Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 18 september 2017 om 20:42
maandag 18 september 2017 om 20:42
maandag 18 september 2017 om 20:47
Is dit een diagnose?
Die ik gedeeltelijk kan onderschrijven, dat wel.
maandag 18 september 2017 om 20:49
Natuurlijk.ThunderassMan schreef: ↑18-09-2017 20:47Is dit een diagnose?
Die ik gedeeltelijk kan onderschrijven, dat wel.![]()
Ik ben daar nog goed in ook.
maandag 18 september 2017 om 20:51
Vluchten? Waarheen en hoe dan? Ik bedoel maar dat die dieren er 300 miljoen jaar over hebben gedaan om zo efficient mogelijk de oceaan onveilig te maken en een beetje beter kunnen zwemmen dan ikke.
Die kooi was mijn beste optie. Ik moest er ook niet aan denken om van boord te vallen.........
maandag 18 september 2017 om 20:52
Nee dat snap ik maar had je geen vlucht neiging? Dat zou ik wel hebben denk ik ook al is zo'n kooi natuurlijk de meest veilige optie die je hebtThunderassMan schreef: ↑18-09-2017 20:51Vluchten? Waarheen en hoe dan? Ik bedoel maar dat die dieren er 300 miljoen jaar over hebben gedaan om zo efficient mogelijk de oceaan onveilig te maken en een beetje beter kunnen zwemmen dan ikke.
Die kooi was mijn beste optie. Ik moest er ook niet aan denken om van boord te vallen.........
maandag 18 september 2017 om 20:57
Vluchten niet zozeer, wel billetjes tegen elkander knijpen, achteruit deinzen en angstvallig controleren (heel vaak) of er geen lichaamsdelen buiten de kooi staken.
En ik weet nu heel erg zeker dat ik nooit meer ever nooit niet nog in een oceaan ga zwemmen. Nog niet misschien.
maandag 18 september 2017 om 20:58
Dat kan ik me voorstellen, de angst is dus niet minder maar erger geworden begrijp ik dat goed uit je verhaal?ThunderassMan schreef: ↑18-09-2017 20:57Vluchten niet zozeer, wel billetjes tegen elkander knijpen, achteruit deinzen en angstvallig controleren (heel vaak) of er geen lichaamsdelen buiten de kooi staken.![]()
En ik weet nu heel erg zeker dat ik nooit meer ever nooit niet nog in een oceaan ga zwemmen. Nog niet misschien.
maandag 18 september 2017 om 20:58
Ah mooi, het heeft geholpen.ThunderassMan schreef: ↑18-09-2017 20:57Vluchten niet zozeer, wel billetjes tegen elkander knijpen, achteruit deinzen en angstvallig controleren (heel vaak) of er geen lichaamsdelen buiten de kooi staken.![]()
Life is short. Eat dessert first.
maandag 18 september 2017 om 21:03