er nou superleuk uit zou zien, lekker zou ruiken, de juiste dingen zou zeggen en lekker relaxed zou doen, hij me wel weer zou willen. Bij vriendinnen heb ik dit ook wel gezien. Het is best begrijpelijk, maar geloof me: het gaat niet werken. Je gaat teleurgesteld worden, doe jezelf een lol en stel je verwachtingen bij of liever nog, zeg af!
Afzeggen met de reden dat je wat anders te doen hebt. Mannen vinden het aantrekkelijker wanneer ze moeite moeten doen voor een vrouw (is mij ooit verteld).
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:15
Ik wil gewoon dat hij me gaat missen en dat ie erachter komt wat ie heeft laten lopen.. Dit is niet bedoelt om op te scheppen, maar ik hield/houd super veel van hem en ik deed alles voor hem, en ik wil gewoon dat hij inziet wat ie heeft weggegooid
maar hij mist je misschien helemaal niet en hij vindt het misschien helemaal niet erg dat het uit is.
waarom denk je dat hij hetzelfde denkt en voelt als jij?
Nou ja, ik weet niet wat de medische reden is dat je geen seks kunt hebben, maar is dat iets blijvends? Want je zegt dat het in jullie relatie ook zo was en dan vind ik het een hele andere insteek.
De meeste mensen hebben wel echt behoefte aan af en toe seks, dus als jullie relatie verder helemaal super was is dit wel een gelegenheid om te bespreken jullie relatie weer op te pakken, maar nu met andere spelregels.
Dus dat je afspraken kan maken over dat hij wel met andere vrouwen seks kan hebben, maar met voorwaarden waar jullie het samen over eens zijn.
Stellen zat waarbij dat werkt.
Poeszie schreef:
15-09-2017 10:13
Dat mag je niet zeggen, staat in de OP :whip:
M.a.w ze wil geen eerlijk advies maar enkel dat we met haar mee lullen?

Ok komt ie: meid, moet je doen, goed idee. Sexy jurkje aan en gaan met die banaan.
Werken aan jezelf en zelf je onzekerheid oplossen ipv dat op een ander te botvieren is zo 2000...
(Maar kom dan ajb over een tijdje niet mekkeren he... Dan wordt het gevalletje 'Wet van Wuiles')

Zo goed?
:facepalm:

Omg

Niet janken zodra hij je weer besodemieterd hè? Moet makkelijk kunnen!

Jij bent de ideale vrouw voor menig man, daar mag je op proosten. Als je maar weet dat de resr van alle degelijke kerels en weinig vrouwen respect op kunnen brengen voor deze zwakte.

Gewoon afspreken, het bed in en hups! Op naar knock out nummer 2 :popcorn:
Poeszie schreef:
:cheer2: :proud:
Beetje lief blijven
TO is 18, niet 48
lilalinda schreef:
15-09-2017 13:17
Beetje lief blijven
TO is 18, niet 48
Dat zag ik ook net pas .. :facepalm:

To, je zou geen toneel hoeven spelen om iemand voor je te winnen.
Oprechte liefde heeft dat niet nodig.
Hopelijk leer je hiervan en laat je dit nooit weer gebeuren.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Elfje112 schreef:
15-09-2017 12:15
Afzeggen met de reden dat je wat anders te doen hebt. Mannen vinden het aantrekkelijker wanneer ze moeite moeten doen voor een vrouw (is mij ooit verteld).
.
Ik (man) krijg het gevoel dat de interesse niet wederzijds is wanneer ik erg veel moeite moet doen en ga dan lekker verder kijken.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
15-09-2017 13:22
.
Ik (man) krijg het gevoel dat de interesse niet wederzijds is wanneer ik erg veel moeite moet doen en ga dan lekker verder kijken.
Ah, ok.
Poeszie schreef:
:mad:
lucky82 schreef:
15-09-2017 10:10
Dus je hebt geen zelfrespect?
Pluisi schreef:
15-09-2017 10:14
Hij houdt niet echt van je, belazerd je, en toch wil jij je aan zn voeten werpen.
SaveAngie schreef:
15-09-2017 10:21
Waarom haten sommige vrouwen zichzelf zo erg?
Ex gooit bewust TO weg en dan nog gaat ze in smeekhouding om genade?

Ben je in je leven zo verwaarloosd geweest dat je niet weet hoe je van jezelf hoort te houden? Zelfrespect kan je ook leren.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Spookiieej schreef:
15-09-2017 11:36
Ik weet niet hoe oud je/jullie zijn, en hoe lang je samen geweest bent?
Maar mijn vraag is eigenlijk: heeft HIJ spijt dat hij is vreemd gegaan? En kan hij je vertellen waarom?
Ik denk.. en dat hoor ik wel vaker.. dat veel stellen die al lang samen zijn, toch bij elkaar terug komen omdat ze toch van elkaar blijven houden. Iedereen maakt fouten.. waarvan vreemdgaan echt een hele grote is.

Maar als JIJ hem kan vergeven.. en je hem weer volledig kan vertrouwen (of opbouwen), en HIJ er ook oprecht spijt van heeft en bij je terug wil. Dan zou je het kunnen proberen?
Jaa hij heeft wel spijt.. En ik denk dat het voor mij mogelijk is om hem te vergeven, aangezien ik dat al ergens heb gedaan.. En vertrouwen, ja dat wordt even lastig, maar dat komt wel, dat weet ik zeker
Spookiieej schreef:
15-09-2017 11:39
Oh ik heb een stuk gemist..

Als hij vreemd gegaan is omdat hij seks (met een ander) belangrijker vond, dan een vertrouwde relatie met jou..
Dan zou ik zeggen: geen hand vol, maar een land vol boys! Een jongen die vreemd gaat omdat jij geen seks wil, is echt niet OK!

Maar het is aan jou.. Als je het wil vraag je het hem.. Vraag hem wat de reden is.
En dan kan jij beslissen of je het nog wil proberen, of dat het een periode is die kut is waar je nu door heen moet
Hij heeft geen seks gehad met haar (heb ik gehoord van zijn (en mijn) vrienden die erbij waren.. (En ja die vrienden zijn boos geweest op hem, dus het is niet zo dat ze het grappig vonden)
Maar ik wilde wel seks, dat was het probleem niet.. We hebben iets langer dan een jaar een relatie gehad en hadden het 1e half jaar van de relatie wel seks, totdat ik die gezondheidsproblemen kreeg.. Maar seks ging wel, maar dat was erg pijnlijk, dus ik durfde dat minder zegmaar..
slekire schreef:
15-09-2017 12:49
Nou ja, ik weet niet wat de medische reden is dat je geen seks kunt hebben, maar is dat iets blijvends? Want je zegt dat het in jullie relatie ook zo was en dan vind ik het een hele andere insteek.
De meeste mensen hebben wel echt behoefte aan af en toe seks, dus als jullie relatie verder helemaal super was is dit wel een gelegenheid om te bespreken jullie relatie weer op te pakken, maar nu met andere spelregels.
Dus dat je afspraken kan maken over dat hij wel met andere vrouwen seks kan hebben, maar met voorwaarden waar jullie het samen over eens zijn.
Stellen zat waarbij dat werkt.
Uhm ja ik heb zegmaar lichen sclerosis, dat is een chronische huidaandoening, maar met bepaalde maatregelen kan de pijn afnemen en moet seks wel kunnen..
En ja ik zat daar ook aan te denken, maar ik wacht nog op het moment om dat te zeggen tegen hem.. Daarom ga ik onze afspraak niet afzeggen.. Ik wil niet perse afspreken om dit te zeggen, maar ik wil het gewoon gezellig maken en als het erop aan komt zou ik kunnen zeggen dat het ook op die en die manier kon/kan..
Jaja007 schreef:
15-09-2017 14:19
Ex gooit bewust TO weg en dan nog gaat ze in smeekhouding om genade?

Ben je in je leven zo verwaarloosd geweest dat je niet weet hoe je van jezelf hoort te houden? Zelfrespect kan je ook leren.
Pardon? Waar heb ik gezegd dat ik smeek om genade? Lees anders eerst ff de andere reacties en anders zeg je niks :blabla:
Klinkt alsof hij een grove fout maakt en jij gaat achter hem aanlopen.
Is het niet zo dat als hij een grove fout maakt, hij op zijn knieen moet bij jou?

Waarom vergeef je hem zo makkelijk? Het zijn wel mannen hoor, als ze er te makkelijk mee weg komen nemen ze je niet serieus, is mijn gedachte.
als hij jou dumpt, omdat je nu geen seks met hem kunt hebben, is het enorme eikel
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:31
ik hoef geen mensen die stront naar mn hoofd gooien
wat moet je dan met je ex?
Lorem Ipsum
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 15:43
Hij heeft geen seks gehad met haar (heb ik gehoord van zijn (en mijn) vrienden die erbij waren.. (En ja die vrienden zijn boos geweest op hem, dus het is niet zo dat ze het grappig vonden)
Maar ik wilde wel seks, dat was het probleem niet.. We hebben iets langer dan een jaar een relatie gehad en hadden het 1e half jaar van de relatie wel seks, totdat ik die gezondheidsproblemen kreeg.. Maar seks ging wel, maar dat was erg pijnlijk, dus ik durfde dat minder zegmaar..

Hij is toch vreemd gegaan??
turquasi schreef:
15-09-2017 16:45
wat moet je dan met je ex?

Goeie!
Denhaagisleuk schreef:
15-09-2017 10:07
ik wil laten zien wat hij mist nu die mij niet meer heeft (is dat raar)?
ja dat is raar, want hij heeft je nog in zijn broekzak
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
15-09-2017 16:58
ja dat is raar, want hij heeft je nog in zijn broekzak
En dat is hem nou juist TO, je bent veel te makkelijk voor hem, zo ga je hem echt niet terugkrijgen, maar goed dan kun je wel de dramaqueen uitgangen als jij dat leuk vindt.
Hard to get is veel interessanter voor menig man ipv een wanhopig meisje uit te hangen, maar goed je moet het zelf maar weten.
Saz schreef:
15-09-2017 16:49
Hij is toch vreemd gegaan??

''I did not have sex with that woman'' :whistle:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven