Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 17 september 2017 om 23:46
Mijn badje is vol en daar hoop ik inderdaad wat 'rust' door te krijgen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 17 september 2017 om 23:48
Ja snap ik. Overigens is het bij katjes makkelijker dan bij poezen. Ik heb vroeger een bijbaantje gehad bij een dierenarts en die knipjes ging zo snel, binnen 5 minuten was het klaar. Bij poezen daarentegen.... Dat duurde wat langer en die moesten ook helemaal onder narcose, terwijl bij katers gewoon een roesje werd gegeven en dan even snel de ingreep werd uitgevoerd.Oudblond schreef: ↑17-09-2017 23:45Oh oh, gevoelig onderwerp hier in huis. De katertjes die 'ooit' gekastreerd zullen worden. Man gaat een week elders logeren zegt hij, zwager was gisteren nog wat stelliger dat ik dat gewoon niet kan maken! Uh, ik heb de heren nooit gehoord toen onze vorige katjes gesteriliseerd werden.En het is gewoon voor ons en voor hen noodzaak om samen te kunnen leven. Dusss.... bij het eerste teritoriumgedrag komt er toch echt voor beiden een 'knip'.
zondag 17 september 2017 om 23:50
Dat bedoel ik! Maar de heren hier... watjes zijn hetFiIee schreef: ↑17-09-2017 23:48Ja snap ik. Overigens is het bij katjes makkelijker dan bij poezen. Ik heb vroeger een bijbaantje gehad bij een dierenarts en die knipjes ging zo snel, binnen 5 minuten was het klaar. Bij poezen daarentegen.... Dat duurde wat langer en die moesten ook helemaal onder narcose, terwijl bij katers gewoon een roesje werd gegeven en dan even snel de ingreep werd uitgevoerd.
zondag 17 september 2017 om 23:51
zondag 17 september 2017 om 23:52
Zo snel mogelijk (en bedenk even wat er onder 'ondergoed' hoort, een goede niet uitgelubberde bh hoort daar ook onder) gaan neuzen en bepalen welk ondergoed de dingen die in je kast hangen er nog beter uit laat zien.
maandag 18 september 2017 om 00:04
maandag 18 september 2017 om 00:05
Wat fijn dat je ondergoed mag kopen Ginerva.
Dat je daar toch zo blij van kan worden hè.
Morgen weer naar school. Eerste uur valt uit, dus lekker wat langer blijven liggen. 's Avonds lekker eten met een clubje meiden.
Ik heb mijn eerste afwijzing voor stage al gekregen trouwens (op zondag?!
). Standaard afwijzing: geen plek voor een stagiaire. Ik ben benieuwd of ik ook snel iets hoor van de andere sollicitaties.
Nu ga ik lekker slapen. Welterusten!
Morgen weer naar school. Eerste uur valt uit, dus lekker wat langer blijven liggen. 's Avonds lekker eten met een clubje meiden.
Ik heb mijn eerste afwijzing voor stage al gekregen trouwens (op zondag?!
Nu ga ik lekker slapen. Welterusten!
maandag 18 september 2017 om 00:13
Hier is het net eindelijk gelukt! Downloaden kan ook, namelijk hier: http://bit.ly/slechterlevenstickers
maandag 18 september 2017 om 00:16
Na 3000 x klikken is het hier ook geluktDrackie schreef: ↑18-09-2017 00:13Hier is het net eindelijk gelukt! Downloaden kan ook, namelijk hier: http://bit.ly/slechterlevenstickers
What have we done....
maandag 18 september 2017 om 08:09
maandag 18 september 2017 om 09:11
maandag 18 september 2017 om 09:21
maandag 18 september 2017 om 09:25
Ik heb ook iets gemist geloof ikAnnapicobella schreef: ↑18-09-2017 09:11Heb Lubach opgenomen, dus kennelijk iets gemist. Zie ik nu heel hip Nederland met een gestickerde baard of zo?
