Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
feow schreef:
15-09-2017 23:38
Laat de d-t polidie het niet lezen.
Is het adten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bruise schreef:
Neen, ik heb niks over Hans. Het laatste, familie.
Huh?
Jij vindt niet dat autisten vroeger pech hadden omdat er veel minder over bekend was?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Jij zegt hetzelfde als ik, BGB :lol:
Enn schreef:
15-09-2017 23:39
Nah.... neh.
je moet toegeven, als je zijn persoonlijkheid er niet doorheen zag schemeren was het een onwijs lekker ding. En ik vind hem echt een goede zanger. Maar then again, ik hou ook best van country.
Am Yisrael Chai!
yasmijn schreef:
Ja, dat precies.
Je wist ook niet beter. Ik had een klasgenoot op de lagere school die ook ' anders' was. Mind you, heel lang geleden. En ineens werd ie van school gehaald en werd ie op de LOM school geplaatst. Dat waren scholen voor heel slecht lerende kinderen, een andere faciliteit bestond er niet. Men wist toch ook nog niets van autisme.
Solomio, werd jij gezien als de dorpsgek en moest jij naar de LOM school? Volgens mij niet, maar ik kan het uiteraard mis hebben, want ik weet weinig tot niks van jou.
Solomio schreef:
Ik heb voor minder een ban gekregen hè.
O, dan doe ik het wel via PB
fashionvictim schreef:
15-09-2017 23:41
je moet toegeven, als je zijn persoonlijkheid er niet doorheen zag schemeren was het een onwijs lekker ding. En ik vind hem echt een goede zanger. Maar then again, ik hou ook best van country.
Ik ook :lol:
fashionvictim schreef:
Ik vind hem iets viezigs hebben, sorry.
fashionvictim schreef:
True.
Ik vind zijn persoonlijkheid niet aantrekkelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yasmijn schreef:
15-09-2017 23:42
Ik ook :lol:
Ik ook. John Denver. Maar die is dood.
Bruise schreef:
Solomio, werd jij gezien als de dorpsgek en moest jij naar de LOM school? Volgens mij niet, maar ik kan het uiteraard mis hebben, want ik weet weinig tot niks van jou.
Ik woonde in een stad, dus ik was geen dorpsgek.
En ook nu nog wordt autisme bij meisjes vaak niet gezien, toen al helemaal niet.
Maar zowel mijn broer als ik waren enorme buitenbeentjes en werden verschrikkelijk gepest.
blijfgewoonbianca schreef:
Of een vervelende wijsneus, of pedant ( ooooo, mooi woord ) of " net een oud wijf " of " een beetje een rare " .
Achteraf zie je nu wel in dat de kinderen uit je klas, 100 jaar geleden, waar " wat mee was " waarschijnlijk ADHD hadden, of autisme oid. Wisten wij veel. De leerkrachten ook niet.
Nu je het zegt! Had vroeger een jongen in de klas, kan niet anders dan dat ie zwaar autistisch was. Toch waren we als klas best lief voor hem. De andere kant van dat gebrek aan labels is namelijk ook dat we als kinderen er ook niet zo zwaar aan tilden. Pietje was gewoon een beetje raar af en toe maar als ie niet raar deed was hij ook gewoon je klasgenoot en best te pruimen.
Am Yisrael Chai!
Solomio schreef:
15-09-2017 23:40
Huh?
Jij vindt niet dat autisten vroeger pech hadden omdat er veel minder over bekend was?
Neen, ik zou niet weten wat mijn familielid er voor toegevoegde waarde aan zou hebben gehad.
Hij is wie hij is.
Solomio schreef:
Huh?
Zeker weten. Je wist er niets van en de leraren en ouders niet, niemand niet. Die kinderen van toen moeten het moeilijk hebben gehad.
Het valt me ook op dat de diagnose ASS nu vaak op veel latere leeftijd wordt gegeven. Mensen op middelbare leeftijd.
Bruise schreef:
15-09-2017 23:44
Neen, ik zou niet weten wat mijn familielid er voor toegevoegde waarde aan zou hebben gehad.
Hij is wie hij is.
Dat werkte vroeger. Nu niet meer.
15-09-2017 23:42
Ik vind hem iets viezigs hebben, sorry.
Ik ook, maar dat komt volgens mij doordat hij een nogal viezige persoonlijkheid heeft/is. Hij ziet er gewoon uit als een verlopen junk en die zijn altijd viezig.

ik vind dat echter wel zonde want door onze lieve heer was hij best goed bedeeld.
Am Yisrael Chai!
yasmijn schreef:
Ja, dat precies.
Je wist ook niet beter. Ik had een klasgenoot op de lagere school die ook ' anders' was. Mind you, heel lang geleden. En ineens werd ie van school gehaald en werd ie op de LOM school geplaatst. Dat waren scholen voor heel slecht lerende kinderen, een andere faciliteit bestond er niet. Men wist toch ook nog niets van autisme.
Op het LOM wisten ze wel meer wat een kind nodig had.
Ik startte in de tijd dat ADHD nog MBD (Minimal Brain Damage) genoemd werd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
15-09-2017 23:43
He left on a jetplane.
Is het adten?
Nou ja, dat las ik in het vindicattopic.
Maar eigenlijk weet ik dat niet.
Het is dom zuipen.
En dom zijn kan ik heel goed, maar zuipen niet zo goed.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
MoirenPhae schreef:
Juist, vroeger toen alles niet allemaal zo snel snel moest.
Enn schreef:
15-09-2017 23:45
Op het LOM wisten ze wel meer wat een kind nodig had.
Ik startte in de tijd dat ADHD nog MBD (Minimal Brain Damage) genoemd werd.

Ik heb nu over rond 1970.
Bruise schreef:
Hij is wie hij is.
Ik heb een zoon, die is een kloon van mijn broer.
Mijn broer maakte een eind aan zijn leven op zijn 30e, nadat ie op alle vlakken 'mislukt' was.
Mijn kind krijgt veel begeleiding en zal op zijn 30e hopelijk een verl positiever zelfbeeld hebben dan mijn broer, hoewel mijn kind ook niet meekan in onze maatschappij.
fashionvictim schreef:
15-09-2017 23:45
Ik ook, maar dat komt volgens mij doordat hij een nogal viezige persoonlijkheid heeft/is. Hij ziet er gewoon uit als een verlopen junk en die zijn altijd viezig.

ik vind dat echter wel zonde want door onze lieve heer was hij best goed bedeeld.
Hij heeft 'randjes'.
15-09-2017 23:43
ik heb een tijdje een crush op Keith Urban gehad.
Am Yisrael Chai!
MoirenPhae schreef:
Och, het kan best goed zijn om er ook zo naar te kijken. Uiteindelijk blijft het toch gewoon Jan, Piet, Klaas, Hermien of Margriet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven