Roddelen met de korreltjes op het plafond.
zondag 27 augustus 2017 om 00:08
Voor de zoveelste nacht op rij lig ik wakker. Ter vermaak maar gaan roddelen met de korreltjes op het plafond. Alleen zijn we inmiddels wel uitgekletst. Ze hebben niet echt veel nieuws meer te vertellen
en we vallen een beetje in herhaling. Ik weet inmiddels hoe groot de familie in de slaapkamer is, welke de boef van de familie is (deze heeft zich genesteld op de muur ipv het plafond), wie er binnenkort de boel loslaat (en zich dus naar beneden gaat laten vallen, of zich niet zal verzetten tegen Mister Vacuuuuum), hoe legendarisch hun feestjes zijn, hoe een slechte huisvrouw ik ben (
) omdat ik bewust die ene huisspin laat zitten tegen de mugjes en wat er zoal gebeurt als ik er niet ben, weinig spannends blijkbaar.
Wie is de korreltjes op het plafond ook meer dan zat en wil gezellig mee kletsen? Deel hier al je roddels, legendarische feestjes en het grote verdriet van de korreltjes en jezelf.

Wie is de korreltjes op het plafond ook meer dan zat en wil gezellig mee kletsen? Deel hier al je roddels, legendarische feestjes en het grote verdriet van de korreltjes en jezelf.

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

dinsdag 29 augustus 2017 om 22:22
Heerlijk, Harry Potter! Via Storytel? Welk deel ben je nu?
Poezebeest hier zegt hallo tegen jouw poezels. Wij zitten op het balkon af te koelen, en we gaan zo een boekje lezen. Maar eerst even luisteren of de korreltjes op het balkon nog wat nieuws te vertellen hebben. Kunnen we die roddels weer uitwisselen met de korreltjes in de slaapkamer.
Poezebeest hier zegt hallo tegen jouw poezels. Wij zitten op het balkon af te koelen, en we gaan zo een boekje lezen. Maar eerst even luisteren of de korreltjes op het balkon nog wat nieuws te vertellen hebben. Kunnen we die roddels weer uitwisselen met de korreltjes in de slaapkamer.
woensdag 30 augustus 2017 om 00:02
Nee, ik heb die boeken ooit gekocht en gedownload op mijn tablet. Ik ben weer begonnen bij boek éénblueeyes*3 schreef: ↑29-08-2017 22:22Heerlijk, Harry Potter! Via Storytel? Welk deel ben je nu?

Wat voor boek lees je? Ik lees inmiddels drie verschillende boeken door elkaar

Oeh, heb je nog sappige roddels? Dan kan ik mijn korrels inlichten, wie weet komen ze dan op nieuwe onderwerpen

Één van de dames hier is zich aan het wassen, die lijkt te denken dat we bezoek krijgen, misschien denkt ze dat jouw poezebeest gezellig komt roddelen! Ik heb dames, wat heb jij?

donderdag 31 augustus 2017 om 12:28
Geek Girl 2. Leest heel lekker weg. Luisterboek is deel 1 van De Verborgen Universiteit en op m'n nachtkastje ligt nog een Jill Mansell.-Kia-Ora- schreef: ↑30-08-2017 00:02Nee, ik heb die boeken ooit gekocht en gedownload op mijn tablet. Ik ben weer begonnen bij boek één. Ik hou van de stem van die man, heerlijk rustgevend. En Harry is altijd goed!
Wat voor boek lees je? Ik lees inmiddels drie verschillende boeken door elkaar. Twee in het Engels en eentje in het Nederlands.
Oeh, heb je nog sappige roddels? Dan kan ik mijn korrels inlichten, wie weet komen ze dan op nieuwe onderwerpen.
Één van de dames hier is zich aan het wassen, die lijkt te denken dat we bezoek krijgen, misschien denkt ze dat jouw poezebeest gezellig komt roddelen! Ik heb dames, wat heb jij?
Roddels van de korreltjes hier: er staat een huis leeg hier in het blok en de wbv heeft de keuken gestript. De korreltjes bespreken nu of dat is omdat het huis in de verkoop gaat (korreltjes op het balkon) of dat de wbv de huur omhoog wil kunnen gooien (korreltjes in de slaapkamer). Verder willen de korreltjes op het balkon een fietsendief zien (die schijnen er veel te zijn hier in de wijk) en hebben ze last van het jochie twee huizen verderop.
Ik heb ook een dame. Nou ja, eerder een diva/prinses op pootjes. Komt uit het asiel, gebruiksaanwijzing van hier tot aan Tokio (gaat bijvoorbeeld liever mee op vakantie dan dat ze thuis blijft...). In het asiel koos zij mij uit, legde zo een pootje op mijn borst, precies waar je hart zit. Ja, toen kon ik natuurlijk geen 'nee' meer zeggen...

vrijdag 1 september 2017 om 18:43
Help! De korreltjes van het lege huis zijn aan het muiten! Er wordt tot laat in de avond gefeest, met harde muziek, gedans en drank. Nu zijn de korreltjes hier boos en vechten nu terug. Ze zijn een band begonnen met een drumstel, een basgitaar (electrisch) en, om een mij niet nader bekende reden, een blokfluit. Het resultaat is afgrijselijk.
vrijdag 8 september 2017 om 10:50
Hahaha maar ook wel vrolijkheid!blueeyes*3 schreef: ↑01-09-2017 18:43Help! De korreltjes van het lege huis zijn aan het muiten! Er wordt tot laat in de avond gefeest, met harde muziek, gedans en drank. Nu zijn de korreltjes hier boos en vechten nu terug. Ze zijn een band begonnen met een drumstel, een basgitaar (electrisch) en, om een mij niet nader bekende reden, een blokfluit. Het resultaat is afgrijselijk.

Als het maar niet tot heeeel laat in de nacht is.
Hier is een korrel weer tot leven gekomen.
Zit ik daar weer mee.

Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

zaterdag 9 september 2017 om 20:18
Goed idee! Lieve kat.blueeyes*3 schreef: ↑08-09-2017 14:48Geen idee... Ik stuur mijn kat op zombie-korrels af. Zij mept ze dan door de kamer en ik kan rustig slapen.

Ik haal die korrel even niet aan, voelt relaxter.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 10 september 2017 om 05:33
Hoe is het met je hersenen? Of loop je nu zo rond 'brainz, brainz, brainz'?Eslarealidad schreef: ↑09-09-2017 20:18Goed idee! Lieve kat.![]()
Ik haal die korrel even niet aan, voelt relaxter.

Hier was een flinke brand in de wijk dus de ramen gesloten vanwege de rooklucht. Nu zijn de korrels aan het muiten, ze krijgen 'niet voldoende zuurstof

donderdag 14 september 2017 om 00:00
Wauw zeg!-Kia-Ora- schreef: ↑10-09-2017 05:33Hoe is het met je hersenen? Of loop je nu zo rond 'brainz, brainz, brainz'?
Hier was een flinke brand in de wijk dus de ramen gesloten vanwege de rooklucht. Nu zijn de korrels aan het muiten, ze krijgen 'niet voldoende zuurstof' volgens eigen zeggen. Hun oplossing, ze zijn allemaal aan het verkassen naar een nieuwe plek op het plafond. Oftewel, over een uurtje kan er geen raam meer open want ze hangen er allemaal voor. Het lijkt wel een bijenkorf voor het raam.

Een uitdaging juist voor míjn brainz. De zombiekorrel eet mijn brainz....? Niet.
Ben meer een toeschouwer, ga me er niet mee identificeren, met díe korrel.

Zijn de korrels al gewend geraakt aan hun nieuwe plek?
vrijdag 15 september 2017 om 11:58
Fijn dat je het een dagje over hebt genomen. Kon ik even bijslapen. Heeft helaas alleen niet geholpen tegen de griep

vrijdag 15 september 2017 om 12:00
Ik heb ze terug gejaagd naar hun oude plekkie. Ze zijn nog wel aan het ruziën over welke mm precies van hen was. Hoe is het met jouw brainz?Eslarealidad schreef: ↑14-09-2017 00:00Wauw zeg!![]()
Een uitdaging juist voor míjn brainz. De zombiekorrel eet mijn brainz....? Niet.
Ben meer een toeschouwer, ga me er niet mee identificeren, met díe korrel.![]()
Zijn de korrels al gewend geraakt aan hun nieuwe plek?
zondag 17 september 2017 om 02:36
Is het nu rustiger bij jou?
Die ene korrel is amper in mijn gedachten nog. Komt wel weer een keer.
Ik was nog even aan het kijken hier.
Slaapverwekkende korrels.
Dag -Kia-Ora-. Hoop dat je nu lekker slaapt. Zonder lawaai.
zondag 17 september 2017 om 15:14
Ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapenEslarealidad schreef: ↑17-09-2017 02:36Is het nu rustiger bij jou?
Die ene korrel is amper in mijn gedachten nog. Komt wel weer een keer.
Ik was nog even aan het kijken hier.
Slaapverwekkende korrels.
Dag -Kia-Ora-. Hoop dat je nu lekker slaapt. Zonder lawaai.