Goedemorgen trouwens, was voor mijn doen al vroeg eruit. Was draait, nu rondje Flylady doen.
maandag 18 september 2017 om 10:06
[quote=FiIee post_id=27561583 time=1505684388 user_id=348213]
Heerlijk als je genegeerd wordt door je dieren. Mijn hond was ernstig beledigd omdat ik haar had laten steriliseren. Ze heeft mij dagenlang ontweken en vuil aangekeken.
Nu binnenkort is de jongste aan de beurt en die is nog pittiger (lees: eigenwijzer) dan de oudste, dus ben benieuwd hoelang zij mij gaat negeren. Ik gok dat het twee weken wordt
Haha Filee
Kat nummer 1 is hier ook vaak boos op mij omdat kat nr 2 naar zijn mening te veel aandacht krijgt
Heerlijk als je genegeerd wordt door je dieren. Mijn hond was ernstig beledigd omdat ik haar had laten steriliseren. Ze heeft mij dagenlang ontweken en vuil aangekeken.
Nu binnenkort is de jongste aan de beurt en die is nog pittiger (lees: eigenwijzer) dan de oudste, dus ben benieuwd hoelang zij mij gaat negeren. Ik gok dat het twee weken wordt
Haha Filee
Kat nummer 1 is hier ook vaak boos op mij omdat kat nr 2 naar zijn mening te veel aandacht krijgt
maandag 18 september 2017 om 10:32
Miedo. Vreselijk hè? Van die jaloerse huisdieren. Hier is het altijd bonje als ik gedroogde varkensoren mee heb (die dingen stinken echt vreselijk). De jongste (en meest eigenwijze) wil dan per se het oor met de grootste en vieste oorpit en neemt rustig de tijd om ze beide oren aan een grondige inspectie te onderwerpen. De oudste hond heeft daar geen zin in en pakt er gewoon eentje, waarna de jongste die terug wil omdat madam nog niet klaar was met inspecteren 
Ik laat ze het altijd zelf uitvechten. In het begin greep ik nog in, maar het is hopeloos dus ze zoeken het maar uit wie welk oor neemt.
Ik laat ze het altijd zelf uitvechten. In het begin greep ik nog in, maar het is hopeloos dus ze zoeken het maar uit wie welk oor neemt.
maandag 18 september 2017 om 10:48
Nog even met het ouder echtpaar waar ik de woning van huur gepraat over de houtkachel, zij zien het als een goede investering en willen zelfs de houtkachel geheel betalen
Zo deze dame en mijn meiden krijgen een houtkachel binnen nu en 8 weken. Zij hebben ook al een houtstapel die perfect is zoals Filee het beschreef en daar mag ik gebruik van maken.
Helemaal blij
ook weer geregeld. Nu grote boodschappen doen met mijn jongste en onze auto'tje.
Doei tot straks
Helemaal blij
Doei tot straks
maandag 18 september 2017 om 10:54
Gefeliciteerd! Zit er al een rookkanaal in de woning? Anders zouden ze nog rekening moeten houden met de kosten hiervan. Wel een tip voor jou: ik laat de schoorsteen 2 keer per jaar vegen. Een keer in oktober en een keer maart, nadat de kachel de hele winter is gebruikt. Het is zoiezo belangrijk om de schoorsteen te laten vegen voor het kachelseizoen begint. Dit om eventuele nestjes en verstoppingen te verwijderen. Bewaar de bon van de veger goed, want de verzekering kan hiernaar vragen in geval van brand.sonjavg schreef: ↑18-09-2017 10:48Nog even met het ouder echtpaar waar ik de woning van huur gepraat over de houtkachel, zij zien het als een goede investering en willen zelfs de houtkachel geheel betalenZo deze dame en mijn meiden krijgen een houtkachel binnen nu en 8 weken. Zij hebben ook al een houtstapel die perfect is zoals Filee het beschreef en daar mag ik gebruik van maken.
Helemaal blijook weer geregeld. Nu grote boodschappen doen met mijn jongste en onze auto'tje.
Doei tot straks