Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 september 2017 om 20:20
Je geeft het signaal af dat je anders bent en je afzondert.Lady*Voldemort schreef: ↑18-09-2017 20:03Naja, in heel veel takken van sport wordt er nog best heel moeilijk gedaan over homoseksuele sporters. Dus ik denk dat die gaylympics vooral gezien moeten worden als statement.
Ik vind het getrut.
maandag 18 september 2017 om 20:21
Maar ik let toch altijd op ava's en de jouwe is uniek, dus snel zal ik me niet vergissen. Heb trouwens mijn eerdere post effe weggehaald want je was al op de hoogte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 18 september 2017 om 20:24
maandag 18 september 2017 om 20:28
Terwijl ze logischerwijs dezelfde behandeling willen, ondanks dat ze " anders" zijn.MoirenPhae schreef: ↑18-09-2017 20:20Je geeft het signaal af dat je anders bent en je afzondert.
Ik vind het getrut.
Zo houden ze het ook in stand.
maandag 18 september 2017 om 20:30
Inmiddels heeft ze een andere nick, nu alleen die ander nog even op anoniem en dan ben ik weer blij
maandag 18 september 2017 om 20:36
Er zijn er ook veel die anoniem heten en waarvan alleen het getal verschilt.
Als die persoon hier is om te rellen merken we dat snel genoeg. Maar ik denk dat het een fan van Simone of dat boek is. Boek is nog niet zo lang geleden gepubliceerd. Mei dit jaar. Voordeel van de twijfel.
anoniem_353404 wijzigde dit bericht op 18-09-2017 20:37
2.53% gewijzigd
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake