Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Alle reacties Link kopieren
sonjavg schreef:
18-09-2017 10:48
Nog even met het ouder echtpaar waar ik de woning van huur gepraat over de houtkachel, zij zien het als een goede investering en willen zelfs de houtkachel geheel betalen :-D Zo deze dame en mijn meiden krijgen een houtkachel binnen nu en 8 weken. Zij hebben ook al een houtstapel die perfect is zoals Filee het beschreef en daar mag ik gebruik van maken.

Helemaal blij :yes: ook weer geregeld. Nu grote boodschappen doen met mijn jongste en onze auto'tje.

Doei tot straks
Ow wauw wat fijn voor je :cheer2:
Ik heb ook een molentje voor op de kachel die de warme lucht door de hele kamer verspreid, zodat het niet alleen maar warm is voor de kachel maar overal in de woonkamer. Zo ziet dat ding eruit en het gaat vanzelf draaien als de plaat warm wordt.
Afbeelding

Google op ecofan en je ziet waar je ze kunt kopen.
twilight84 schreef:
18-09-2017 07:28
Fijne werkweek iedereen!!

Hier vandaag eerste IUI poging.
Doe eens even heel hard duimen voor mij! :D :D
Heel veel succes Twilight. Spannend.
Succes Twilight.

Het stort hierzo.
Wat spannend Twilight! Veel succes!

De afwijzingen op mijn sollicitaties stromen binnen. O_o Ik heb al vijf afwijzingen gehad, allemaal omdat ze geen plek voor een stagiaire hebben. Eentje stuurde dat ze mijn bericht ging doorsturen en bij nog een ander moest ik mijn CV opnieuw sturen omdat ze hem niet kon openen en ging ze daarna kijken wat ze voor me kon doen. Maar als het zo doorgaat, vraag ik me af hoe mijn hele klas ooit aan een stageplek gaat komen? :confused: Zóveel praktijken zijn er nou ook weer niet in mijn woonplaats, dus dat wordt dan geen stage dichtbij vrees ik. Ik ga vanmiddag maar weer verder solliciteren.
Drackie schreef:
18-09-2017 12:55

De afwijzingen op mijn sollicitaties stromen binnen. O_o Ik heb al vijf afwijzingen gehad, allemaal omdat ze geen plek voor een stagiaire hebben. Eentje stuurde dat ze mijn bericht ging doorsturen en bij nog een ander moest ik mijn CV opnieuw sturen omdat ze hem niet kon openen en ging ze daarna kijken wat ze voor me kon doen. Maar als het zo doorgaat, vraag ik me af hoe mijn hele klas ooit aan een stageplek gaat komen? :confused: Zóveel praktijken zijn er nou ook weer niet in mijn woonplaats, dus dat wordt dan geen stage dichtbij vrees ik. Ik ga vanmiddag maar weer verder solliciteren.
En een stage iets verder weg? Maar wel dichtbij genoeg dat je geen uren in de bus hoeft te zitten.

Heb je je cv wel eens laten controleren? Misschien ligt het daaraan dat je afgewezen wordt.
Ik heb de eerste verhuisdozen ingepakt...... it's happening.
FiIee schreef:
18-09-2017 13:00
En een stage iets verder weg? Maar wel dichtbij genoeg dat je geen uren in de bus hoeft te zitten.

Heb je je cv wel eens laten controleren? Misschien ligt het daaraan dat je afgewezen wordt.

Ik denk niet dat het aan mijn CV ligt maar dat er écht weinig plekken zijn. Ze staan niet echt te springen om stagiaires en zeker niet om eerstejaars. Mijn klasgenoten hebben hetzelfde, worden afgewezen voor dezelfde plekken als waarop ik heb gesolliciteerd. Ik heb ook wel wat verder weg gesolliciteerd hoor, daar ga ik nog mee verder want de plekken in mijn woonplaats zijn nu wel een beetje 'op' haha.
Daremanda schreef:
18-09-2017 13:06
Ik heb de eerste verhuisdozen ingepakt...... it's happening.
Veel succes en sterkte Daremanda

Veel succes Twilight
Drackie schreef:
18-09-2017 13:16
Ik denk niet dat het aan mijn CV ligt maar dat er écht weinig plekken zijn. Ze staan niet echt te springen om stagiaires en zeker niet om eerstejaars. Mijn klasgenoten hebben hetzelfde, worden afgewezen voor dezelfde plekken als waarop ik heb gesolliciteerd. Ik heb ook wel wat verder weg gesolliciteerd hoor, daar ga ik nog mee verder want de plekken in mijn woonplaats zijn nu wel een beetje 'op' haha.
Waarom doen ze dan stages in het eerste jaar? Je weet geheid dat die stagaires worden ingezet voor rotklusjes aangezien ze de belangrijkste technieken en kennis nog niet beheersen.
Ja, dat vraag ik me ook af Filee. Je kunt als eerstejaars nog praktisch niks dus je loopt alleen maar in de weg. Ik heb ook gesolliciteerd bij de bloedbank, maar dat is natuurlijk belachelijk want ik leer pas aan het eind van het jaar bloedprikken.
Twilight. Succes👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Drackie schreef:
18-09-2017 13:36
Ja, dat vraag ik me ook af Filee. Je kunt als eerstejaars nog praktisch niks dus je loopt alleen maar in de weg. Ik heb ook gesolliciteerd bij de bloedbank, maar dat is natuurlijk belachelijk want ik leer pas aan het eind van het jaar bloedprikken.
Ja precies. In feite mag je dus niets anders doen dan schoonmaken, telefoon opnemen en koffie brengen.

Dat was ook de reden dat mijn opleiding pas stages deed in het derde en vierde jaar, zodat de stagiaires nuttig gebruikt konden worden op het lab ipv ingezet worden als schoonmakers of telefonistes.
Drackie schreef:
18-09-2017 12:55

Erg vervelend Drackie.hoop op snel n plaats voor je.👍
Ik geloof dat jij bij aardige mensen de ruimte huurt Sonja .wel fijn op zo.n manier.

Ben vanmorgen bij de H.A.P. geweest voor controle .alles in orde . dus volgend jaar pas terug komen.
altijd blij dat ik niet meer medicijnen hoef van het een of ander.
en dat de nierfunctie goed is .verbetert zelfs .
Straks nog even wat huishoudelijke bezigheden. met tussendoor pauzetjes om even hier te kijken . en te wordfeuten.
Tot later.
Dag meisjes van het goede leven. :)
Gelukkig Chris.
chrisjoh schreef:
18-09-2017 13:54
Ik geloof dat jij bij aardige mensen de ruimte huurt Sonja .wel fijn op zo.n manier.

Ben vanmorgen bij de H.A.P. geweest voor controle .alles in orde . dus volgend jaar pas terug komen.
altijd blij dat ik niet meer medicijnen hoef van het een of ander.
en dat de nierfunctie goed is .verbetert zelfs .
Straks nog even wat huishoudelijke bezigheden. met tussendoor pauzetjes om even hier te kijken . en te wordfeuten.
Tot later.
Ja heel aardige mensen Chrisjoh :) een gelukje wat ik gevonden heb naar het zoeken van een huisje. Het is een ouder echtpaar die wel kinderen heeft maar geen kleinkinderen. Zo ze willen al te graag oppassen op mijn meiden.

Fijntjes voor je en goed nieuws.
Het ziekenhuis gaat kijken of ze iets voor me kunnen doen (me een stageplek aanbieden) omdat ik al wat ouder ben. :cheer2:
Drackie schreef:
18-09-2017 14:22
Het ziekenhuis gaat kijken of ze iets voor me kunnen doen (me een stageplek aanbieden) omdat ik al wat ouder ben. :cheer2:
Ga duimen voor je Drackie
Ik duim ook Draakje! En mocht je in de regio Amsterdam zoeken, dan kan ik je misschien een stapje helpen. Laat maar weten.
Dat echtpaar klinkt heel leuk Sonja, soort van extra oma en opa voor je kinderen!
ik neem even pauze met een grote bak sterke koffie :yawnee: Heb het nodig na een flutnacht!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dat is inderdaad de regio waar ik zoek Oudblond, dus als je kan helpen, heel graag!
Ik ga ook duimen voor je Drackie!

Ik moet alweer plassen, drink veel te veel thee vandaag. :proud:
Ik ben alleen te lui om op te staan.
Draakje, als het goed is heb je post.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dag Cateautje :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven